Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1901/2455 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopaita: Omalla kohdallani ainakin silloin raskauspahoinvoinnin alkuvaiheilla sen huonon olon teki hajut. Kaikki haisi, ihan kaikki, leikkokukkien tuoksustakin tuli läpi joku mätänevä kukanvarsi siinä maljakkovedessä. Vähän myöhemmin sitten ruoka alkoi tosiaan vaan tökkimään, suusta ei menny alas mikään :p
Toivottavasti sun kohdalla ei oo kyse mahapöpöstä, ajoitus olisi kovin kurja!

1902/2455 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just plussasin!!!! En voi uskoo tätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1903/2455 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi tuloksetta ja nyt tärppäs.. On iha epätodellinen olo vaikka oli selvä plussa, kyllä sitä toivoo on <3 en mä sitä kauaa tällä palstalla ehtiny oleen mutta kiitos siitäkin ajasta ❤️

Vierailija
1904/2455 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOFIA2016 paljon onnea halien kera<3 jarrusukat pikkuselle...ihanaa :)

1905/2455 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea SOFIA2016!<3 Kyllä se odotus palkitaan! Peukut pystyyn että kaikki menee hyvin!<3 (:

Vierailija
1906/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sofia2016!!!

Pahoittelut menkoista ne kohdanneille.

Menkkoja ei kuulu ei näy. Testit näyttää negaa. Pari päivää ollut menkkajuilintaa, että ehkä ne kohta suvaitsevat saapua. Gelee Royalit on nyt haettu. Verilöylyn alettua haen vielä greippimehut.

Dreamer15 28v. Kp 49/30-40. Yk 2 ja esikoinen kyseessä.

Vierailija
1907/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille :) Tää väsymys on jotain aivan hirveetä. Vois vaan nukkua koko ajan. Vielä pitäis malttaa odottaa loppu viikkoon jos vaan pystyy :D yritän jaksaa odottaa sunnuntaille ellei verinen lorina ala ennen sitä. onnee plussista ja pahoittelut menkoista.
Sipriina kp 26/29-31 yk 3 ( toinen lapsi )

1908/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sofia2016!!! <3  Tuntuupa kivalta lukea tällaisia hyviä uutisia, antaa meille muille pitkänmatkalaisille toivoa ;)

1909/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille paljon <3 toivon että pikkuinen jaksaa mun matkassa kulkea loppuun asti:) ja kaikille paljon paljon plussa onnea! Itse luulen että nyt tärppäs koska en asiaa sillain miettinyt ja olin lääkäri ajan tilannut tosiaan kuukausi sitten joten kai se sitten helpotti kun tiesi että asiaa lähdetään selvittämään mikä vaivaa..
Mutta listaan nyt viä oireita mitä mulla oli:
-kylmähiki
-aaltoileva paha olo aamusin helpotti hiljalleen kun söi
-menkka kivut ilman menkkoja oli ensimmäinen oire
Tossa kaikki selvimmät oli kyllä vähän nuhaa et aivastelin mut ei oikeestaan muuta :)

1910/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sofia2016!

Täällä alkaa olla kohta ovis käsillä, joten iltajumppia makkarin puolella on luvassa :D

Mies eilen paljasti, että oli käynyt lukemassa raskaaksi tulemisesta. En ihan heti osannut sitä häneltä odottaa. Mutta tuntuu olevan itsekin kovin innoissaan tästä yrityksestä ja toivoo, että pian alkaisin odottaa meidän lasta. Se on tällä hetkellä meidän kummankin suurin haave <3

1911/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan ilmestyny alavatsakipuja, eilen illalla alkoi. On sellasta painetta koko ajan ja välillä vihlasee vähän enemmän. Nännit kans elää ihan omaa elämää, tosi oudot, välillä vetäytyy sisään ja välillä nöpöttää kun mitkäki, on kans vähän arat! Ilmavaivat on kans kovat, edellisessä raskaudessa oli sama homma.
Mitäs ajattelette? Voiko olla ihan selviä raskauden merkkejä?

1912/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tätä palstaa seuranneena rohkenen viimeinkin kirjoittamaan tänne :-) 

Olen 24-vuotias, ehkäisy jätetty miehen kanssa pois huhtikuun alussa ja ruvettu yrittämään esikoista. Tämä kulunut kolmas yrityskierto oli poikkeuksellinen: tein ensimmäisen testin kp 28, eli 3.7, jolloin tulos nega. Seuraavana päivänä alkoi niukka vuoto, joten ajattelin, että menkat ne siinä alkoivat ja uutta yritystä odotellessa. Vuoto kesti noin neljä päivää ja oli niukahkoa, pärjäsin pikkuhousunsuojilla.

Viime viikon ke eli 8.7, olo oli hieman omituinen ja rinnat kipeytyivät. Kuukautiset olivat juuri päättyneet. Torstaina töissä join avustettavani kanssa kahvia ja olo oli hieman etova enkä meinannut saada kahvia alas! Perjantaiaamuna tein apteekin raskaustestin, joka näytti yllättäen haalean plussaviivan! Seuraavana aamuna tein epäuskoisena saman testin, joka myös positiivinen. Eilisaamuna tein clearblue digin, joka näytti että raskaana 2-3 viikkoa. Tämän jälkeen soitto neuvolaan, ja ensimmäinen käynti sovittuna ensi viikolle, 23.7. 

Vaihtoehtoja on useita, kuten varhainen keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen. Toivon kuitenkin, että vuoto ennen plussaa oli ns. "valekuukautiset", jota saattaa olla yllättävän monella lukemani mukaan! Jännittää, mutta olo on optimistinen kaikkien raskausoireiden takia. :) Rinnat arat, lievää etovaa oloa, vatsalla painon tunnetta aika ajoin. 

1913/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Ambrosia! <3 

Ja paljon onnea myös Sofia2016! <3 

Ihanaa kun täällä on plussailtu oikein kaksin kappalein! :)

Oon niin pahoillani Melinah :'( paljon voimia! 

Starling: Onpas tullu kunnon vuoto... Paljon voimia sullekin! mulla jo kemiallinenkin aiheutti kovat vuodot (sekä kivut, niin henkiset kun fyysiset) joten en osaa kuvitellakaan kuinka kamalaa tuollanen on. 

Ja tervetuloa uusille! :)

Meriemilia: Mie lopetin liuskan kesken. Tosin muutenkin söin aina enemmän kun yhen liuskan, kunnes vuoto alko puskemaan läpi. Paitsi nyt viimesiä pillereitä otin vaan sen mitä oli jäljellä: vähän päälle liuska, eikä siis vuoto kerenny tulemaan iteksiään läpi. Kp 6 mulla oli jo vuoto ohi ja kp 11 tuli ovis. Eli aika äkkiä ainakin miun mielestä. Sitten dpo:t oli jo 18, kunnes alko tiputtelu ja kp 30/dpo 19 ei enää tullu, vaan se muuttu kp 1. Toivottavasti en liian monimutkasesti kirjottanu :D 

Tuosta touhuilujen määrästä/välistä... meillä on vähän vielä rytmi hakusessa :) meillähän ei aiemmin ollu vuosiin säännöllistä makkari-elämää, mutta nyt viime kuussa tuli sitten ovis jo kp 11 ja sitä ennen kerettiin hommailla epäsäännöllisesti kolmesti. Nyt on taas kp 11 meneillään, mutta ollaan hommailtu vasta kerran. Menkatkin tosin kesti päivän pidempään, eikä limatkaan (parilla satunnaisella tsekkaus-kerralla) oo vielä muuttunu ovista edeltäviks. En jotenkin jaksa ajatella niin paljoa asiaa jo nyt. Viime/ekan kerran huuma on menny ilmeisesti jo ohi :D lasken tai oikeestaan varmistan kyllä kp:t kalenterista joka päivä, mutta esim. täällä en käyny eilen kertaakaan edes lukemassa :o aiemmin oon käyny joka päivä. Ja välillä jopa kirjotinkin joka päivä. Mutta jotenkin nyt oon vaan ettiny jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa. Oon tehny arkisia hommia, kattonu elokuvia ja Sinkkuelämää-jaksoja netin selailun sijaan miehen ollessa töissä, pelannu, hoitanu kotia ym. tavallista. Painonpudotuskin on nyt junnannu paikoillaan, vaikka tiedän että sen suhteen pitäs tehdä töitä... oon myös nukkunu niin huonosti viime öinä, ettei kauheesti oo jaksanu ajatella koko asiaa. Ei painonpudotusta tai raskautumista. Enkä usko että lasta saadaan vielä kuukausiin tai ehkä edes vuosiin. Joten turha ajatella asiaa sen kummemmin. Tosin, toissapäivänä ostin greippimehua :D mutta se ei oo pelkästään greippiä, vaan appelsiinia on myös seassa. Eikä greippikään oo perus-greippiä, vaan verigreippiä. Mutta näin ei mitenkään greipin ystävänä, tuota juo kyllä, mutta ei oo mitään parasta juomaa :P ja vähän myöhänen ajankohtakin alottaa sen juontia, mutta aattelin mielenkiinnosta maistaa, miltä maistuu. Jos tällä kertaa ei ookkaan niin selkeet limat tuloillaan ja huomaan sitten ovislimat helpommin tuon mehun takia, niin hyvä. Jos ei vaikuta mitenkään, niin sekin on ok. Kissakin on saanu järjestettyä mulle tekemistä urakalla. Saa olla oksennuksia siivoamassa muutamaan otteeseen joka päivä sekä vahtimassa, että kävis tekemässä tarpeensa laatikkoon. Välillä ahmii ja sitten oksentaa ja välillä jättää ruoat syömättä, kun ne on menny kupin reunoille ja sitten taas oksentaa. Huoh...

Muuten, ne miun raskaustestit ei oo vieläkään tullu. Varmaankin menivät sinne entiseen osotteeseen, voi per**. 

Tänään käydään pieni karvalapsi, joten ajatukset on myös siinä <3 kaikki muut meillä onkin mies-sukupuolen edustajia, joten saan kaveriks toisen naispuolisen pitämään jöötä noille miehille! :D ihan kun noin pienestä (paino kymmeniä grammoja) olis jöötä pitämään :D mutta taustajoukkona on ainakin :D Pitääkin lähteä tästä laittamaan uudelle vauvalle kaikkea valmiiks <3

Kompuroiva hylje (29) kp 11/29 yk 2 (esikoinen toiveissa)

Vierailija
1914/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 14.7

Dreamer15 (28v) kp 49/30-40 yk 2

NooraV kp 40/? yk 7

Supera (20v) kp 33/27-29 ya 2/14

Pallopaita kp 32/27-29

Tiinu89 kp 32/35 yk 3

Sipriina (27v) kp 26/29-31 yk 3

Uusio Mamma kp 23/26

Nuuskiksentytär kp 18/28-31 yk 5

Muffeli (29v) kp 17/30-33 yk 2

EK0025 kp 15/32 yk3

Minniminni (22v) kp14/32-36 ya 3/2015

Stardust (22v) kp 14/26-40 yk 4

Miuku Mauku (27v) kp 14/? yk 4

Pioni1 (27v) kp 13/34 yk 5

Kompuroiva Hylje (29v) kp 11/29 yk 2

Kikiii (20v) kp 11/30-35 yk 7

Kepuliina (29v) kp 10/28 yk 2

Dimou (26v) kp 8/? yk 10 (ya 7/14)

PinkkiDrinkki (35v) kp 7/27-30

Lumilla kp 6/25-27 yk 9

Annuska (20v) kp 6/35-43 ya 12/14

Jannuli85 kp 5/24-30 yk 17 (ya 03/2014)

Konttri (32v) kp 3/27 ya 5/2014

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Meriemilia, Kisuliini, Starling (40v)

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (4 plussaa)

Mizi (29v) yritystä yli vuosi, Hilkkak (30v) yk 4, Jenniferia (24v) yk 2, Miinuska15 (25v) yk 2

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

Vierailija
1915/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taasen kaikki!
Onnea plussanneille, toivottavasti pienet pysyy matkassa :)
Tsempit & voimahalit uusiinkiertoihin joutuneille tms. <3
Tervetuloa uusille.
Täällä elellään vieläkin nii tylsiä aikoja, vasta n. viikonpäästä alan testailemaan ovista, eli eipä tässä hirveästi ole mitään kerrottavaa. Vielä jatkan tähän mistä sanoin aijemminkin, eli ei voi olla jumalauta todellista, että _4 tuttavaa/kaveria_ on n. 1,5 viikon sisällä ilmoittanut raskaudestaan. Tuntuu niin hirveältä ihmiseltä olla näin katkerana & jotenkin sitä on niin vihainen itsellensä, vaikka ei toisten onni minulta ole pois. Tuntuu vaan siltä, että joku saakelin ylempi taho pitää ihan pilkkanaan! & kaiken kukkuraksi olin tänään porukoillani käymässä, johon pihaan vaappuu viimeisillään oleva nainen (äitini ystävä) & hehkuttaa kuinka kaksoset kohta pullahtaa maailmaan :( Muuten ollut oikein hyvä mieli tässä lähipäivinä eikä ole vauva jututkaan niin paljoa päässä olleet (täälläkin koitan harvemmin käydä kurkkimassa), mutta nyt taas tuli tämmönen ilta romahdus.
Mieltä helpottaa kyllä se, että jos & kun menkat taas tossa about 3vk kuluttua alkaa niin pääsen soittamaan sinne julkiselle viimeinkin aikaa, mutta odotteluahan sekin on & ties kuinka pitkään. Jätin jopa ne berberiini mikälie tökötitkin ostamatta, eiköhän tän yrityksen aikana oo nyt tullu tarpeeksi kokeiltua kaikke & niin kuin todettu ei mitkään höpöhöpö jutut ketään raskauta. Missäs mun tuuri on kun sitä tässä nyt oikeestaan tarvittaisi, voikun sitä voisi vaan ostaa jonkun marketin hyllystä :D! Ai niin & tosiaan, yksi hyvä juttu tässä on myös se, että ei ole enää 10kg ylipainoa vaan 7kg, on se parempi kun ei mitään :) & tällä linjalla aijon vielä edetä, ehtii sitten hyvin ennen lääkäriä niin siitä ei varmasti voi sitten täti huomauttaa ;)
Ovista & verilöylyä odotellen Kikiii kp 11/30-35 yk 7 (-yk10)

Vierailija
1916/2455 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli pomppii jo viikon loppuun :D välillä tuntuu tosi vahvasti et on tärpänny mut sit välillä tuntuu et eiiih ei oo. Ei tiedä oikeen miten päin olis. pitäs koko ajan keksiä jotain tekemistä et menis ajatukset muualle.
Sipriina kp 26/29-31 yk 3 ( toinen lapsi )

Vierailija
1917/2455 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli punainen paholainen eilen kylään. Ilmeisesti onnistuin nappaamaan tosiaan jonkun vatsapöpön loppuviikosta joka aiheutti pahoivoinnin ja kun samalla menkat myöhästyi niin kummasti alkoivat ajatukset harhailemaan mahdolliseen raskauteen. Tämä oli ensimmäinen yrityskerta, tottakai olen vähän pettynyt mutta ehkä myöhästymisestä oli nyt jotain hyötyäkin ja seuraava ovis voisi tulla aavistuksen myöhemmin niin mies ehtii työreissultaan kotiin ennen sitä.

1918/2455 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

1919/2455 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
1920/2455 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille :) ja pahoittelut menkoista PALLOPAITA :( jos sit seuraava kierto olis teidän.
Väsymys ei hellitä yhtään ja mielialat vaihtelee laidasta laitaan. Toivon että olis alkuraskauden oire :) yks testi olis odottamassa mutta mutta ei vielä :D
Sipriina kp 27/29-31 yk 3 ( toinen lapsi )