Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sinne menee ilmaa yhdynnässä!

Vierailija
06.04.2015 |

Ilmaa menee pilluun yhdynnässä..
Se on niin noloa, hirveitä pillupieruja tulee ja tunnelma lopahtaa.. Eikö sitä voi estää mitenkään?

N. 32 v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 05:54"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:41"]Tämä on tieten laihojen naisten ongelma?  En ole vuosiin kuullut enää pillupieruja, on ihan unohtunut mitä ne ovatkaan:) Mies 30v [/quote] Joo, on. Ainoastaan bulimiaa sairastaessani ja siitä toipuessa, kun olin liian laiha, niitä tuli. N31 [/quote] Hih! No ei, mutta ei niitä kaikilla tuu, mistä ne johtuu? Etupäässä on olleet hyvin hoikkia naisia jotka niitä on päästelleet:) Mies 30v [/quote] No ainakin liian "kovaseinäinen" vittu vetää helposti ilmaa sisään. Ja hyvin hoikilla tällainen yleensä on. Pehmeäseinäinen ympäröi kalun tiiviimmin eikä ilmaa pääse niin helposti sisään. Lisäksi tiukka suuaukko ja sisältä muovipussi pörisee. Siis kaikkihan palloontuvat perältä iän ja raskauksien takia, mutta toiset enemmän kuin toiset. Joitain syitä ainakin:) Itsellä ei tosiaan ole vuosiin enää tullut paremmassa painossa. Vaikka en ihan luuranko bulimiasta kärsiessäni ollutkaan, sain ajoissa apua:) N31

[/quote]

Eli toisinsanoen vaimollani on tiukka pillu.  Eipä ole tullut asiaa ennen ajateltuakaan, mutta näin jälkeenpäin niin aika hoikkia ovat olleet joilla on pillupieruja tullut. Mies 30v
[/quote]

No se on oma kokemukseni. Ja mitä olen kuullut asiasta valitettavan niin vähän turhankin hoikkasia olleet. Toisaalta, itselläni ei pörise missään asennossa vaikka en ole tiukka. Mutta raskaudet on pehmentäneet seinämät. Joku muu voi olla hyvinkin erimieltä tämän ilmiön syistä:)

N31

Vierailija
22/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa pillupierut. Niinkuin olen kirjottanutki siitä "kirnuamisesta", niitä ääniä tulee myöskin kun on jo kertaalleen tullut naisen sisään. Mielestäni siinä ei ole mitään hävettävääM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:49"]

Minua kiihottaa pillupierut. Niinkuin olen kirjottanutki siitä "kirnuamisesta", niitä ääniä tulee myöskin kun on jo kertaalleen tullut naisen sisään. Mielestäni siinä ei ole mitään hävettävääM50+.

[/quote]

No kyllä siitä vähän niinkuin fiilis katoaa jos joka viides työntö pieraisee. Ei se kovin eroottinen ääni ole. Mies 30v

Vierailija
24/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:49"]

[/quote]

No kyllä siitä vähän niinkuin fiilis katoaa jos joka viides työntö pieraisee. Ei se kovin eroottinen ääni ole. Mies 30v

[/quote]

Makunsa kullakin. Vaimoni saa yleensä toisen orgasminsa juuri niin, ensimmäisen satsin jälkeen kun alan panemaan, niin kyllä se on kiihottavaa kuunnella sitä lätinää ja pilluperuja. Tulen väkisinkin toisenkerranM50+.