Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmiset olettaa muilla olevan ystäviä?
06.04.2015 |
Kampaajalla: "Kyllä sun kaverit nyt varmaan huomaa tän hienon kampauksen!"
Yksin koulussa: "Missäs sun kaverit on?"
Muut ihmiset: "Taisit olla kavereittes kaa jossain eilen kun et vastannu puhelimeen.."
Miksi, oi miksi, ette voi vaan ymmärtää että kaikilla ei ole? Tekisi mieli vaan korjata tuollaiset mut...
Kommentit (22)
No yleensä ihmisillä on kavereita. Ei kukaan tarkoita sillä mitään pahaa :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:07"]En ole perehtynyt tähän yksinäisyys-aiheeseen, josta joku kkommentoi valtamediankin nykyisin kirjoittavan... Mutta itselle herää ainoastaan kysymys, miksei niitä kavereita sitten ole? Ei minullakaan siis ole, mutta en edes halua. On minulla mies ja lapset, suku ja harrastuksessa sekä töissä saan riittämiin sosiaalista kanssakäymistä. Mutta jos nyt hypoteettisesti haluaisin lähteä viihteelle kavereiden kanssa... no enpä kyllä tiedä, ketä muka voisin mukaani pyytää. Pointtini on, etten minä halua tämän enempää ihmisiä ympärilleni. Olen erakkoluonne. Nautin pienessä perhepiirissä elämisestä. Mieheni taas on enempi menijä... :)
Mutta niin... onko ongelmana siis se, ettei osata ystävystyä vai mikä?
[/quote]
Joillakin ilmeisesti tuo, että ei halua ystäviä. Voisi Sinullakin tosin eri mielipide olla, jos miehesi yhtäkkiä ei olisikaan kuvioissa. Joillakin vaikuttaa elämäntilanne, esim. muutto.