Viihdyn paremmin miesten kanssa.
Kyllä, olen av:lla vihaa herättävän kaltainen nainen, joka tulee paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa. Miesten kanssa välttyy turhalta draamalta, eikä tarvitse toimia kenenkään kuuntelijana ja terapeuttina saamatta koskaan mitään takaisin. Miehet osaavat siis myös kuunnella, eivätkä jauha aina vain itsestään ja omista ongelmistaan. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:22"]Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin? [/quote] Minua kiinnostaa naisten reaktio ja viha kaltaisiani kohtaan. Tällä palstalla on myös huomattavaa miesvihaa, naisista ei luonnollisesti saa poikkipuoleista sanaa sanoa. Eivät kestä kritiikkiä. Ap
[/quote]
Juurihan sanoit että naiset eivät sinua kiinnosta, kun on tullut takkiin aiemmin.
Totta kai saat provosoivalla aloituksellasi vihaa aikaan, mitä ihmettä oikein odotit?
Ja mistä tuo miesvihakin nyt tuli tähän mukaan? Missä on looginen ajattelusi? Eikö se ole pääsyvaatimuksena jos miesporukoihin pyrkii?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:18"]Minä taas viihdyn paremmin naisten kanssa, koska miesten kanssa se on kauheaa kilpailua koko ajan (lisäksi tiedän heti mitä muuta aikovat sanoa, kun ollaan kaikki ihan samanlaisia). t mies [/quote] Tuletko toimeen kaikkien naisten kanssa?
[/quote]
En tietenkään. Tyhmät naiset, esim. sellaiset joiden mielestä on akkamaista jos mies istuu "juoruamassa naisten kanssa", kierrän kaukaa. Tietenkin tulen toimeen miesten kanssa, mutta mieluummin sitten tehdään jotain kuten pelataan jotain.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:22"]Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin?
[/quote] Minua kiinnostaa naisten reaktio ja viha kaltaisiani kohtaan. Tällä palstalla on myös huomattavaa miesvihaa, naisista ei luonnollisesti saa poikkipuoleista sanaa sanoa. Eivät kestä kritiikkiä. Ap
[/quote] Sama juttu. Käsitän että jotkut naiset kokevat sen uhkana, jos et löyttäydy hiekkalaatikkoporukkaan. Esimerkiksi illanvietot pelkässä naisporukoissa ovat hirveitä, pelkkä naisvaltainen työpaikka olisi painajainen. Tulen yleensäottaen kaikista ihmisistä, mutta en vain kestä sellaista kanalaumaa jossa on aina yksi kanajohtaja.
Ajattelin ennen kuin ap. Halusin myös olla vähän erikoinen, parempi kuin muut naiset, koska olin miesten suosikki. Hauska, rento ja ronski, mutta kuitekin viehättävä, söpö ja seksikäs. Täyttä fuulaahan se oli.
Havahduin kun rupesin käyttäytymään naisten kanssa kuten miesten kanssa ilman ennakko-odotuksia siitä, millaisia muut naiset ovat tai millaisia heidän pitäisi olla. Suhtauduin heihin kuin miehiin, ja kas: ei draamaa, ei juoruja, ei hienostelua.
Paljon miesporukoissa pyörineenä pitää sanoa myös se, että kyllä sielläkin on draamaa ja juoruja vaikka kuinka. Usein naisen ollessa mukana porukassa tilannetta kuitenkin siloitellaan, eikä tämä "yksi jätkistä" hahmota koko kuvaa.
Ei kannata rajoittaa itseään turhilla kuvitelmilla siitä, millaisia muut ihmiset ovat. Helpommalla pääsee myös, jos jotkut osoittautuvat jonkinlaisiksi, niin antaa heidän olla sellaisia. Ei tarvitse arvottaa asioita niin kovasti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:22"]Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin? [/quote] Minua kiinnostaa naisten reaktio ja viha kaltaisiani kohtaan. Tällä palstalla on myös huomattavaa miesvihaa, naisista ei luonnollisesti saa poikkipuoleista sanaa sanoa. Eivät kestä kritiikkiä. Ap
[/quote]
Menehän Pakkotoistolle sanomaan pari poikkipuoleista sanaa miehistä, niin näet oikein kunnon kritiikinkestoa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]Ap:n kanssa tuskin viihtyy kukaan.. "En pidä ääntä itsestäni, mutta minäminäminä.." [/quote] Jokaisen kanssa viihtyy joku. Se ettei ajattele kuin maija meikäläinen ei tee naisesta vääränlaista. Eivät kaikki ole laumasieluja. Minullakin on todella pitkäaikaisia ja luotettavia naispuoleisia ystäviä. En vain viihdy naisporukoista. Tylsää. Ei ap.
[/quote]
No kyllä on aloituksen jälkeen muuttunut ääni kellossa. Nyt naiset sitten ovatkin OK, luotettavia ja pitkäaikaisia ystäviä. Aloituksella piti vain kerjätä huomiota. Kunnon Drama Queen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:09"]Miten uskot oikeasti oppivasi tuntemaan ketään, kun lokeroit ihmiset noin yksinkertaisesti? Haluatko edes oppia tuntemaan ketään? Oikeasti, jaat koko ihmiskunnan kahteen luonnetyyppiin. Kuinka tylsää. Enkä tarkoita mitään tunteista puhumista, vaan enemmän ihmisluonteen tutkiskelua. Itse en tiedä mitään kiinnostavampaa, mutta sinä heität sekä miehet että naiset kahteen valtavaan laatikkoon sikin sokin, kiinnostumatta kummastakaan. [/quote] En ehkä halua, sillä olen saanut aiemmin niin paljon takkiini ihmissuhteissa. Nimenomaan kaverisuhteissa. Ap
[/quote]
No olet sitten aika heikkoa tekoa jos luovut puolesta ihmiskunnasta tuon vuoksi. Jokainen on saanut takkiinsa kaverisuhteissa. Äläkä nyt pidä minua ilkeänä kun näin suoraan sanon, yritän vain kirjoittaa miehekkääseen tyyliin joka sinua tuntuu miellyttävän. Eli hiero siihen multaa ja lopeta uikutus. En usko että ne arvostamasi mieskaverit oikein jaksaisivat kuunnella kun jauhat tunteistasi, eli pakko tehdä se täällä?
[/quote] En syrji ketään sukupuolen perusteella. Naiset ovat kuitenkin olleet kohdallani niitä, jotka ovat imeneet minut kuiviin eivätkä ole olleet tukena silloin kun sitä itse olisin kaivannut. Tämä on minun kokemukseni. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]Ap:n kanssa tuskin viihtyy kukaan.. "En pidä ääntä itsestäni, mutta minäminäminä.." [/quote] Jokaisen kanssa viihtyy joku. Se ettei ajattele kuin maija meikäläinen ei tee naisesta vääränlaista. Eivät kaikki ole laumasieluja. Minullakin on todella pitkäaikaisia ja luotettavia naispuoleisia ystäviä. En vain viihdy naisporukoista. Tylsää. Ei ap.
[/quote]
No kyllä on aloituksen jälkeen muuttunut ääni kellossa. Nyt naiset sitten ovatkin OK, luotettavia ja pitkäaikaisia ystäviä. Aloituksella piti vain kerjätä huomiota. Kunnon Drama Queen.
[/quote] Ymmärrätkö aina yhtä hyvin lukemasi?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:18"]Minä taas viihdyn paremmin naisten kanssa, koska miesten kanssa se on kauheaa kilpailua koko ajan (lisäksi tiedän heti mitä muuta aikovat sanoa, kun ollaan kaikki ihan samanlaisia). t mies [/quote] Tuletko toimeen kaikkien naisten kanssa?
[/quote]
En tietenkään. Tyhmät naiset, esim. sellaiset joiden mielestä on akkamaista jos mies istuu "juoruamassa naisten kanssa", kierrän kaukaa. Tietenkin tulen toimeen miesten kanssa, mutta mieluummin sitten tehdään jotain kuten pelataan jotain.
[/quote] No mun mielestä juoruaminen tyhmää.
En. Mulla ne ruusunpunaiset lasit tippuivat päästä jossain vaiheessa. Miehet juoruaa, miehet valittaa, miehet lyttää toisten mielipiteitä ja miehet puhuu toisista paskaa selän takana. Tämän huomaa sitten, kun tiputtaa ne lasit silmiltään ja alkaa oikeasti kuunnella miehiä. Niin kauan kuin ei oikeasti kuuntele, ei huomaa miehissä näitä piirteitä.
T. naispuolinen insinööri, miesvaltaisesta suvusta, lähes aina miesvaltaisissa työpaikoissa ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:28"]
[/quote]
Juurihan sanoit että naiset eivät sinua kiinnosta, kun on tullut takkiin aiemmin.
Totta kai saat provosoivalla aloituksellasi vihaa aikaan, mitä ihmettä oikein odotit?
Ja mistä tuo miesvihakin nyt tuli tähän mukaan? Missä on looginen ajattelusi? Eikö se ole pääsyvaatimuksena jos miesporukoihin pyrkii?
[/quote] Sanon asian juuri niinkuin olen itse elämässäni kokenut. Odotin juuri tällaista vastaanottoa. Ei ole yllätys palstaa jo jonkin aikaa lukeneelle. Ei ole muuten mitään pääsyvaatimuksia tullut itselleni vastaan mies- tai naisporukoissakaan, kerro toki lisää! Ap
Minä taas viihdyn parhaiten yksin, toiseksi parhaiten lasten kanssa, kolmanneksi parhaiten naisten kanssa ja viimeiseksi miesten, kaikkein viimeisimmäksi vanhojen miesten kanssa. Tämä on tietenkin yleistys. Toki kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa on kivoja ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:09"]Miten uskot oikeasti oppivasi tuntemaan ketään, kun lokeroit ihmiset noin yksinkertaisesti? Haluatko edes oppia tuntemaan ketään? Oikeasti, jaat koko ihmiskunnan kahteen luonnetyyppiin. Kuinka tylsää. Enkä tarkoita mitään tunteista puhumista, vaan enemmän ihmisluonteen tutkiskelua. Itse en tiedä mitään kiinnostavampaa, mutta sinä heität sekä miehet että naiset kahteen valtavaan laatikkoon sikin sokin, kiinnostumatta kummastakaan. [/quote] En ehkä halua, sillä olen saanut aiemmin niin paljon takkiini ihmissuhteissa. Nimenomaan kaverisuhteissa. Ap [/quote] No olet sitten aika heikkoa tekoa jos luovut puolesta ihmiskunnasta tuon vuoksi. Jokainen on saanut takkiinsa kaverisuhteissa. Äläkä nyt pidä minua ilkeänä kun näin suoraan sanon, yritän vain kirjoittaa miehekkääseen tyyliin joka sinua tuntuu miellyttävän. Eli hiero siihen multaa ja lopeta uikutus. En usko että ne arvostamasi mieskaverit oikein jaksaisivat kuunnella kun jauhat tunteistasi, eli pakko tehdä se täällä? [/quote] En syrji ketään sukupuolen perusteella. Naiset ovat kuitenkin olleet kohdallani niitä, jotka ovat imeneet minut kuiviin eivätkä ole olleet tukena silloin kun sitä itse olisin kaivannut. Tämä on minun kokemukseni. Ap
[/quote]
Et syrji? Luitko edes tekemääsi aloitusta? Mikä ihme sitten on syrjimistä jos ei tuo?
Eli poikakaveri ei ole sinua koskaan pettänyt eikä jättänyt? Kukaan kallisarvoisista mieskavereistasi ei olekaan jutellut kanssasi vain saadakseen seksiä? Isäsi ja veljesi ovat aina olleet mukavia sinulle?
Vai onko niin, että odotat sitä tukea vain naisilta? Millaista tukea odotat ja olet saanut miespuolisilta kavereiltasi?
Miehet on pelottavia. Ja samalla tavalla ne puhuu itsestään, haukkuu puolisoitaan ja pomojaan kun naiset.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:03"]
Miehet on pelottavia. Ja samalla tavalla ne puhuu itsestään, haukkuu puolisoitaan ja pomojaan kun naiset.
[/quote]
Naisten en ole kuullut ihan yhtä rankasti haukkuvan asiakkaita ja yhteistyökumppaneita, kuin miesten olen kuulut tekevän, ainakin tekniikan alalla näin. Löytyy myös hyvin räikeää syrjäänjättämistä: Ei kutsuta työmaapalaveriin tai anneta siellä suunvuoroa yms ja nimenomaan kyse on nyt miesten keskinäistä asioista. TAkuulla naiset kokevat tätä samaa, itse onneksi teen sellaisia hommia, ettei nämä ajattelemani tyypit ole kanssani tekemisissä.
T. se naisinsinööri edelliseltä sivulta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:22"]Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin? [/quote] Minua kiinnostaa naisten reaktio ja viha kaltaisiani kohtaan. Tällä palstalla on myös huomattavaa miesvihaa, naisista ei luonnollisesti saa poikkipuoleista sanaa sanoa. Eivät kestä kritiikkiä. Ap [/quote] Juurihan sanoit että naiset eivät sinua kiinnosta, kun on tullut takkiin aiemmin. Totta kai saat provosoivalla aloituksellasi vihaa aikaan, mitä ihmettä oikein odotit? Ja mistä tuo miesvihakin nyt tuli tähän mukaan? Missä on looginen ajattelusi? Eikö se ole pääsyvaatimuksena jos miesporukoihin pyrkii? [/quote] Sanon asian juuri niinkuin olen itse elämässäni kokenut. Odotin juuri tällaista vastaanottoa. Ei ole yllätys palstaa jo jonkin aikaa lukeneelle. Ei ole muuten mitään pääsyvaatimuksia tullut itselleni vastaan mies- tai naisporukoissakaan, kerro toki lisää! Ap
[/quote]
Ei pitäisi olla yllätys kenellekään koskaan ihmisten kanssa olleelle, että provosoiva aloitus provosoi. Mitaliko pitäisi siitä hyvästä antaa. Eli teit tuon aloituksen yksinomaan siksi että saisit täältä vahvistusta ennakkoluuloillesi. Kirjoita nyt vaikka ylös ensi kertaa varten: vihamielisellä aloituksella saat vihamielisiä vastauksia. Jos teet vihamielisen aloituksen naisten palstalle, saat vihamielisiä vastauksia naisilta. Mene nyt sitten itkemään kun taas naiset olivat sinulle ilkeitä. Mutta muista että olit ilkeä ensin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:13"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]Ap:n kanssa tuskin viihtyy kukaan.. "En pidä ääntä itsestäni, mutta minäminäminä.." [/quote] Jokaisen kanssa viihtyy joku. Se ettei ajattele kuin maija meikäläinen ei tee naisesta vääränlaista. Eivät kaikki ole laumasieluja. Minullakin on todella pitkäaikaisia ja luotettavia naispuoleisia ystäviä. En vain viihdy naisporukoista. Tylsää. Ei ap. [/quote] No kyllä on aloituksen jälkeen muuttunut ääni kellossa. Nyt naiset sitten ovatkin OK, luotettavia ja pitkäaikaisia ystäviä. Aloituksella piti vain kerjätä huomiota. Kunnon Drama Queen. [/quote] Ymmärrätkö aina yhtä hyvin lukemasi?
[/quote]
Kirjoitatko aina kommentteja jotka eivät tarkoita mitään?
Sekin on totta ja moneen kertaan todettu, että "hyvinä jätkinä" itseään pitävät naiset ovat aika usein ilkeitä ja kovia puhumaan paskaa niistä, jotka heidän mielestään eivät ole hyviä jätkiä. En tiedä liittyykö tämä ap:hen, mutta usein noin muutoin on näin. Se paskan puhuminen on suoraa puhetta selän takana, eli haukutaan aika rajuin sanoin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:16"]
Sekin on totta ja moneen kertaan todettu, että "hyvinä jätkinä" itseään pitävät naiset ovat aika usein ilkeitä ja kovia puhumaan paskaa niistä, jotka heidän mielestään eivät ole hyviä jätkiä. En tiedä liittyykö tämä ap:hen, mutta usein noin muutoin on näin. Se paskan puhuminen on suoraa puhetta selän takana, eli haukutaan aika rajuin sanoin.
[/quote]
No AP ei haukkunut selän takan vaan päin naamaa. Eli tekee naisia kritisoivan aloituksen palstalle, missä 90% lukijoista on naisia. Eli aloittaja sanoi lähes jokaiselle lukijalle: "Sinä tarvitset pelkkää terapeuttia etkä anna koskaan mitään takaisin. Sinun kanssasi on vain turhaa draamaa. Et osaa kuunnella ja jauhat vain omista ongelmistasi." Ei kovin rajua, mutta loukkaavaa ilman muuta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:34"]Päivän lumihiutale. Ei jatkoon.
[/quote] Lumihiutale ja ei jatkoon ovat ehkä ärsyttävimmat AV-termit.