Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koko tutkitusti vaikuttaa miesten käyttäytymiseen.

06.04.2015 |

Katsoin nimittäin eilen Myytinmurtajat, jonka jakson nimenä oli Vetovoiman lait.

"Tänään tutkitaan viehättävyysmyyttejä. Adam ja Jamie testaavat, muuttuvatko ihmiset tyhmemmiksi, kun paikalla on viehättävä vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Tiimi taas kokeilee, onko totta, että isorintaisemmat tarjoilijat saavat enemmän juomarahaa. Kari saa keekoilla kahvilassa tekotissiensä kanssa päiväkausia."

Eli kaunis Kari naamioitui sanfransiscolaisen kahvilan myyjäksi ja miesten antamat tipit laskettiin kolmella eri kuppikoolla, normaalina ja laudaksi teipattuna ei eroa ollut, mutta D-kupillisena tipit pompsahtivat merkittävästi, 23%

Se on ihan evoluutiopsykologiaa rakkaat daamit, pelissä mielikuvat hedelmällisyydestä jne.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

2/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:24"]

Mitä sitten?

[/quote]

Ei mitään, ei yhtään mitään.

Se on vaan ilmiö, jolle ei voi mitään, eikä se kieltämällä sen olemassaolo minnekään poistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on selkeästi vaikuttunut mun tisseistäni muttei anna lisää liksaa. Huono tutkimus. (Tai pomo)

Vierailija
4/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaa sen miten vietävissä miehet on.

Vierailija
5/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tutkimushan osoittaa vain sen, että isoista tisseistä tykkäävät antavat enemmän juomarahaa.

6/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:26"]

Pomo on selkeästi vaikuttunut mun tisseistäni muttei anna lisää liksaa. Huono tutkimus. (Tai pomo)

[/quote]

Sehän on mun mielestä ihan oikein.

Kunhan pomo nyt ei tuijottamaan jää.

Vierailija
7/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tyhmiä (varsinkin miehistä). Yllättikö tämä fakta sinut? Toivottavasti ei

Vierailija
8/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki naiset toivovat salaa saavansa yli 30 sentin munaa jne jaarijaa plaaplaa höpöhöpö

Vierailija
9/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:27"]

Tuo tutkimushan osoittaa vain sen, että isoista tisseistä tykkäävät antavat enemmän juomarahaa.

[/quote]

Juuri näin:).

10/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:28"]

Suurin osa ihmisistä on tyhmiä (varsinkin miehistä). Yllättikö tämä fakta sinut? Toivottavasti ei

[/quote]

Joo, se on ärsyttävää, kun jotkun alkukantaiset vietit jostain tuolta alitajunnasta kuitenkin ohjaavat ihmisten käytöstä.

Samassa ohjelmassa tutkittiin myös, että vaikuttaako miesten ammatti ja tulotaso heidän vetovoimaansa.

Vierailija
11/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta mitä "suurin osa" miehistä ajattelee, kun en kelpuuta keskivertoa vaan ainoastaan parhaat. :) eiköhän tasokkaat miehetkin ajattele naisista juuri samoin: ihan sama mitä se perustyhmä, lihava massa tekee kunhan itselle löytyy laatua

Vierailija
12/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kyllä jokainen nainen tietää miesten tykkäävän rinnoista ja mitä enemmän ne herättää huomiota, sitä enemmän niitä katsoo. Oliko tällä jutullsa joku pointti? Bimboblondin jutustako tämä tuli mieleen? Sen joka kertoi että naisten pitäisi ottaa silarit koska pienet rinnat miehille on sama asia kun pahaa ruokaa joka päivä? Laitetaanko valtio kustantamaan jokaiselle alle D kupin omaavalle uudet tissit ja vielä niin että on laitonta olla pienirintainen. Miehillähän menee mielenterveys!

Vierailija
13/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="06.04.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:26"]

[/quote]

Sehän on mun mielestä ihan oikein.

Kunhan pomo nyt ei tuijottamaan jää.

[/quote]

Kyllä se joskus (ajatuksissaan?) tekee sitäkin. Sitten häkeltyy kun huomaan.

Vierailija
14/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta olisi edes vähän tiedettä mukana, olisi voitu kertoa, oliko kyseessä koko ajan samat mies- asiakkaat vai ihan randomina... Huoh. Älkää jaksako nyt vatvoa tissien takia. Normaali mies, jolla on oikeasti korvien välissä jotain, ihastuu kyllä mieleiseensä naiseen jollain muulla perusteella kuin tissien koolla. Uskokaa tai älkää. 

Vierailija
15/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:29"]Ja kaikki naiset toivovat salaa saavansa yli 30 sentin munaa jne jaarijaa plaaplaa höpöhöpö
[/quote]

Niinpä, ja taas mennään. Teinit jaksaa kirjottaa rintojen koosta ja munan mitasta. Aikuinen ei ole ihan terve päästään jos jaksaa noita asioita miettiä

Vierailija
16/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Minä olen pikkutissinen ja ystäväni isotissinen. Kun menimme kapakkaan, loppuillasta oli mölisevä äijäkuoro aina iskemässä kaveriani. Minä sain olla ihan rauhassa juttelemassa yhden tai kahden suht selvinpäin olevan hiljaisemman kaverin kanssa. Kaverini ei tarvinnut koskaan mennä yksin kotiin, vaan sai lokata, kenen kanssa menee panemaan. Minä sain nukkua ihan rauhassa yksin kapakkaillan jälkeen, paitsi joskus, kun joku hiljaisempi kaveri ihastui minuun

Alfat kävi heti kiinni kaveriini ja minua eivät huomanneetkaan.

Vierailija
17/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:33"]Jotta olisi edes vähän tiedettä mukana, olisi voitu kertoa, oliko kyseessä koko ajan samat mies- asiakkaat vai ihan randomina... Huoh. Älkää jaksako nyt vatvoa tissien takia. Normaali mies, jolla on oikeasti korvien välissä jotain, ihastuu kyllä mieleiseensä naiseen jollain muulla perusteella kuin tissien koolla. Uskokaa tai älkää. 
[/quote]

Tämä palsta on nykyään sellainen epäkypsien ääliöiden temmellyskenttä etten edes tiedä miksi käyn täällä. Kai siksi, kun täältä löytyi ennen asiallisia ja hauskoja aikuisten naisten ketjuja mutta nyt täällä on vain teinipoikia riehumassa ja tekemässä raiskaus/miesviha/tissialoituksia. Haluan vanhan av:n takaisin!

Vierailija
18/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:36"]Pitää paikkansa. Minä olen pikkutissinen ja ystäväni isotissinen. Kun menimme kapakkaan, loppuillasta oli mölisevä äijäkuoro aina iskemässä kaveriani. Minä sain olla ihan rauhassa juttelemassa yhden tai kahden suht selvinpäin olevan hiljaisemman kaverin kanssa. Kaverini ei tarvinnut koskaan mennä yksin kotiin, vaan sai lokata, kenen kanssa menee panemaan. Minä sain nukkua ihan rauhassa yksin kapakkaillan jälkeen, paitsi joskus, kun joku hiljaisempi kaveri ihastui minuun

Alfat kävi heti kiinni kaveriini ja minua eivät huomanneetkaan.
[/quote]

Miksi kutsut baarien mölisevää roskasakkia alfoiksi? Alfat ovat menestyviä ja älykkäitä, ja heillä on valtaa. He eivät todellakaan vietä aikaansa jossain lähipubissa. Kuulostaa pikemminkin siltä, että ystäväsi houkuttaa ns. heikompaa ainesta.

Vierailija
19/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:27"]

Todistaa sen miten vietävissä miehet on.

[/quote]

Naiset ei ole. Antavat varmasti yhtä paljon tippiä 190 cm ja 150 cm miehelle. (facepalm)

Vierailija
20/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:33"]

Jotta olisi edes vähän tiedettä mukana, olisi voitu kertoa, oliko kyseessä koko ajan samat mies- asiakkaat vai ihan randomina... Huoh. Älkää jaksako nyt vatvoa tissien takia. Normaali mies, jolla on oikeasti korvien välissä jotain, ihastuu kyllä mieleiseensä naiseen jollain muulla perusteella kuin tissien koolla. Uskokaa tai älkää. 

[/quote]

Niin ja jos naisella on jotain korvien välissä, miehen pituus ei vaikuta rakastumiseen. Uskoo ken tahtoo (facepalm)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme