Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen, että sinulle avaudutaan? Minulle avautuvat joskus jopa juuri tavatut ihmiset

Vierailija
23.12.2021 |

Mistä sellainen voi johtua?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sukulaiseni sanoi, että tosi monet ihmiset kertoneet hänelle elämäkertansa kun tapaavat. Minullekin on kerrottu, vaikka olen nuorempi enkä seurallinen. Jännä juttu.

Vierailija
2/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mistä johtuu? On meitä joille on annettu kuuntelemisen ja rauhoittamisen ja yksityisyyden lahja. Jotkut tunnistaa nämä ihmiset joille voi puhua ja tulevat puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Olen itse rauhallinen enkä pölötä paljoa, niin usein olen saanut kuulla olevani hyvä kuuntelija. Ei se kyllä ihan aina nappaisi, mutta kuuntelen kyllä silti. Vielä kun itsekin olen kokenut kaikenlaista, niin moni varmaan ajattelee, että osaan samaistua myös heidän murheisiinsa ja iloihinsa. Ja osaanhan minä.

Vierailija
4/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen ihmisten syvimpiä tuntoja ja se on hyvää dataa heitä vastaan sopivan tilaisuuden tullen.

Vierailija
5/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mistä johtuu? On meitä joille on annettu kuuntelemisen ja rauhoittamisen ja yksityisyyden lahja. Jotkut tunnistaa nämä ihmiset joille voi puhua ja tulevat puhumaan.

No minulle aina avaudutaan ,mutta minulla ei todellakaan ole kuuntelemisen lahjoja. Tylsistyn sekunnissa, mutta hammasta purren kuuntelen vaikka aivot on oikeasti ihan muualla kokoajan.

Vierailija
6/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ai että se on välillä rasittavaa. Jopa kahdenkymmenen vuoden takaa ihmiset laittavat megapitkiä viestejä ja purkavat itseään tuntitolkulla. Ei käy edes mielessä mun kuulumisten kysely. No, onneksi olen tottunut siihen ja vastaan yleensä vain yhdellä lauseella takaisin.

Vierailija
7/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ai että se on välillä rasittavaa. Jopa kahdenkymmenen vuoden takaa ihmiset laittavat megapitkiä viestejä ja purkavat itseään tuntitolkulla. Ei käy edes mielessä mun kuulumisten kysely. No, onneksi olen tottunut siihen ja vastaan yleensä vain yhdellä lauseella takaisin.

Tämä. Mikä on tämä ilmiö, että ihmiset ottavat yhteyttä sellaisiin, joiden kanssa eivät ole olleet kymmeniin vuosiin tekemisissä?

Vierailija
8/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leelian lepotuoli täälläkin. Olen hiljainen ja pitäydyn omissa oloissani niin työssä kuin vapaalla. Mua ei haittaa jos ihminen haluaa purkaa sydäntään. Kuuntelen, tai olen kuuntelevinani. Vakavemmissa asioissa pistän tärkeimmät kokonaisuudet korvan taakse, jos puhuja vaikka haluaa palata asiaan toiste. Kuulemiani en kerro eteenpäin tai jää miettimään.

Toivottavasti näin toimien edes vähän helpotan taakkaa. Omia murheita kun ei ole, eikä muiden murheet mua suuremmin rasita.

Vierailija
9/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on avauduttu aina koko aikuisi ikäni.. Koska kuntelen edessä olevaa ihmistä aina. Olen läsnä. Nimen oman kasvotusten ja kuuntelen myös mitä itse puhun edessä olevalle ihmiselle aina.Joskus tietysti on todella raskasta kantaa selässä isoa reppua,joka on täynnä muiden huolia ja murheita,niin että ne pursuaa yli uuvutaa minut täysin.. Ilman että minulta kysytään mitä sinulle Tia oikeasti kuuluu?Oikein itku pääsi kun joku liikunta ryhmä jossa käyn,vetäjä kysyi mitä sinulle tia kuuluu? Olen myös huomannut eläkeläisnaisissa sukuani jotka ovat F.B. some. Minä en! Harvakseen jos joskus kohtaan : Puhuvat kuin somen pika viestit, lopettavat lauseen kesken ja uusi aihe.Järkytävää. Itse ole 3 vuotta sanonut reppuni niin täysi en jaksa vastan otaa enää yhtään toisten takaa harteilleni.Sillä tämä kaivo on imetty kuivaksi,ilman oikeaa vuorovaikutusta.Anteksi jos txt virheet.en luki häiriöisenä näe ne. Hyvää Joulua joulu rauhaa kaikille,oli sitten joulun yksin tai muiden seurassa. Muistakaa asenne se ratkaisee kaikessa.

Vierailija
10/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68v. kirjoitti:

Kyllä minulle on avauduttu aina koko aikuisi ikäni.. Koska kuntelen edessä olevaa ihmistä aina. Olen läsnä. Nimen oman kasvotusten ja kuuntelen myös mitä itse puhun edessä olevalle ihmiselle aina.Joskus tietysti on todella raskasta kantaa selässä isoa reppua,joka on täynnä muiden huolia ja murheita,niin että ne pursuaa yli uuvutaa minut täysin.. Ilman että minulta kysytään mitä sinulle Tia oikeasti kuuluu?Oikein itku pääsi kun joku liikunta ryhmä jossa käyn,vetäjä kysyi mitä sinulle tia kuuluu? Olen myös huomannut eläkeläisnaisissa sukuani jotka ovat F.B. some. Minä en! Harvakseen jos joskus kohtaan : Puhuvat kuin somen pika viestit, lopettavat lauseen kesken ja uusi aihe.Järkytävää. Itse ole 3 vuotta sanonut reppuni niin täysi en jaksa vastan otaa enää yhtään toisten takaa harteilleni.Sillä tämä kaivo on imetty kuivaksi,ilman oikeaa vuorovaikutusta.Anteksi jos txt virheet.en luki häiriöisenä näe ne. Hyvää Joulua joulu rauhaa kaikille,oli sitten joulun yksin tai muiden seurassa. Muistakaa asenne se ratkaisee kaikessa.

Kai silti osaat puhua suomea?

Vierailija
11/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun tilanne on sellainen, että en VOI pysähtyä juttelemaan niin olen opetellut sellaisen "puhun ja liikun" tavan. Se signaloi, että en ole valmis asettumaan juttusille.

Ei ollut kyllä kotiätivuosina koskaan tylsää, kun tuntemattomat äidit tulivat juttelemaan ja puristivat puhelinnumeronkin irti. Mies nauroi, että taas on uusi äiti kierroksessa... Oli vaikeaa kieltäytyä esim leikkitreffeistä kun ne olivat lasta varten, mutta joskus väsytti kovasti olla palkattomana perhesuhdeterapeuttina.

Teinien äitinä nautin, kun saan olla taas oma introvertti itseni!

Vierailija
12/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aiheesta. Esimerkiksi kun aloin käyttää ristiä kaulalla sain kuulla enemmän avautumisia yliluonnollisista ja hengellisistä kokemuksista. Varmaan aattelee etten heti tyrmää tai pidä hulluna.

Vierailija
13/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kun tilanne on sellainen, että en VOI pysähtyä juttelemaan niin olen opetellut sellaisen "puhun ja liikun" tavan. Se signaloi, että en ole valmis asettumaan juttusille.

Ei ollut kyllä kotiätivuosina koskaan tylsää, kun tuntemattomat äidit tulivat juttelemaan ja puristivat puhelinnumeronkin irti. Mies nauroi, että taas on uusi äiti kierroksessa... Oli vaikeaa kieltäytyä esim leikkitreffeistä kun ne olivat lasta varten, mutta joskus väsytti kovasti olla palkattomana perhesuhdeterapeuttina.

Teinien äitinä nautin, kun saan olla taas oma introvertti itseni!

Annoit puhelinnumeron????

Vierailija
14/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,mun perässä roikkuu vaan nämä tumma ihoiset hoono soomi henkilöt jotka haluaa jutella koska "yksinäisiä"! Jännä etteivät nämä juttele kenellekään muulle miehelle tai esim ryhmälle! Vaan valitsevat naisia jotka yksin liikkeellä! Enkö ole edes kaunis tai hoikka!:D

Vierailija
15/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Mä tiedän mistä se johtuu.

Vierailija
16/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Mä tiedän mistä se johtuu.

Kerrot ammattisi, joka on psykiatrinen sairaanhoitaja? Vai mikä syy on?

Vierailija
17/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudutko itse koskaan omista asioitasi? Minusta on ihan normaalia jos ihmiset keskustelevat asioistaan. Ei jaksa aina niitä ilmojakaan pidellä.

Vierailija
18/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo moni avautuu minulle. Ennen avautui enemmänkin koska no, olin avoimempi ja todella vilpitön. Tunsin lämpöä sydämessäni.

Olen muuttunut nykyään torjuvaksi, en ota kontaktia enää samalla tavalla. Ei se avautujista johdu vaan piti asettaa rajoja koska minulla on ollut myös taipumusta ihmisiin, jotka todella imevät elämänvoiman ja saavat minut tuntemaan itseni mitättömäksi, käyttävät väkivaltaa. Niitä haavoja parantelen tällä hetkellä enkä pysty antamaan itsestäni oikein mitään pakollista enempää. Terve itsekkyys ja rajat ovat vuosien mittaan olleet koko ajan vahvemmat.

Toivottavasti voisin vielä avata sydäntäni muille (hyvätahtoisille ihmisille) tulevaisuudessa enkä kyynistysi.

Vierailija
19/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Viimeksi yksi nuori mieslääkäri avautui vastaanotolla elämästään. Toisaalta ovat oikeassa arvioidessaan että minuun voi luottaa. Kampaajani esim kertoi erittäin henkilökohtaisen, mehevän jutun eräästä julkkiksesta, mutta en ole kertonut sitä edes miehelleni.

Vierailija
20/24 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin. Olen tehnyt valtavan työn opetellessani rajojen vetoa ja antamaan ulospäin sellaisen kuvan, että minua ei huudeta kumoon. Sanon nykyään aika suoraan, etten jaksa kuunnella.

Olkoon se sitten itsekästä. Mutta itsekästä on sekin, ettei yhtään suostuta miettimään, että minullakin voisi olla murheita, jos joku vain tahtoisi kuunnella. Jännä kuinka nämä avautujat osaavatkin niin selkeästi sen näyttää, että HEITÄ ei kiinnosta muiden murheet, mutta itse kyllä voivat ihan reippaastikin avautua, halusi toinen ihan kaikkia yksityiskohtia sitten tietää tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän