Anna äänesi feministiehdokkaalle
Jokainen nainen on feministi, ainakin melkein. Näytä se myös käytännössä ja lupaa äänesi feministille. Ei voi olla totta, että vasta noin vähän on feminismin kannattajia. Nyt toimeen!
Kommentit (7)
Ennemmin helvetti jäätyy, vaikka nainen olenkin. Ääneni menee sille, joka edes auttavasti osoittaa halua pyrkiä paikkaamaan maamme taloutta kroonisesti vaivaavaa kestävyysvajetta.
Ei tulis mieleenkään antaa ääntäni sellaiselle ehdokkaalle, joka ei löytyisi feministisetvaalit-sivulta.
Todellik, kaikki feministit liikkeelle nyt!
Jokainen nainen ei kylläkään oo feministi. Itse olen ja äänestän myös feministiä ilman muuta, sukupuolesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:48"]
Voi Jeesus, välisen ehdokkaani ihan kyllä muilla perusteilla kun feministisyydellä/sukupuolella. Mitäs sukupuolten välistä tasa-arvoa tässäkin on, ennemminkin naisten suosimista
[/quote]
Olihan tuolla paljon miehiäkin listattuna, ei tasa-arvo oo pelkkä naisten juttu.
En vihaa miehiä: minulla on ihana mies ja pieni poika, jota rakastan yli kaiken, isä ja kaksi veljeä. En todellakaan aio äänestää feministiä. Tahdon että meillä kaikilla on hyvä elää tässä maassa. Sukupuolesta riippumatta. Hourupäät eivät tätä tavoitetta edistä.
Just joo, pitää olla vähän muutakin annettavaa kuin hei mä olen feministi. Ei kai nyt kukaan pelkästään tuon perusteella kenellekään ääntä anna, jos ei ole aivan täys idiootti. Ainakin itse toivon, että tässä Suomen tilanteessa äänestettäisiin osaavaa porukkaa että saataisiin Suomi taas nousuun, tämän ideologisen ja maailmanparantamisen aika on yleensä silloin kun Suomella on siihen varaan.
En halua mitään höyrypäitä ja muita yhden ismin saarnaajia eduskuntaan, jos ei ole mitään muuta annettavaa kuin feminismi, niin en todellakaan tule äänestämään tälläistä henkilöä.
Voi Jeesus, välisen ehdokkaani ihan kyllä muilla perusteilla kun feministisyydellä/sukupuolella. Mitäs sukupuolten välistä tasa-arvoa tässäkin on, ennemminkin naisten suosimista