Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vanha n.70-vuotias mies ei tiedosta ikäänsä vaan kutsuu itseään kundiksi vaikka on jo vanha pappa.

Vierailija
28.07.2024 |

Pitääkö tilata lääkäriltä aika tutkimuksiin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa millaisena kukin itsensä kokee. 

Vierailija
2/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itsellesi voisit tilata ja selvittää, mistä tuommoisen asian häiritseminen mieltäsi voisi johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee varmaan olevansa parikymppinen. Semmoiset normaalisti kutsuu itseään kundiksi. Ei vanhat ihmiset.

Vierailija
4/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liikkeellä. Ajan ilmiö. Suuret ikäluokat tulee kuolemaan nuorina. 

Vierailija
5/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vanha Stadin kundi, on sitä aina. Ei se ole mitenkään ikäsidonnainen käsite.

Vierailija
6/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolestaan 30v aviomies kutsuu itseään paapaksi. Sanoo aina, että tulepas paapan syliin :D

Vierailija
7/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vain kivaa, että kokee olevansa energinen ja fyysisesti kunnossa? Miksi pitäisi alkaa vanhentamaan itseään henkisesti.

Vierailija
8/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Riippuu tyypistä, persoonasta jne. En nää että mm Jorma Uotinen olis " pappa ja pappamainen"...

Vierailija
9/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi se on starbakin, bönde! 

Vierailija
10/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 70 vee joka on ollut nuorena kundi, voi olla sitä vieläkin vaikka vain omasta mielestään? Minun isäni esim. alkoi 30 vuotiaana sanoa, että on vanha. Hän oli 20 v. kun minä synnyin. 80 v. tätini kutsuu itseään "meikämari" nimellä vaikkei hänen nimensä ole Mari. 75 vuotias naapuri kutsuu itseään hyväksi jätkäksi. Ei minua tommoset häiritse yhtään. 

Vierailija
11/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi voi olla ihan minkä ikäinen vaan, se tarkoittaa ihan vaan miestä, ei erityisesti nuorta miestä. Kuten joku yllä sanoi, kundi se on starbakin.

Muutenkin, sehän on hyvä vaan jos on nuori mieleltään. Ei mun 78- ja 80-vuotiaat vanhemmatkaan itseään vanhuksina pidä, koska ovat hyväkuntoisia ja touhuavat kaikenlaista koko ajan. Enkä minä oikein näe mitä hyötyä siitä olisi, jos he alkaisivat voivotella vanhuuttaan sen sijaan että menevät ja elävät niin kauan kuin kuntoa ja terveyttä riittää.

Vierailija
12/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Riippuu tyypistä, persoonasta jne. En nää että mm Jorma Uotinen olis " pappa ja pappamainen"...

Aivan ja Jorma on jo 74v !!!

Vierailija
13/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aloittajan pitää tilata itselleen lääkäriaika, kun on niin höhlä.

Vierailija
14/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani jo vanha yli 30 vuotiaana, mutta aina kiva kuitenkin ajatella olevansa vielä nuori. Ei siinä häviä mitään.

Vierailija
15/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama tyyppihän voi olla myös kundin lisäksi vaikka heppu, jäbä, äijä...

Kyllä ongelma on nyt aloittajalla. Kasvukipuja selkeästi vielä.

-winner-

Vierailija
16/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja iät ja ajat ollu naisilla, että kutsutaan itseämme tytöiksi. Vaikka ollaan ikäihmisiä, tyttöjen ompeluseurat oli ammoin tunnettuja...

Vierailija
17/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 65 ja fiilis edelleen kuin nuorella friidulla. Lähdössä ratsastuslenkille Tuusulaan.... 

Vierailija
18/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia Suomessa. 80v+ nainen voi olla myös neiti, neito tai lady. 70-vuotias oli eilen nuori, aika on kiitänyt vain. Kun olet vanhempi huomaat miten aika juoksee. Numerot juoksevat vaikka yrität rauhoittaa niitä. Ja kroppa muuttuu, mutta toivotaan että kaikilla pysyy muisti.

Vierailija
19/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä stadin kundi oon"

ja Stockan entinen kundi

Vierailija
20/25 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee varmaan olevansa parikymppinen. Semmoiset normaalisti kutsuu itseään kundiksi. Ei vanhat ihmiset.

Eno oli Stadin kundi kuolemaansa, 88v., asti. Sillä ei ollut mitään tekemistä iän kanssa. Puhui alkuperäistä slangia ja oli Vallilan tienoilta syntyisin. Ehkä se on eri juttu, kuin kundi ilman stadia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän