Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen, että sinulle avaudutaan? Minulle avautuvat joskus jopa juuri tavatut ihmiset

Vierailija
23.12.2021 |

Mistä sellainen voi johtua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Viimeksi yksi nuori mieslääkäri avautui vastaanotolla elämästään. Toisaalta ovat oikeassa arvioidessaan että minuun voi luottaa. Kampaajani esim kertoi erittäin henkilökohtaisen, mehevän jutun eräästä julkkiksesta, mutta en ole kertonut sitä edes miehelleni.

Et varmasti enää koskaan mene sille törkeälle kampaajalle?

Vierailija
22/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudutaan vähän liikaakin. Töissä olen sellainen likasanko, jolle vuodatetaan ärtymys siitä kuinka Pirkko on taas ihan tyhmä, ja hetken kuluttua Pirkko tulee avautumaan kuinka Ritva on taas ihan tyhmä. Tietävät, etten juorua mitään eteenpäin. Saisi kyllä aikamoisen sodan aikaiseksi, jos julkistaisi nämä tiedot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin käy, esimerkiksi yhdessä kaupassa yksi kassatäti kertoo mulle joka kerta jotain sellaista, missä tulee se olo, että luotti muhun, kun uskalsi jakaa tällaisen jutun. Mutta jälkeenpäin on tullut se olo, että ehkä näkee musta, että olen sellainen vähän sinisilmäinen, ja en ole enää varma, onko nuo jutut olleet edes totta, vai nauttiiko siitä, että saa jaettua vähän sellaista säpsäyttävää tietoa ja nähdä mun reaktion.

Vierailija
24/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aika lyhyen ajan sisällä kaksi naapuria hiukan parjasi minulle toisiaan. Minusta ei kannattaisi naapureille avautua toisista naapureista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä