Paras kirja minkä olet lukenut?
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:37"]Minusta parhaita onat Sinuhe Egyptiläinen ja Länsirintamalta ei mitään uutta. Ensimmäinen oli jotenkin niin kokonasvaltainen, siinä kävi erilasia tunteita läpi jne. Jälkimmäinen siksi, että se kirja jäi mieleen pyörimään ja on siellä edelleen.
Tuo Tuhat loistavaa aurinkoa oli myös hyvä, pahinta siinä on se että se on niin totta. Kirjaa lukiessa en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä MIKSI ihmiset ovat niin typeriä, ja mikseivät ihmiset (myös miehet!) tee asialle jotain, eikö naisella todella ole mitään arvoa?
[/quote]
Euvät tee. Lue ilmiöstä bacha posh. Luin aiheen tiimoilta juuri kirjan jonkanimeä en valitettavasti muista.
Täällä Pohjantähden alla on ylittämätön.
Seitsemän veljestä ja Puhdistuskin jääneet ihon alle.
Täällä Pohjantähden alla on ylittämätön.
Seitsemän veljestä ja Puhdistuskin jääneet ihon alle.
Tällä hetkellä olen vaikuttunein Caitlin Moranista. Toivoisin, että olisin teininä voinut keskustella naiseudesta samalla tavalla, mitä Caitlin Moran puhuu ja kirjoittaa. Oma ystäväni olivat niin varautuneita, ettei mistään asioista voinut puhua.
Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä tekevät!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:33"]Melko kehittymätön kirjamaku joillain.
[/quote]
Haluatko avata, mikä on mielestäsi kehittynyt kirjamaku (veikkaan Game of Thrones tai vastaava tusinatavara...)
Laura Ingals Wilderin kirjat. Oikeiden ihmisten oikea elämä on minusta loputtoman kiinnostavaa
Raamattu on paitsi paskaa, myös todella rasittavaa luettavaa miljoonine viitteineen
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:41"]
Tällä hetkellä olen vaikuttunein Caitlin Moranista. Toivoisin, että olisin teininä voinut keskustella naiseudesta samalla tavalla, mitä Caitlin Moran puhuu ja kirjoittaa. Oma ystäväni olivat niin varautuneita, ettei mistään asioista voinut puhua.
[/quote]
Mä oon just saamaisillani tuon Moranin (onko niitä moniakin? no yhden ainakin)varattuani sen kirjastosta!
Olen elänyt ennenkin, luen juuri vaikuttava.... Kannattaa lukea
Maria Peura: On rakkautes ääretön
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:33"]Melko kehittymätön kirjamaku joillain.
[/quote]
Haluatko avata, mikä on mielestäsi kehittynyt kirjamaku (veikkaan Game of Thrones tai vastaava tusinatavara...)
[/quote]
Vaikka juuri tuo Täällä Pohjantähden alla, jussi valtosen finlandia pakittu teos, Puhdistus. Toisin kuin Harry Potterit tms.
Helpompi on luetella kirjat joita ei todellakaan tarvitse lukea: Taru sormusten herrasta, Da Vinci -koodi, Marley ja minä, Twilight-sarja. Et menetä mitään jos jätät nuo lukematta, ja voit sillä ajalla lukea jotain parempaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:33"]Melko kehittymätön kirjamaku joillain.
[/quote]
[/quote]
Vaikka juuri tuo Täällä Pohjantähden alla, jussi valtosen finlandia pakittu teos, Puhdistus. Toisin kuin Harry Potterit tms.
[/quote]
Puhdistus olikin vähän lattea. Paljon melua tyhjästä. Ehkä se tosiaankin toimisi paremmin näytelmänä
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:33"]Melko kehittymätön kirjamaku joillain. [/quote] Haluatko avata, mikä on mielestäsi kehittynyt kirjamaku (veikkaan Game of Thrones tai vastaava tusinatavara...) [/quote] Vaikka juuri tuo Täällä Pohjantähden alla, jussi valtosen finlandia pakittu teos, Puhdistus. Toisin kuin Harry Potterit tms.
[/quote]
Lue enemmän, opit kirjoittamaan suomea.
Raamattu.