Viihdyn paremmin miesten kanssa.
Kyllä, olen av:lla vihaa herättävän kaltainen nainen, joka tulee paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa. Miesten kanssa välttyy turhalta draamalta, eikä tarvitse toimia kenenkään kuuntelijana ja terapeuttina saamatta koskaan mitään takaisin. Miehet osaavat siis myös kuunnella, eivätkä jauha aina vain itsestään ja omista ongelmistaan. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (71)
Niin minäkin luulin, kunnes jossain vaiheessa käsitin että en viihdy oikein kenenkään kanssa.
Tuletko toimeen muiden sellaisten naisten kanssa, jotka viihtyvät yleensä vain miesten seurassa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:03"]Mulla ap riippuu porukasta. Olen jo lapsena villimpi kuin muut tytöt ja päiväkotikaverit olivat poikia. Aikuisena diagnosoitiin adhd. En ole koskaan ollut sellainen isoissa tyttöporukoissa viihtyvä nainen. Mulla on naispuolisia kavereita. Miesten kanssa jutut menee enemmän yks yhteen, koska vaikka kykenen nopeaan veebaaliseen läppään, ei minua kiinnosta unelmien poikamies tyyppiset ohjelmat eikä juoruilu. Lisäksi saatan heittää joskus sellaista juttua, jotka tiukkapipot ottavat tosissaan.
[/quote] Kuulostaa tutulta, ADHD:tä lukuunottamatta. Ap
Ap:n kanssa tuskin viihtyy kukaan.. "En pidä ääntä itsestäni, mutta minäminäminä.."
Miten uskot oikeasti oppivasi tuntemaan ketään, kun lokeroit ihmiset noin yksinkertaisesti? Haluatko edes oppia tuntemaan ketään? Oikeasti, jaat koko ihmiskunnan kahteen luonnetyyppiin. Kuinka tylsää. Enkä tarkoita mitään tunteista puhumista, vaan enemmän ihmisluonteen tutkiskelua. Itse en tiedä mitään kiinnostavampaa, mutta sinä heität sekä miehet että naiset kahteen valtavaan laatikkoon sikin sokin, kiinnostumatta kummastakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]Ap:n kanssa tuskin viihtyy kukaan.. "En pidä ääntä itsestäni, mutta minäminäminä.."
[/quote] Jokaisen kanssa viihtyy joku. Se ettei ajattele kuin maija meikäläinen ei tee naisesta vääränlaista. Eivät kaikki ole laumasieluja. Minullakin on todella pitkäaikaisia ja luotettavia naispuoleisia ystäviä. En vain viihdy naisporukoista. Tylsää. Ei ap.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:07"]Tuletko toimeen muiden sellaisten naisten kanssa, jotka viihtyvät yleensä vain miesten seurassa?
[/quote] En tiedä. En ole juurikaan kaltaisiani tavannut. Sanotaanko, että tulen paremmin toimeen naisten kanssa, jotka eivät itsekään viihdy isoissa naisporukoissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.)
[/quote] Niinpä. Minua ei kiinnosta moinen kotkotus, joten jatkakaa rauhassa. Ap
[/quote] Jeps. Naiset ottavat aina jonkun silmätikun ja kun tähän puuttuu, niin itse saa olla seuraava juorujenkohde.
[/quote] Olen itse ollut lukuisia kertoja todistamassa, kun naiset jauhavat toisistaan paskaa ja juoruavat perättömiä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:09"]Miten uskot oikeasti oppivasi tuntemaan ketään, kun lokeroit ihmiset noin yksinkertaisesti? Haluatko edes oppia tuntemaan ketään? Oikeasti, jaat koko ihmiskunnan kahteen luonnetyyppiin. Kuinka tylsää. Enkä tarkoita mitään tunteista puhumista, vaan enemmän ihmisluonteen tutkiskelua. Itse en tiedä mitään kiinnostavampaa, mutta sinä heität sekä miehet että naiset kahteen valtavaan laatikkoon sikin sokin, kiinnostumatta kummastakaan.
[/quote] En ehkä halua, sillä olen saanut aiemmin niin paljon takkiini ihmissuhteissa. Nimenomaan kaverisuhteissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:07"]Tuletko toimeen muiden sellaisten naisten kanssa, jotka viihtyvät yleensä vain miesten seurassa?
[/quote] Tulen. En ole ap. He ovat samanhenkisiä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.) [/quote] Niinpä. Minua ei kiinnosta moinen kotkotus, joten jatkakaa rauhassa. Ap [/quote] Jeps. Naiset ottavat aina jonkun silmätikun ja kun tähän puuttuu, niin itse saa olla seuraava juorujenkohde. [/quote] Olen itse ollut lukuisia kertoja todistamassa, kun naiset jauhavat toisistaan paskaa ja juoruavat perättömiä juttuja.
[/quote]
Minä olen usein todistanut kun miehet tekevät samaa. Erityisesti omat veljet ovat usein haukkumisen kohteena.
Minä taas viihdyn paremmin naisten kanssa, koska miesten kanssa se on kauheaa kilpailua koko ajan (lisäksi tiedän heti mitä muuta aikovat sanoa, kun ollaan kaikki ihan samanlaisia). t mies
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:18"]Minä taas viihdyn paremmin naisten kanssa, koska miesten kanssa se on kauheaa kilpailua koko ajan (lisäksi tiedän heti mitä muuta aikovat sanoa, kun ollaan kaikki ihan samanlaisia). t mies
[/quote] Tuletko toimeen kaikkien naisten kanssa?
Oletko lapseton? Itse viihdyin myös yhdessä vaiheessa elämää paljon miesten kanssa, aikana ennen lapsia ja varsinkin syvän lapsettomuuskriisin keskellä. Silloin miehet olivat todella suuri tukeni ja turvani, joiden kanssa oli aina rento meininki ja suunnitellut reissut onnistuivat aina eikä kukaan miehistä jättänyt merkitseviä katseita luoden drinkkiään juomatta ja hihitellyt olevansakin vain tänään vesilinjalla tai kertonut kesken festareiden olevansa ylläripylläri raskaana ! Miesten seurassa olin tuolloin turvassa ja vieläkin muistelee lämmöllä noita aikoja :) nyt äitiyden myötä taas naisten kanssa on ollut mukavampi jakaa omakohtaisia kokemuksia, mutta vieläkin sisältäni löytyy se "miesten" kaverityttö.
Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:20"]Oletko lapseton? Itse viihdyin myös yhdessä vaiheessa elämää paljon miesten kanssa, aikana ennen lapsia ja varsinkin syvän lapsettomuuskriisin keskellä. Silloin miehet olivat todella suuri tukeni ja turvani, joiden kanssa oli aina rento meininki ja suunnitellut reissut onnistuivat aina eikä kukaan miehistä jättänyt merkitseviä katseita luoden drinkkiään juomatta ja hihitellyt olevansakin vain tänään vesilinjalla tai kertonut kesken festareiden olevansa ylläripylläri raskaana ! Miesten seurassa olin tuolloin turvassa ja vieläkin muistelee lämmöllä noita aikoja :) nyt äitiyden myötä taas naisten kanssa on ollut mukavampi jakaa omakohtaisia kokemuksia, mutta vieläkin sisältäni löytyy se "miesten" kaverityttö.
[/quote] Olen lapseton. En usko, että tilanne muuttuisi lapsen kanssa. Äidit vasta hyeenoja ovat toisilleen. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:20"]Oletko lapseton? Itse viihdyin myös yhdessä vaiheessa elämää paljon miesten kanssa, aikana ennen lapsia ja varsinkin syvän lapsettomuuskriisin keskellä. Silloin miehet olivat todella suuri tukeni ja turvani, joiden kanssa oli aina rento meininki ja suunnitellut reissut onnistuivat aina eikä kukaan miehistä jättänyt merkitseviä katseita luoden drinkkiään juomatta ja hihitellyt olevansakin vain tänään vesilinjalla tai kertonut kesken festareiden olevansa ylläripylläri raskaana ! Miesten seurassa olin tuolloin turvassa ja vieläkin muistelee lämmöllä noita aikoja :) nyt äitiyden myötä taas naisten kanssa on ollut mukavampi jakaa omakohtaisia kokemuksia, mutta vieläkin sisältäni löytyy se "miesten" kaverityttö.
[/quote] Minulla on lapsia. Sama juttu olen miesten kanssa kaveri ja harvojen naisten kanssa taas käyn läpi elämää, kriiseja ja äitiyttä. Olen yhdistelmä herkkää syvällisyyttä ja villiä huumoria.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:09"]Miten uskot oikeasti oppivasi tuntemaan ketään, kun lokeroit ihmiset noin yksinkertaisesti? Haluatko edes oppia tuntemaan ketään? Oikeasti, jaat koko ihmiskunnan kahteen luonnetyyppiin. Kuinka tylsää. Enkä tarkoita mitään tunteista puhumista, vaan enemmän ihmisluonteen tutkiskelua. Itse en tiedä mitään kiinnostavampaa, mutta sinä heität sekä miehet että naiset kahteen valtavaan laatikkoon sikin sokin, kiinnostumatta kummastakaan. [/quote] En ehkä halua, sillä olen saanut aiemmin niin paljon takkiini ihmissuhteissa. Nimenomaan kaverisuhteissa. Ap
[/quote]
No olet sitten aika heikkoa tekoa jos luovut puolesta ihmiskunnasta tuon vuoksi. Jokainen on saanut takkiinsa kaverisuhteissa. Äläkä nyt pidä minua ilkeänä kun näin suoraan sanon, yritän vain kirjoittaa miehekkääseen tyyliin joka sinua tuntuu miellyttävän. Eli hiero siihen multaa ja lopeta uikutus. En usko että ne arvostamasi mieskaverit oikein jaksaisivat kuunnella kun jauhat tunteistasi, eli pakko tehdä se täällä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:22"]Jos haluat välttyä draamalta, miksi teet provosoivan aloituksen naisten kansoittamalle palstalle? Koska kaipaat draamaa ja naisten seuraa sitten loppujen lopuksi kuitenkin?
[/quote] Minua kiinnostaa naisten reaktio ja viha kaltaisiani kohtaan. Tällä palstalla on myös huomattavaa miesvihaa, naisista ei luonnollisesti saa poikkipuoleista sanaa sanoa. Eivät kestä kritiikkiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:02"]Horo. Älä vikittele mun miestä!!! [/quote] En vikittele. Löytyy jo puoliso. Ap
[/quote]
Vikittelet kuitenkin!!