Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdyn paremmin miesten kanssa.

Vierailija
06.04.2015 |

Kyllä, olen av:lla vihaa herättävän kaltainen nainen, joka tulee paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa. Miesten kanssa välttyy turhalta draamalta, eikä tarvitse toimia kenenkään kuuntelijana ja terapeuttina saamatta koskaan mitään takaisin. Miehet osaavat siis myös kuunnella, eivätkä jauha aina vain itsestään ja omista ongelmistaan. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset todella kummastuttavat minua, ja olen itse miesten kanssa kaveeraava nainen. Juurikin siksi, että olen miesten kanssa niin paljon tekemisissä, niin tiedän, että samalla lailla ihmisiä hekin ovat heikkouksineen ja perseilyineen kuin naisetkin. Mulla on myös naisia ystävinä ja vaikka vasta nelikymppisenä olen löytänyt yhden riittävän samanhenkisen naisporukan, jotta haluaisin edes kerran vuodessa nähdä, tulen naistenkin kanssa toimeen. Tai kuten itse ajattelen; ihmisten. Olen löytänyt ihan loistavia ystäviä molemmista sukupuolista, sukupuoli on viimeinen asia mitä ajattelen kun kohtaan uuden mahdollisen ystävän. Toki miesten kanssa pitää aina ottaa huomioon seksuaalinen jännite/kiinnostus - jos yhtään tunnet miehiä niin tiedät, että ainakin (99% miehistä, väitän) ovat ajatelleet seksiä kanssasi jos olet nätti. Eivät välttämättä tekisi asialle koskaan mitään, mutta jännite on olemassa, kunnes sitten vuosien saatossa ehkä katoaa kokonaan. 

Tiedän yhden naisen, joka kovaan ääneen kuulutti tuota "en tule naisten kanssa toimeen" -juttua, minutkin ihan ilman mitään kanssakäymistä leimasi armotta hirveäksi bimboksi (olen naisellinen ulkonäöltäni). Koska tiedän hänen ns. kavereitaan, tiedän myös että kyseinen nainen oli jäätävä huomio*****, joka keskittyi lähinnä olemaan kuningatarmehiläinen pöksyihinsä pyrkivien "ystävien" keskellä. Nainen itse ehkä koki asian aivan toisin. Ap:sta en mene arvailemaan, mutta suhtaudun aika kriittisesti kovin mustavalkoisiin käsityksiin, esitti niitä sitten mies tai nainen. Kumpikaan sukupuoli ei ole mitään massaa, jossa kaikki ovat tismalleen jotain. 

Minusta on epäilty vieraampien ihmisten taholta (sekä  miehet että naiset), että minulla on suhde tuntemiini miehiin/miehet yrittävät minua, koska tosiaan olen nätti. Miehet jotka tuntevat minut pitävät minua taas tosi "poikamaisena", flirttailu on siitä touhusta kaukana ja kanssakäyminen todella kaverillista.

Itse ajattelen, että olen ehkä vähän tavallisesta poikkeava nainen, mutta nainen yhtä kaikki. Olen aina nauttinut naiseudestani ja mulla ei ole mitään tarvetta olla joku wanna-be-mies, eikä kyllä haluakaan. Näistä ap:n kaltaisista tulee kyllä ensimmäisenä mieleen, että sillä saralla on jonkun sortin haasteita. 

Vierailija
2/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut vääriä naisia. Olen kyllä muuten samojlla linjoilla, on enemmän mieskavereita, mutta löytyy niitä mahtavia tyyppejä naisistakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lumihiutale. Ei jatkoon.

Vierailija
4/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.)

Vierailija
5/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän mutta tavallaan en. Ei mulla mitään mieskavereita ole koska en ole mikään erityisen kaunis. Jos tiedät mitä tarkoitan. Periaatteessa joskus kyllä olen pitänyt misten juttuja illanvietoissa naisia parempina. Toisaalta taas läheisimmät ystäväni ovat naisia.

Vierailija
6/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.)
[/quote]

Äänekäs aamen tälle.

Vierailija
7/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.)
[/quote] Niinpä. Minua ei kiinnosta moinen kotkotus, joten jatkakaa rauhassa. Ap

Vierailija
8/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoo. Itekin lähinnä poikaporukassa.

Vierailija
9/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:33"]Olet tavannut vääriä naisia. Olen kyllä muuten samojlla linjoilla, on enemmän mieskavereita, mutta löytyy niitä mahtavia tyyppejä naisistakin :D
[/quote] Hyvin paljon mahdollista. En vain jaksa enää tuhlata aikaani etsimällä neulaa heinäsuovasta. Olen mieluummin yksin tai miesporukassa. Kaikki naiset ovat tuottaneet pettymyksen jossain vaiheessa, vaikka aluksi ovat vaikuttaneet ihan samanlaisilta kuin minä. Ap

Vierailija
10/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Ihan päiväkodista alkaen. Ja tiedätkö mitä? En tee siitä isoa asiaa. En pidä siitä ääntä. Toisinkuin jotkut... just nämä jotka kailottavat aina ja kaikkialla, että "naiset on perseestä, oon aina tullu miesten kanssa paremmin toimeen, heh heh naiset vihaa mua"-tyypit.

N17

Vierailija
11/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että pillua ne vain haluaa

Vierailija
12/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikki naiset ovat tuottaneet pettymyksen jossain vaiheessa, vaikka aluksi ovat vaikuttaneet ihan samanlaisilta kuin minä. Ap "

Tämäkin. Kuulostat niin uhmakkaalta teiniangstiangstilta, että melkein hävettää sun puolesta.

N17

Vierailija
13/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet miesten kaveri ja piste :D En oikein tiedä mitä muuta tähän pitäisi kommentoida.

Vierailija
14/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:47"]Niin minäkin. Ihan päiväkodista alkaen. Ja tiedätkö mitä? En tee siitä isoa asiaa. En pidä siitä ääntä. Toisinkuin jotkut... just nämä jotka kailottavat aina ja kaikkialla, että "naiset on perseestä, oon aina tullu miesten kanssa paremmin toimeen, heh heh naiset vihaa mua"-tyypit.

N17
[/quote] Hienoa, en minäkään asiasta pidä meteliä oikeassa elämässä. Eivätkä naiset minua vihaa, päinvastoin. Ap

Vierailija
15/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:50"]" Kaikki naiset ovat tuottaneet pettymyksen jossain vaiheessa, vaikka aluksi ovat vaikuttaneet ihan samanlaisilta kuin minä. Ap "

Tämäkin. Kuulostat niin uhmakkaalta teiniangstiangstilta, että melkein hävettää sun puolesta.

N17
[/quote] Teiniangstista en tuon ikäisenä puhuisi yhtään mitään. Ap

Vierailija
16/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horo. Älä vikittele mun miestä!!!

Vierailija
17/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap riippuu porukasta. Olen jo lapsena villimpi kuin muut tytöt ja päiväkotikaverit olivat poikia. Aikuisena diagnosoitiin adhd. En ole koskaan ollut sellainen isoissa tyttöporukoissa viihtyvä nainen. Mulla on naispuolisia kavereita. Miesten kanssa jutut menee enemmän yks yhteen, koska vaikka kykenen nopeaan veebaaliseen läppään, ei minua kiinnosta unelmien poikamies tyyppiset ohjelmat eikä juoruilu. Lisäksi saatan heittää joskus sellaista juttua, jotka tiukkapipot ottavat tosissaan.

Vierailija
18/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:34"]Päivän lumihiutale. Ei jatkoon.
[/quote] Sulla on ärsyttävä asenne ja mua ärsyttää termi lumihiutale.

Vierailija
19/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:02"]Horo. Älä vikittele mun miestä!!!
[/quote] En vikittele. Löytyy jo puoliso. Ap

Vierailija
20/71 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]Oletpas harvinainen tapaus. Kyl me muut mieluummin kotkotetaan akkalaumassa ja juorutaan susta! (Eiku hei, oikeesti ei jaksa kiinnostaa.)
[/quote] Niinpä. Minua ei kiinnosta moinen kotkotus, joten jatkakaa rauhassa. Ap
[/quote] Jeps. Naiset ottavat aina jonkun silmätikun ja kun tähän puuttuu, niin itse saa olla seuraava juorujenkohde.