Tällaisiako ihmiset oikeasti ovat, kuin av:llä?
Toisten ihmisten ulkonäköä, käytöstä, sanomisia ja tekemisiä haukutaan mitä rumimmilla sanoilla. Joka päivä nousee suursuosioon uusi ketju, jossa palstalaiset kertovat, kuka julkkis oksettaa ja ketju täytyy haukuista. Ennen ajattelin, että no, tämä on vain palsta ja trolleja täynnä, mutta tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Esimerkiksi, jos joku julkkis on jonkun mielestä hevosnaama (en edes käsitä miten aikuinen ihminen voi käyttää tällaista nimitystä), niin oikeastiko tosielämässäkin ajattelette ystävistänne, läheisistä ja perheenjäsenistä noin? Vaikka ette sanoisi ääneen, niin ajatteletteko että "onpa tolla karsee perunanenä ja taikinanaama" niinkuin täällä usein tuntuu lukevan? Ovatko ihmiset oikeasti näin ilkeitä, täälläkö kaikkien todellinen luonne paljastuu? Jos näin on, olen kauhuissani, millaiseksi ihmisiksi nämä haukkujat, mollaajan sun muut ovat kasvaneet. Sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
Kommentit (69)
Ikävä kyllä. Vai miksi luulet koulu- ja työpaikkakiusaamisen olevan Suomessa niin yleistä ja ennen kaikkea mahdollista?
Täällä av:llä on helppo huudella anonyymisti. Voi olla, että monikaan ei omalla naamallaan olisi sitä mieltä, mitä täällä on.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:21"] Toisten ihmisten ulkonäköä, käytöstä, sanomisia ja tekemisiä haukutaan mitä rumimmilla sanoilla. Joka päivä nousee suursuosioon uusi ketju, jossa palstalaiset kertovat, kuka julkkis oksettaa ja ketju täytyy haukuista. Ennen ajattelin, että no, tämä on vain palsta ja trolleja täynnä, mutta tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Esimerkiksi, jos joku julkkis on jonkun mielestä hevosnaama (en edes käsitä miten aikuinen ihminen voi käyttää tällaista nimitystä), niin oikeastiko tosielämässäkin ajattelette ystävistänne, läheisistä ja perheenjäsenistä noin? [/quote] Julkkikset hakeutuvat julkisuuteen väkisin ja pyytämättä, heitä on oikeus arvostella. Tavikset ovat eri asia, he ovat yksityishenkilöitä. Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen: jos minun ja muiden av-palstalaisten mielestä esim. Jenni Vartiaisella on ruma hevosennaama, meillä on oikeus se täällä sanoa. [/quote] Ja mulla on oikeus sanoa että olet todellinen idiootti.
[/quote]
Kuin myös.
Minä näen täällä paljon ihan kivojakin kommentteja. Moni ilkeilijä on varmaan onneton ja purjaa paineitaan ikävästi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:33"]
3: Oikeus ja tarve tehdä jotain ovat eri asia. Mikä tarve sinulla on haukkua ihmisiä? Etkö tosiaan kestä elää, jos et pääse julkaisemaan jokaista ilkeää mielipidettäsi?
[/quote]
Epämiellyttävät julkkikset ovat itse syyllisiä siihen, että heistä sanotaan negatiivisia mielipiteitä. Se on heille aivan oikein. Pysykööt poissa julkisuudesta jos eivät kritiikkiä kestä. Enkä ole toisaalta huomannut että julkkikset olisivat meidän mielipiteistä valittaneet, vain pari tekopyhää kukkahattua täällä uivat valtavirtaa vastaan. Tavisten arvostelua tällä palstalla en voi hyväksyä.
[/quote]
Tämä oli kuin minun suustani. Julkkis altistaa itse itsensä arvostelulle. Äsken mainittu Jenni Vartiainen pilasi täysin mun lemppariohjelman Vain elämää koska ei suostunut käyttäytymään formaatin vaatimusten mukaisesti. Olisi voinut jättää tunkematta siihen ohjelmaan. Mutta piti silti sinne väkisin tyrkyttää itsensä, kärsiköön nyt seuraukset!
[/quote]
Häh?? Yhden naurettavan tv-ohjelmanko takia aloittelet täällä jatkuvasti Jenniä solvaavia törkyketjuja? Yritä nyt päästä yli asiasta ja jatka elämääsi oli se sitten miten surkeaa tahansa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:04"]
Täällä av:llä on helppo huudella anonyymisti. Voi olla, että monikaan ei omalla naamallaan olisi sitä mieltä, mitä täällä on.
[/quote]
Aivan, ei uskaltaisi päästää suustaan mitä vaan. Varmaan monesti paholon purkamista, mutta kyllähän tämäkin kertoo paljon näistä ihmisistä
On täällä fiksujakin ketjuja. Joskus joku pyytää neuvoja ja apuja ja saa ihan hyviä ja asiallisia vastauksia.
Sitten on erikseen nämä "miksi suomalaiset naiset sitä ja tätä"- tai "miksi Suomessa se ja se asia on tabu" -ketjut, jotka on tarkoitettu nimenomaan huutokonsertiksi.
Minäkään en ymmärrä sitä, miksi haukutaan julkkiksia. Toki julkisuus tuo ihmisen esille ja altistaa aina myös negatiiviselle arvostelulle, mutta netissä (muuallakin kuin AV:lla) ihmiset oikein vimmastuttavat toinen toisiaan vittuilemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:04"]Täällä av:llä on helppo huudella anonyymisti. Voi olla, että monikaan ei omalla naamallaan olisi sitä mieltä, mitä täällä on.
[/quote] Mutta juuri tätä tarkoitan; vaikkei tosielämässä haukkuisi ja arvostelisikaan, niin netissä pääsee vapaasti huorittelemaan, arvostelemaan ynnä muuta julkisuuden henkilöitä ja muita ihmisiä. Sekö on ison osan ihmisistä todellinen luonne, joka paljastuu netissä? AP
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:35"]Ap; ajattele sitä niin, että sinä et ajattele niin, moni muu on samanlainen! Myös minä ihmettelen tätä täysin alatyylistä ajattelutapaa, niin epäempaattista ja pinnallista. Jos netti pullottaa täysi rasistista keskustelua, se ei tarkoita että kaikki suomalaiset ovat rasisteja! Mutta ne typerimmät ja vihapuheisimmat ajattelutavat/kommentit vain ovat netissä näkyvimmällä paikalla. Sinunlailla ajattelevia ihmisiä on paljon! Älä anna netin vihapuheen vaikuttaa ajattelutapaasi, tai ihmisuskoosi. Se on vain netin vihapuhetta.
[/quote] Tiedän, etten todellakaan ole ainut joka näin ajattelee, mutta sen lisäksi, että näitä törkeitä ja todella ikäviä kommentteja tänne ilmaantuu, huomaan, että niissä on kasoittain yläpeukkuja. Se saa uskoni ihmisistä laskemaan huimasti, koska mietin, että miten tuollaisen törkykommentoijan ja ILKEÄN ihmisen kanssa noin moni voi olla samaa mieltä! Myös kaikki ketjut ja kommentit muun muassa Bea Toivosen ulkonäöstä ja vartalosta saa melkein itkemään tämän nuorem tytön puolesta. Miten voi olla niin ilkeitä ihmisiä? Hevosnaama, taikinanaama, tihrusilmä, läski, ja vaikka mitä muita haukkuja olen hänestä lukenut, ja yläpeukut päälle. En vaan voi ymmärtää. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:32"]
Kuten sanottua, mikään muu foorumi ei anna realistisempaa ja paikkansapitävämpää kuvaa suomalaisesta naisesta kuin tämä. Hyi helvetti!
[/quote]MUn mielestä miesten mielipiteet on vielä kamalampia. Kaikki naiset on huoria ,lompakkoloisia ja jne. Missään en ennen ole törmännyt tälläisiin miehiin kuin täällä.Mutta en todellakaan kuvittele ,että miehet oikeasti olisivat tuollaisia hulluja. Sama pätee naisiin. Ei tämä AV tietenkään kerro millainen on suomalainen nainen.Paikkansa pitävän naiskuvan saat kun menet oikeaseen elämään katsomaan miten naiset aamulla lähtevät töihin ja huoltavat sitä ennen lapsensa päiväkoti tai koulukuntoon. Tulevat töistä, tekevät ruuan , vievät lapset harrastuksiin,ehkä menevät itsekin. Laittavat lapsensa nukkumaan ja painuvat pehkuihin.( Hyi helvetti vaan sulle. Just sun tapaisia miehiä tarkoitin.)
Just näin, palsta tulvii pahantahtoista vyörytystä, josta jotkut saavat nautintonsa toisia loukatessaan.
Eikä pahimpia minusta ole julkkisten haukkujat, vaan isompiin ihmisryhmiin kohdistuvan vihan lietsojat.
Ja miten fantastisen helppoa onkaan heittää nimettömyyden suojasta mitä vaan kuraa, ja esittää omat mielipiteet "yleisenä käytäntönä" tai "tietona" tai " tutkimustuloksena".
Eikä lukija voi mitenkään tietää, onko jonkin ketjun kymmenet viestit eri henkilöiltä, vai esim 2-3:lta!
Roolinsakin voi tekaista tekstiin sopivaksi. Ikä, sukupuoli ja ammatti/asema voi olla aivan eri kuin mitä kirjoittaja väittää.
Ja tietysti täällä liikkuu muitakin kuin nuoria pikkulasten äitejä. Kaikille vapaille foorumeille etsiytyy tyyppejä jotka haluaa huomiota ja hämmentää muita.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:35"]Ap; ajattele sitä niin, että sinä et ajattele niin, moni muu on samanlainen! Myös minä ihmettelen tätä täysin alatyylistä ajattelutapaa, niin epäempaattista ja pinnallista. Jos netti pullottaa täysi rasistista keskustelua, se ei tarkoita että kaikki suomalaiset ovat rasisteja! Mutta ne typerimmät ja vihapuheisimmat ajattelutavat/kommentit vain ovat netissä näkyvimmällä paikalla. Sinunlailla ajattelevia ihmisiä on paljon! Älä anna netin vihapuheen vaikuttaa ajattelutapaasi, tai ihmisuskoosi. Se on vain netin vihapuhetta. [/quote] Tiedän, etten todellakaan ole ainut joka näin ajattelee, mutta sen lisäksi, että näitä törkeitä ja todella ikäviä kommentteja tänne ilmaantuu, huomaan, että niissä on kasoittain yläpeukkuja. Se saa uskoni ihmisistä laskemaan huimasti, koska mietin, että miten tuollaisen törkykommentoijan ja ILKEÄN ihmisen kanssa noin moni voi olla samaa mieltä! Myös kaikki ketjut ja kommentit muun muassa Bea Toivosen ulkonäöstä ja vartalosta saa melkein itkemään tämän nuorem tytön puolesta. Miten voi olla niin ilkeitä ihmisiä? Hevosnaama, taikinanaama, tihrusilmä, läski, ja vaikka mitä muita haukkuja olen hänestä lukenut, ja yläpeukut päälle. En vaan voi ymmärtää. Ap
[/quote]Tätä minäkin ihmettelen,että kauniita nuoria naisia haukutaan surutta. Mutta sitten olen ajatellut,että ihmiset(jotkut) luulevat olevansa jotenkin fiksuja kun haukkuvat vaikka juuri Bea Toivosta. Ihmiset hakevat toisten hyväksyntää alentamalla jotakin kolmatta.Kauniin ihmisen haukkuminen ja sille yläpeukkujen saaminen on varmaa tällä palstalla. Kai ihmiset vaan tuntevat itsensä paremmaki kun saavat haukkua toista. Mitä kauniinpi olet sen enemmän haukkuja.
Tällä palstalla: jos oot työtön oot luuseri, kelatuki harjottelussa oot luuseri, palkkatuella luuseri, perusduunari luuseri, osa-aikatyö luuseri, onkohan myös sossurahaa nostavat opiskelijat luusereita? Miten korkeakoulutus ja akateemisuus voi nostaa noin paljon nestettä päähän et on varaa haukkua muitten valintoja? luulin tosiaan korkeastikoulutettuja fiksuiks ihmisiks. Puheitten perusteella kultalusikan kanssa synnytty koska jos ei niin arvostusta riittää muunkilaisille ihmisille kuin itse on. Ja nyt ei oo kyse elämäntapa pummeista vaan yllä mainituista.
Bea Toivonen ei ole mitenkään kaunis. Hänen äiti on vieläkin kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:39"]
Mun on helppo uskoa että suurin osa ihmisistä on tällaisia, koska oma äiti on just tällainen. Kotoa muutettuani meni hetki epäuskossa että onko jotkut ihmiset oikeasti ystävällisiäkin, kunnes tajusin että ne vaan esittää ja puhuu pahaa selän takana ja todellisuusdessa ne on just tällaisia kuin ihmiset täällä ja äitikin on.
[/quote]Sulla on ollut ilmeisesti vaikea lapsuus? Kannattaisi ehkä hakea apua sen työstämiseen ,eikä antaa itsensä katkeroitua.Kyllä ihmisissä on paljon ystavällisiä ei selkäänpuukottajia. Älä ala uskoa siihen ,että kaikki ihmiset on pahoja. Sillä pilaat vain oman elämäsi. Ps. tämä palsta ei varmasti tee sinulle hyvää.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:21"]Toisten ihmisten ulkonäköä, käytöstä, sanomisia ja tekemisiä haukutaan mitä rumimmilla sanoilla. Joka päivä nousee suursuosioon uusi ketju, jossa palstalaiset kertovat, kuka julkkis oksettaa ja ketju täytyy haukuista. Ennen ajattelin, että no, tämä on vain palsta ja trolleja täynnä, mutta tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Esimerkiksi, jos joku julkkis on jonkun mielestä hevosnaama (en edes käsitä miten aikuinen ihminen voi käyttää tällaista nimitystä), niin oikeastiko tosielämässäkin ajattelette ystävistänne, läheisistä ja perheenjäsenistä noin? Vaikka ette sanoisi ääneen, niin ajatteletteko että "onpa tolla karsee perunanenä ja taikinanaama" niinkuin täällä usein tuntuu lukevan? Ovatko ihmiset oikeasti näin ilkeitä, täälläkö kaikkien todellinen luonne paljastuu? Jos näin on, olen kauhuissani, millaiseksi ihmisiksi nämä haukkujat, mollaajan sun muut ovat kasvaneet. Sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:21"]Toisten ihmisten ulkonäköä, käytöstä, sanomisia ja tekemisiä haukutaan mitä rumimmilla sanoilla. Joka päivä nousee suursuosioon uusi ketju, jossa palstalaiset kertovat, kuka julkkis oksettaa ja ketju täytyy haukuista. Ennen ajattelin, että no, tämä on vain palsta ja trolleja täynnä, mutta tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Esimerkiksi, jos joku julkkis on jonkun mielestä hevosnaama (en edes käsitä miten aikuinen ihminen voi käyttää tällaista nimitystä), niin oikeastiko tosielämässäkin ajattelette ystävistänne, läheisistä ja perheenjäsenistä noin? Vaikka ette sanoisi ääneen, niin ajatteletteko että "onpa tolla karsee perunanenä ja taikinanaama" niinkuin täällä usein tuntuu lukevan? Ovatko ihmiset oikeasti näin ilkeitä, täälläkö kaikkien todellinen luonne paljastuu? Jos näin on, olen kauhuissani, millaiseksi ihmisiksi nämä haukkujat, mollaajan sun muut ovat kasvaneet. Sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
ovat
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:39"]
Mun on helppo uskoa että suurin osa ihmisistä on tällaisia, koska oma äiti on just tällainen. Kotoa muutettuani meni hetki epäuskossa että onko jotkut ihmiset oikeasti ystävällisiäkin, kunnes tajusin että ne vaan esittää ja puhuu pahaa selän takana ja todellisuusdessa ne on just tällaisia kuin ihmiset täällä ja äitikin on.
[/quote]Äitisi ei onneksi edusta kaikkia maapallon naisia. Vain itseään. Älä sinä ala samanlaiseksi, vaan ole tietoisesti erilainen. Tee juuri päinvastoin kuin äitsi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:36"]
3: Oikeus ja tarve tehdä jotain ovat eri asia. Mikä tarve sinulla on haukkua ihmisiä? Etkö tosiaan kestä elää, jos et pääse julkaisemaan jokaista ilkeää mielipidettäsi?
[/quote]
Epämiellyttävät julkkikset ovat itse syyllisiä siihen, että heistä sanotaan negatiivisia mielipiteitä. Se on heille aivan oikein. Pysykööt poissa julkisuudesta jos eivät kritiikkiä kestä. Enkä ole toisaalta huomannut että julkkikset olisivat meidän mielipiteistä valittaneet, vain pari tekopyhää kukkahattua täällä uivat valtavirtaa vastaan. Tavisten arvostelua tällä palstalla en voi hyväksyä.
[/quote]
Tämä oli kuin minun suustani. Julkkis altistaa itse itsensä arvostelulle. Äsken mainittu Jenni Vartiainen pilasi täysin mun lemppariohjelman Vain elämää koska ei suostunut käyttäytymään formaatin vaatimusten mukaisesti. Olisi voinut jättää tunkematta siihen ohjelmaan. Mutta piti silti sinne väkisin tyrkyttää itsensä, kärsiköön nyt seuraukset!
[/quote]Taas tämä Jenni"fani" liikenteessä:D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten Jenni Vartiainen käyttäytyi ohjelman formaatin vastaisesti?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:21"]
Toisten ihmisten ulkonäköä, käytöstä, sanomisia ja tekemisiä haukutaan mitä rumimmilla sanoilla. Joka päivä nousee suursuosioon uusi ketju, jossa palstalaiset kertovat, kuka julkkis oksettaa ja ketju täytyy haukuista. Ennen ajattelin, että no, tämä on vain palsta ja trolleja täynnä, mutta tällaisiako ihmiset oikeasti ovat? Esimerkiksi, jos joku julkkis on jonkun mielestä hevosnaama (en edes käsitä miten aikuinen ihminen voi käyttää tällaista nimitystä), niin oikeastiko tosielämässäkin ajattelette ystävistänne, läheisistä ja perheenjäsenistä noin?
[/quote]
Julkkikset hakeutuvat julkisuuteen väkisin ja pyytämättä, heitä on oikeus arvostella. Tavikset ovat eri asia, he ovat yksityishenkilöitä. Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen: jos minun ja muiden av-palstalaisten mielestä esim. Jenni Vartiaisella on ruma hevosennaama, meillä on oikeus se täällä sanoa.
[/quote]
Ja mulla on oikeus sanoa että olet todellinen idiootti.