Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

281/2455 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullakin vuoto on aivan järkyttävän suurta verrattuna normaaliin ja erittäinkin paljon hyytymiä. Kipuja mulla ei oo ollenkaan. Mä en tiedä heittäiskö mun kiertoon kierron pituudeks sen 24-27 ku se on nyt viimisen 9 kk ollu tuossa välissä ja tänään on sitte kp2. Tosin tää ny oli ainut siinä välissä oleva 27 mut samapa tuo. Ennen vanhaan mun kierto oli aina tasan tarkkaan 28.

282/2455 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 19.4.

Pia87 kp 40/26-30 ya 12 (km rv12 2/14)

Noodle (27v) kp 36/34 yk 2

Minea92071 (25v) kp 34/28 (yk2+1 tm 2/15) (testi nega kp31)

Supera (20v) kp 31/28-30 ya 2/14

AnttiAmalia (24v) kp 29/28 yk 3

Muskottipähkinä (25v) kp 27/30-42 yk 8

Noorav kp 27/? yk 5

Wishes kp 27/? ya 2013

Nuppunella (34v) 26/27-32 yk 11

Jannuli85 kp 26/26-32 yk 13 ya 03/14

Pioni1 (27v) kp 26/34 yk 2

Kikiii (20v) kp 24/30-35 yk 4

Tai89 (26v) kp 23/24-25 yk 4

Aliisia (25v) kp 23/29-31 yk 1

Viivitys (33v) kp 22/27-29 yk 3

Zaron (32v) kp 19/26 yk 4

Mindyh kp 19/27 yk 5

Werus (30v) kp 18/25-28 ya loppuvuosi -12

Lumilla kp 18/25-27 yk 5

Legolatar (27v) dpo 0 kp 18/30 yk 11

Annma (33v) dpo 1 kp 16/29 yk 5

Starling (40v) kp 14/33 yk 3

Vierailija (37v) kp 12/28 ya 2012

Mila Nnnnkkk (22v) kp 11/26-28 yk 5

Hilkka K (30v) kp 10/31-32 yk 4

Garnet (28v) kp 10/29-36 yk 1

Tiuhtiska kp 10/28 yk 21

Maikku79 kp 10/28(-33) yk 11

Diamond11 kp 9/28-30 ya 2013

Miinuska15 (25v) kp 9/30-43 yk 2

Mamalukki (22v) kp 9/? yk 2

Dindinden (26v) kp 7/25 yk 4

Eich (31v) kp 5/28-29 yk 2

Melinah (23v) kp 5/30-32 yk 3

Dimou kp 5/? yk 8 (ya 7/14)

Tinttu1989 kp 4/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15)

Sunshine14 (31v) kp 2/24-27

Finest (27v) kp 2/26-28 yk 6

Nuuskiksentytär kp 2/28-30 yk 3

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Kalastajataas, Melita yk 13, Ciira (km 2/15), Lukka (27v), Alina yk1, Jassuu93 (22v) (km 3/15), Tiikerikuu (28v) yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14, Tiitiläinen (31v) yk 4, Seepra87 yk2, Ambrosiaa (tm 3/15), Tirris yk1, Kapakala (39v) ya 6/14, EllieP (30v) yk1, HennaS (21v) yk1, Stardust yk1, Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Tiukukoo (22v), Lechero, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Tiranu

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9)

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (14 plussaa)

Malma 26v. (yk1), Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Finest 27v (yk5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89 

Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/2455 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heps kaikille!

Oli pakko nyt itsekkin tänne kirjoittaa, kun kummastuttaa koko tilanne, mutta kerronpa hieman taustoja..

Itse 24, mies 22, pillerit jätettiin pois 2kk sitten ja vuoto tuli normaalisti niiden lopettamisen jälkeen. Menkoista n.2viikkoa alkoi pieni tiputteluvuoto jonka yhdistin mielessäni ovikseen. Siitä 2,5viikkoa alkoi menkat jotka kesti 7päivää, yleensä kestänyt max.4pvää. Nyt viime menkoista 5päivää myöhemmin alkoi taas tiputteluvuotoa! Onko tämä nyt ihan normaalia vai mikä tätä kroppaa riivaa? Väsy on kokoajan ja mielialat heittelee laidasta laitaan sadasosa sekunnissa, ensin itken luontodokumentin pienille hylkeille ja sitten minuutin päästä nauran niille..

Ovulaatioita en ole tikuttanut vaan tulee vauva jos on tullakseen, mutta turhauttaa tämä jatkuva vuotaminen..

eli apuja ja vinkkejä vastaanotetaan iloisin mielin jos joku osaa näistä vuodoista enemmän kertoa mulle, lääkäriin kun en pääse vielä pariin viikkoon: )

Tsemppiä muillekkin plussasta haaveileville!

284/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine joo jotain tuollaista voisi kokeilla. Mä olen niin kyllästynyt tähän invalidisoivaan kipuun, että pelkään pian lopullisesti romahtavani. Päivässä ei ole edes viittä minuuttia etten olisi tuskissani. Lääkäriä ei tuntunut kiinnostavan lainkaan mikään muu kuin mun paino, josta jaksoi joka käänteessä sanoa. Ei edes kertonut mitään jatkotutkimuksista tai mistään, jäin aivan täysin yksin tämän kanssa. Netistä olen tutkinut paljon asioita ja on iso arsenaali lisäravinteita (ehkä) helpottamaan osittain oloa.

Niin joo ja mä olen tässä kierrossa päättänyt lopettaa kaiken testailun. En ostanut ovistestejä enkä mitään muutakaan, en aio ajoittaa seksiä_juuri_ovulaation kohdalle vaan fiiliksellä mennään. En aio edes päiviä laskea ja siitä puheenollen en edes tiedä mun nykyisiä kiertopäiviäni :D Tuli sellainen fiilis, että nyt on kaikki kokeiltu eikä ole tulosta tullut, joten antaa kaiken vaan olla. Katsotaan sitten auttaako sekään mitään :)

285/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi orchid, tiedän niin ton tunteen. Älä lannistu vaikka helppohan se on sanoa.
Jos haluat jutella yksityisesti näistä muista asioista ni laita sun maili osote, jos se on siis semmonen ettei henkilöllisyys paljastu?

286/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pitääkö listan alapuolelta poistaa plussaneet, joilla on raskaus mennyt kesken?

287/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomammalle onnittelut ! :) paljon toivoa ja onnea :)
Pahoittelut muille kellä taas kp 1 ja kemiallisista.
Mullakaan ei oo viälä koskaan ollut edes haamua raskaustestissä. Sekin tässä jännittää että mistä on kyse kun ei vaan raskaudu :/ nyt onneks ja toivottavasti järkeä tuohonkin sillo kuun lopussa ko tutkitaa tätä lapsettomuutta.
Joku puhu niistä reumasairauksista ! Mulla on erittäin paha nivelpsori (myös ihossa). Alan olla henkisesti aika loppu kun tää sairaus vaan etenee ja etenee ja pahenee. Syön pelkkää kortisonia tällähetkellä enkä muita lääkkeitä. Iho näyttää aivan kamalalta ja kävely on vaikeaa välillä, syön gluteenitonta, sokeritonta ja maidotonta ruokaa ja biologisia tai trexania ei lapsiyritysten takia saa käyttää :/ uskon että vaikuttaa jollain tavalla tää sairauskin raskautumiseen. Kiirekkin ois siksi että pian sais ittensäkki lääkkeillä kuntoon :/ mutta tää odottelu vaa hidastaa.

288/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deneira en tiedä oonko paras vastaamaan mutta mielenkiintoiselta kuulostaa, voisikohan olla vaan oireilua pillereiden lopettamisesta, jos kroppa vasta totuttelee? En oikein muutakaan keksi!

sitten omaa napaa! Kaipaisin itsekin muilta kokemuksia ja mielipiteitä kun mulla on eilisestä ollut nännit tosi herkät/kipeät, muuten tissit eivät mutta nänniä kun hiukankin puristaa niin sattuu (normaalisti mun nännit eivät ole kovin herkät) :D ja nyt pari päivää on valkovuoto ollut todella limaista klönttiä siis tosi paksua ja tulee sellaisia limaisia venyviä "kasoja" ulos! (Anteeksi ällöttävä kuvaus)! Eli voisko olla oireita mahollisesta plussasta vai muuta?

289/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deneira, tulee mieleen monta vaihtoehtoa: joko pillerit aiheuttaa niitä vuotoja kun kroppasi taitaa olla vielä sekaisin niistä tai olet raskaana (kaksoset joista yksi on vuotanut ulos), tai kohdunulkoinen raskaus...oletko testannut?

Vierailija
290/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!
Onnea plussista taasen :) Täällähän oli tullut tekstiä, kaikki yritin lukasta läpi, mutta aina ei pysy ihan perässä!
Täällä jo kp 25/30-35, vielä pitäisi malttaa odotella, että tuleeko ne menkat taas vai ei. Tai maltanhan minä, oikeestaan tässä kuussa ei ole kertaakaan tullut mitään hirveetä innostusta tai semmosia, hyvä niin :) Voi johtua siitäkin, että ajattelen asiat nyt vähän eritavalla kuin ihan alku yrityksellä. Ei ole ollut enää greippi mehuja jne käytössä, eikä tulekkaan enää käyttöön!
Jotenkin sellainen tunne on, että ne menkat kyllä sieltä tulee, en tiedä miksi, ehkä vaan en jaksa toivoa sitä & ei ole mitään oireita. Tai joo väsyttää & pissattaa jotenkin ehkä enemmän, mutta toki ne voi johtua mistä vaan/olla jotain alitajuntaista kuvittelua :D
Eipä mulla sen enempää, oikein hyvää alkuviikkoa kaikille!

291/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera, tuo psori on yhtälailla ihan helvettiä ku nää muutkin nivelsairaudet. Mun äidillä on molemmat ja kuinka ollakaan mä taidan periä kaikki tommoset... käsikädessä nää kaikki kulkee. Jos haluut säkin jutella ni kerro ihmeessä. Oon tässä jonkun verti näitä asioita opiskellu, jos jotain hyötyä tai vinkkiä sais kukin toisiltamme.

292/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamalukki täällä taas hei.. Nyt tulee vain omaa napaa vaikka oonkin myötäelänyt ja teidän juttuja lukenut :)

Eli, olo on jotenkin kauhean, ei nyt voi sanoa masentunut mutta maassa jokatapauksessa. Tämähän on vasta yk 2, mutta tuntuu ettei asia etene mihinkään suuntaan. Päivät kuluvat hitaasti nyt kun opiskeluista on vapaata ja töitäkään ei ole vielä tälle viikolle luvassa. Olen tikutellut kp6 alkaen, mutta ei noista ota mitään selvää. Lueskelin kyllä että Davidin tikut ovat hankalasti tulkittavia, mutta kun ei ole edes niitä selviä limoja, ei mitään tuntemuksia. Ensimmäisen yrityskierron vaaleanpunaiset lasit alkaa nyt jo kadota, vaikutan varmaan hirmu pessimistiselta tapaukselta, mutta oon kyllä aina ollut hirmu kärsimätön.

kp6: Ovulaatiotesti n. 12.00, negatiivinen, mutta näkyvissä hailakka viiva kontrollin vieressä. Ei limoja, kuukautisvuoto loppuu kunnola.

kp7: Ovulaatiotesti 11.15, hivenen vahvempi viiva jo ja välillä ovista edeltävän liman tyylistä, venyvää mutta valkoisilla rihmoilla (alkoi näillä paikkein myös edellisessä kierrossa). Lima vähän rusehtavaa vielä, varmaankin loppuneiden menkkojen takia. Illalla limat venymättömiä. Seksiä yöllä.

kp8: Ovulaatiotesti 12.20, negatiivinen, viiva samanlainen kuin eilenkin, ehkä vähä vaaleampi. Pissasin suoraan liuskaan, joten tein illalla uuden, mutta siinä ei näkynyt mitään. Limat olivat 12.40 venyviä, vielä valkoista joukossa, mutta pohdin onko valkovuotoa vai "eilisen jämiä" (ÄLLÖÄ). Illalla ei taaskaan kunnon limoja.

kp9: Ovulaatiotesti 12.30, tähän mennessä vahvin viiva ikinä testiajan kuluessa, kuivuttuaan vaaleni kp7 kanssa suurinpiirtein samanvahvuiseksi. Netissä oli kuvia, että tämä on joillakin ollut Davidin liuskoissa jo plussa. Jäin nyt miettimään onko vai eikö, viime kierrossa ovulaatiotuntemukset ja limat kun olivat kp11. Kauhean aikaiselta kuulostaa tämä kp9. Housut päivällä/töissä märkänä, välillä limat venymättömiä, välillä valkuaismaista valkoisilla osuuksilla. Seksiä illalla.

kp10: Ovulaatiotesti n. 12.15, negatiivinen kaiketi, viiva haaleampi kuin eilen. Oliko ovulaatio siis jo eilen sittenkin vai vasta tulossa..? Viime kierrossa siis kp11 vielä ovislimoja, kp12 loppunut, ei mitään, eli oletettu ovulaatio ollut kp11. Limat kyllä taas venyviä, mutta vähänlaisesti. Ei vielä kertaakaan sitä kuuluisaa "valkuaislimaa".

Erittäin paljonkin omaa napaa. Pakko oli päästä tämä vuodattamaan jonnekin, vaikka luulenkin ettei kukaan jaksa niin ajatuksella näitä mun kilometrisepustuksia lukea. En vaan oo koskaan oppinut kirjoittamaan hirveän lyhyesti (mikä kyllä olisi hyvä taito sekin) :D Yritän laittaa kuvat vielä tikuista, josko jollakulla muulla olisi niistä vielä jotain muuta tulkittavaa.

Mamalukki (22v.) kp10/kp24-?, yk2

293/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistahan Mamalukki että jos sait eilen ovisplussan niin ovis on vasta tänään tai jopa huomenna!  Jos uuteen kiertoon joudut niin greippimehu menkoista ovikseen päivittäin nautittuna saattaa vahvistaa ovislimoja. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä.

Enninkeri yk22 

294/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enninkeri, niinpä tietysti.. Miten tää pää voikin toimia näin ihmeellisesti :D Koko ajan olen takonut että ovisplussan jälkeen ovis on 24-48 tunnin päästä. Ja sitten ihmettelen itse miten olen voinut saada mahdollisen plussan kp9 kun ovulaatio oletetusti oli viime kierrossa kp11. Tolla plussallahan se osuisi juuri eikä melkein yksiin edellisen kierron oletusten kanssa. Kyllä ihminen menee ihan hölmöksi tämmöisiä miettiessä ja haaveillessa :) Mieskin on jo sitä mieltä, että musta on tullut tosi tylsä keskustelukumppani, kun puheenaihe tuntuu olevan se vauva ja raskaus aina vaan.

Mamalukki, kp10/kp24-?, yk 2

295/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deneira, e-pillereitä minäkin ensisijaisesti syyttäisin. Itelläkin tuolloin viitisen kuukautta sitten heittiihan samanlaista häränpyllyä koko kroppa. Kannattaa kuitenkin tehdä r-testi, koska voihan se tosiaan olla kohdunulkoisenkin tms merkki...

Hennas, en löytäny sua listauksesta, joten paha sanoa et kuullostaako mahdolliselta r-plussalta, limaisuus vaikuttaa enemmän ehkä ovikselta. Mut musta ei tosiaa varmaan ny ollut apua, voihan tuo tosiaan olla merkki raskaudestakin, joillain valkovuoto lisääntyy ennen plussaa :)

Tsemppiä myös teidän sairauksiinne <3 Itselläkään ei nuo sukurasitteet oo mitään kovin helppoja ja ihania, mutta toistaiseksi kaikki paha on pysynyt poissa. Toivottavasti teilläkin saadaan asiat järjestykseen. Terveys on aina etusijalla. :)

ON Kovin seesteinen olo, pessimistinen. Ainakaan vielä ei oo tullu sitä yleensä niin tuttua alavatsan vihlontaa ennen menkkoja. Ehkäpä tää pessimisti torstaina testailee, jos ei sitä ah niin ihanaa vihlontaa ja menkkoja ala kuulumaan. :)

Noorav, kp28, yk5

296/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorav mä oon listauksessa sielä "selkeyttä odottavien" joukossa! :D nyt kp 22/? Joten sais kyllä ovis olla tosi myöhässä jos nyt vasta tulis! Mut en usko et plussaakaan ainakaan vielä saisin jos testaisin.. Koitan tässä nyt sinnitellä viikon-pari ja ellei menkkoja kuulu niin sit testailla!

omaa napaa sen verran lisää että tänään on ruvennut alavatsaa kipuileen ihan uudella tavalla! Semmonen kiristävä viiltävä tunne ihan alavatsalla ja kävely/seisominen inhottavaa! Paikallaan istuminen rentona ei satu!

297/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi päivittää! : Minea92071 (25v) kp 4/36-31 (yk2+2, tm 2/15)

298/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FINEST kiitos ja voimahalaus myös sinne! <3

DENEIRA: Minäkin uskosin, et tuo jatkuva vuotelu johtuu pillereiden lopettamisesta. Kroppas ei saa sitä jatkuvaa ylimäärästä hormoni määrää mihin tottu pillereitä syödessä ja on ihmeissään. Kyllä se siitä tasottuu kun sun oma hormonitasapaino tasottuu! (:

Onko täällä muita jotka kamppailee painon kanssa ja ehkä vielä epäilee siinä olevan syy raskautumiseen/ keskenmenoon? Oon ite miettinyt tätä paino asiaa paljon toisen keskenmenon jälkeen kun laskin bmi:n. Sen mukaan olen normaali painonen mutta ei jää kun 200 grammasta vaille lievää ylipainoa. Oon kolmessa vuodessa paisunu +10 kiloa ja nyt tänään päätin, että huomenna alkaa se uusi ja terveellinen elämä! :D Jos sais edes muutaman kilon pois.. Niin ja tietysti se pitäs pudottaa terveellisellä ja monipuolisella ravinnolla eikä millään pikadietillä joka vetää kropan säästöliekille ja vaikuttaa raskautumiseen.. Huoh. Paljon on ajatuksia, greippimehusta painonpudotukseen ja paljon siltä väliltä. 

299/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmia painon kanssa, pituutta on mulla 170 cm ja paino on 82 kg, noin 4 vuotta sitten painoin 65 ja sen jälkeen kun sain ajokortin, rupesi kiloja tulemaan :D jätin jossain vaiheessa hiilarit pois, lähti kilotkin mut sitten en jaksanut enää ja läskit palasivat. Parasta ois olla kuuden jälkeen syömättä mutta kun mulla on vuorotyö, niin taas ei onnistu, jos klo 23 on nälkä, mä syön. Onneksi olen moneen kuukauteen tehnyt fyysistä työtä, hyötyliikuntaa on paljon, about 6 km kävelyä päivässä ja yritän jatkaa samaan malliin. Muihin juttuihin, zumbaan, jumppaan, kuntosaliin minulle ei riitä aikaa, musiikkiharrastukset vie koko mun vapaan ajan. Ehkä mun pitäisi juoda vähemmän viiniä koska viini on aika iso kaloripommi mutta kun se on niin hyvä :D
Mutta silti tulin raskaaksi, vaikka olikin kemiallinen. Mulla on kavereita jotka painaa paljon enemmän, 100 kg jne ja on hyvin helposti tulleet raskaaksi ja moneen kertaan. Että silleen.... En halua uskoa että lievä ylipaino on esteenä.
Mut terveellinen elämä ei tee pahaa, tsemppiä sulle, Tinttu!

300/2455 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu raskaana 100 kilosena ja 75 kilosena ja siitä väliltä, yhteensä nyt tän ehkä kemiallisen jälkeen 7 kertaa :) en tiedä mikä vaikutus sillä painolla on ollut mut nyt kun laihdutin 20 kiloa ja painan alle 75 kg (edelleen olen siis ylipainoinen) ni ei tod lasta kuulu. Keskimmäistä lasta yritettiin noin 1,5 vuotta jonka jälkeen luovutin ja kerkesin laihduttamaan 7 kg ja raskaus alko. Uskoisin et sillä oli merkitystä.