Mikä jouluna 2021 ottaa päähän? -avautumisketju
Ärsyttääkö äidin tai anopin hössötys joulusiivouksesta? Turhauttaako puolison saamattomuus jouluvalmistelujen suhteen? Riehuvatko lapset ympäri kämppää ja sinulla on mennyt hermo ajat sitten? Tervetuloa ketjuun avautumaan, mikä tänä jouluna ottaa päähän. Tarkoituksena on luoda paikka, jossa pääsee rauhassa jakamaan ärsytyksen aiheita, jotta jouluna jaksaisi.
Ap
P.S. Jos sinun joulussasi ei mikään ota päähän, niin tänne arvostelemaan tulemisen sijaan etsi itsellesi joku muu ketju. :)
Kommentit (30)
Lapset ovat TAAS kipeänä. Itsellä flunssainen olo, kotikoronatesti nega. Olisin halunnut mennä hiihtämään pyhinä.
Naiset ruikuttaa AINA! Teillä ole koskaan asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneen miehen kanssa eläminen. Joulu on menty mahdollisimman vähillä valmisteluilla, minä olen huolehtinut kauppakäynnit, lapsen ja jouluvalmistelut. Mies on silti lähes jatkuvasti pahantuulinen, ärtyy helposti ja jos edes pohdin lapsen kanssa lähtemistä, niin mies uhkailee its.arilla. Erityisen pahalta tämä tuntuu siksi, että mies tietää, että veljeni on huonossa kunnossa ja voi kuolla koska tahansa. En jaksaisi arjen pyörittämiseen ja veljeen liittyvän surun lisäksi tuota miehen pahaa oloa.
miks ihmeessä oot tällaisen miehen kans??
Kun koko muu perhe ulkomailla ja minä suomessa ja vieläpä ILTAVITUNVUOROSSA aatonaattona :(
Vauva palstan jankuttajat. Varsinkin koronakiihkoilijat sekä ne jotka avaavat jonkun uutisaiheen tänne......
Vauva heräili koko viime illan ja yön 5-20min välein.
Tsemppiä ja voimia kaikille ❤️ terveisin passiivis-aggressiivisen iäkkään äidin tytär.