Kysymys naisille, joilla on mieskavereita
Sanooko teidän mieskaverit teille joskus jotain "kaunista", vaikka että sun kanssa on tosi kiva olla tai että oot ihan huippu tms.?
Jos olette molemmat vaikka varattuja heteroita?
Mulla ei ole juurikaan miehiä kavereina, mutta nyt on ja mietin itsekin, että millaisia asioita sitä jaetaan keskenään. Läheisiä ollaan tavallaan ja ongelmitta voidaan olla toistemme "reviirillä", ihan samalla tavalla voin taputtaa naiskaveria olalle tai kuiskata jonkun jutun (puolin ja toisin).
Mutta onko näihin juttuihin joku raja?
Pahoittelut kysymyksieni typeryys, mutta mulla ei ole ollut mieskavereita, jotka osaavat sanoittaa fiiliksiään.
Kommentit (31)
En usko, että takana on puhdas ystävyys tässä tilanteessa. Itse olen saanut kaikki miespuoliset kaverit aikuisiällä ja jos ei ole ollut homo, nii on tykännyt minusta ensin seurustelu mielessä. Olen jättänyt vain yhden miespuolisen kaverin näistä lukuisista "kavareista" nyt kun seurustelen. Eriasia nämä lapsuudessa hankitut ystävyyssuhteet tai miesystävän kaverit yms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä piireissä kettu käy kolossa silloin tällöin. Siitä ei vaan huudella.
Yleensä aina taustalla seksuaalinen värinä. Aina ei panna, mutta sopivasti kun sattuu, niin silloin kyllä. Ja osa pitää sellaisena varavaihtoehtona, joka passaa taas toisenlaisessa tilanteessa. Osa vaan sellasta tunteenvirittämistä, märät pöksyt ja puoliseisokkia housuissa niin maistuu taas kotona paremmin.
Vaikuttaa myös paljon ollaanko ns. samaa sarjaa. Jos mies on omaa tyyppiä ja muutenkin vaikka huumori kolahtaa niin vaikea nähdä vaan ystävänä.
Mutta varattuun en koske.
Omalla kohdalla olen jostain syystä viihtynyt paljon paremmin miespuolisten kanssa. Siinä ei ole koskaan ollut minkäänlaista sutinaa tms. Siis onhan minulla tietenkin myös naispuoleisia , hyvinkin läheisiä ystäviä.
Esimerkiksi tällä hetkellä lähin ystävä piirini muodostuu 2 naista, 6 miestä. Sinkkuja ja suhteessa olevia. Ollaan vuosia tehty paljon yhdessä asioita. Käydään urheilutapahtumissa, konserteissa, pakohuoneissa, juhlimassa etc.
Jokainen kuitenkin kunnioittaa toistensa ns. "rajoja". Voidaan halata, joskus suukko poskelle, puhutaan iloista kuin hyvinkin kipeistä asioista. Ja kyllä, monesti on tullut puolin ja toisin sanottua näitä aloituksessa mainittuja lauseita. Mutta kertaakaan ei kukaan meistä ole käynyt toisen iholle häiritsevällä tavalla.
Mun mieskaverin kanssa kyllä kommentoidaan toisiamme useinkin. Jos toinen näyttää erityisen hyvältä, sanotaan heti. Esim. eilen miehellä päällä hyvin istuva uusi paita, joka sai kropan näyttämään mukavan timmiltä. Ilmoitin heti, että toi kuules toimii komeesti. Hän taitaa silti olla se aktiivisempi kehujaosapuoli. Kehut tulevat luontevasti, mutta niissä ei ole mitään tunkeilevaa tai vihjailevaa: hän haluaa vain rohkaista, nostaa itsetuntoani, tehdä päivästäni astetta paremman. Ollaan tunnettu tosi kauan, parhaita ystäviä.
Voi saa....na oon kateellinen!
Onko joillain oikeasti tällaista? Luulin, että tätä on vaan elokuvissa ja eroottisissa kirjoissa....
Miespuolisia ystävia ja mahdollisesti satunnaista, harmitonta seksiä, joilla tyydytetään molempien halut, mutta pysytään ystävinä....
Eikö näistä synny syvempää tunnetta, eikö siinä kiinny toiseen? Eikö siinä ole satuttamisen pelko ja mahdollisuus?  Seksi nyt on aika syvällistä....
Ettekö naiset ole sydämessä haavoilla????
Ihanaa jos ystävyys pysyy myös normaalina, ilman seksiö, mutta aina olen miettinyt miten se on mahdollista, ilman että mies on homo.
Olen kai ahdasmielinen.....
Sanoo. Ja se tuntuu hyvältä. Ja mä sanon näille myös joskus jotain kaunista.
Ei ole ikinä sanonut mitään kivaa. Yksi sanoi että olen narsisti ja hullu. Muuten ei ole kommentoineet suuntaan tai toiseen.
Riippuu miehestä.
Kerran yksi mies kehui, tarjosi aina juomat, halusi viettää aikaa kahden kesken, kosketteli humalassa jne. Luulin että ollaan kavereita, sitten luulin että on kiinnostunut (kun alkoi tuo koskettelu), kysyin asiasta ja mies oli aivan kauhuissaan kuinka sellaista kehtasin edes ajatella kun ollaan vaan hyviä kavereita.
Että ikinä ei voi tietää mitä päässä liikkuu.
Mutta jos suhteessa on jokin jännite, niin silloin se ei yleensä ole täysin puhdasta ystävyyttä.
Kemiaa ei voi kieltää.