Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeesti tuo Mimin Kintun perhekuva!

Vierailija
06.04.2015 |

Jotenkin tuntuu, että olisko tämän ihmisen kannattanut miettiä kaksi kertaa julkisuuskuvaansa ennen blogin perustamista ? Suurin osa lukijoista ei vaan tajua eikä pysty samaistumaan, edes ajatuksen tasolla. Tämä viimeisin suloinen perhepotrettikin... Herranjestas. Ensimmäisenä silmiini osui rouvan balmain-paita ja lasta sai kuvasta etsiä roinan keskeltä tovin. Juu ei jatkoon.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:50"]

Katsoin tuota mimin kintun kuvaa serkkunsa kanssa ja eihän se minttu nyt ole muuttunnut ollenkaan niin paljon kun kuvittelin.

[/quote]

mä ihmettelin ihan samaa!

Vierailija
2/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän nämä julkisuuteen päästettävät kuvat ole tarkkaan harkittuja ja ennalta suunniteltu juttu.
Se että Kimi tuodaan Mintun kautta julkisuuteen ainakin omasta mielestäni on ihan kiva julkisuuskuvan uppaus. Mikä on hellyyttävämpää kuin kylmän ja kovan maineen omaava mies ja lapsi?

Ihan puhdasta ja ilmaista mainostahan tämä on.
Mitä taas tulee Jenniin... noh ainakin tämä Minttu vaikuttaa paljon lämpimämmältä ja helpommin lähestyttävältä ihmiseltä kuin mykkä vahanukke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:02"]Jotenkin tuntuu, että olisko tämän ihmisen kannattanut miettiä kaksi kertaa julkisuuskuvaansa ennen blogin perustamista ? Suurin osa lukijoista ei vaan tajua eikä pysty samaistumaan, edes ajatuksen tasolla. Tämä viimeisin suloinen perhepotrettikin... Herranjestas. Ensimmäisenä silmiini osui rouvan balmain-paita ja lasta sai kuvasta etsiä roinan keskeltä tovin. Juu ei jatkoon. [/quote] Tuo kertoo kyllä enemmän sinusta ihmisenä, nimittäin se seikka mihin kuvassa kiinnittää ensimmäisenä huomiota.

[/quote]

:D Minttuko siellä? Katso nyt itsekin miten idiootisti tuo kuva on rajattu: Kimi ja Minttu suuresti kuvan keskellä ja puolikas vauva makaa alareunassa lahajakassien alla...

[/quote]

Oletko itse ikinä käyttänyt instagramia?
Se sovellus kun rajaa isompia kuvia. Olisiko tästä pitänyt jättää Kimin ja Mintun päät pois jotta vauva olisi mahtunut kokonaan kuvaan?
Eli eiköhän tämä kuva ole julkaistu ihan kokonaisesta (kaikki näkyvät) kuvasta.

Vierailija
4/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin kun näin kuvan, että mikä ihmeen "suloinen perhepotretti", Minttu ja Kimi lahjakasan keskellä :D Löytyihän se vauvakin sieltä kun aikansa haki..harvinaisen omituinen asetelma

Vierailija
5/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tossa life of lotta blogin kuvassa mintun ylähuuli on taas kadonnu..

Vierailija
6/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.com/p/1GaKOLuem9/

Noita lahjoja on mun mielestä tosi vähän. Ja harva noista edes edustaa mitään merkkiä :o

Mut ihmetyttää ettei vauva ole sylissä.

Vierailija
7/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]

https://instagram.com/p/1GaKOLuem9/

Noita lahjoja on mun mielestä tosi vähän. Ja harva noista edes edustaa mitään merkkiä :o

Mut ihmetyttää ettei vauva ole sylissä.

[/quote]

Eli jos lapsi on vaikkapa nukahtanut just sohvalle niin se pitää repiä siitä syliin että saa mammoja miellyttävän kuvan... jeps!

Vierailija
8/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan oo paha kuva.

Vierailija
9/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kuva. Misiköhän julkaistu?

Vierailija
10/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota mimin kintun kuvaa serkkunsa kanssa ja eihän se minttu nyt ole muuttunnut ollenkaan niin paljon kun kuvittelin.

Vierailija
11/47 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:21"]

Minusta on kummallista että Kimi joka on tarkoin varjellut yksityisyyttään on nyt ns. koko ajan esillä tämän Mintun kautta.

Julkisuus on sellainen että jos on ns. asioistaan hinjaa saa olla (suhteellisen) rauhassa, mutta jos itse jakaa elämäänsä julkisuuteen niin silloin antaa luvan siihen että sitä ruoditaan sitten aina. Minusta Kimi on halunnut olla ns. rauhassa, en oikein ymmärrä että nyt linja muuttunut.

[/quote]Ei olisi pikemminkin niin etta Jenni halusi pitaa matalaa profiilia, Kimi ei. Huvitti kuinka ennen perillisen maailmaantuloa Virtasella oli aina suu mutrussa kaikissa kuvissa, nyt on kuin hangon keksi, Leveanlainen toimeentulo taattu ainakin seuraavat 18v. Ja tyyppi hollentanyt kukkaron nyoreja kun on loytynyt rahaa ainakin hiusvariin. 

Vierailija
12/47 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:12"]

Joku aika sitten kun lehdessä tms. oli mainos siitä mallikoulun uudesta kaudesta, Dahlmanilla oli päällä Balmainin paita. Mietin että kenenkähän rahoilla se niitä nykyään ostelee. Taitaa tuo Minttu vaan jatkaa täsmälleen siitä mihin Jenni jäi.

Rita Tainolan kirjoitukset Minttu Virtasesta oli myös silloin noiden alkuaikoina hauskoja. Aina korostettiin Minttu Virtasen tyyliä ja sitä miten hän suosii sitä ja tätä brandia tai kuosia. Millä helvetin rahoilla joku lentoemäntä tai missi ostelee chanelia tai Balmainia? Olisi voinut Tainolakin rehellisesti korostaa että Kimihän tuon kaiken Elvistelyn maksaa. Mintun tyyli on täsmälleen se minkä Kimi sille suo.

Sekin taidettiin jossain Tainolan kirjoituksessa manita kuinka hyvin Minttu on Kaskisaareen kotiutunut. No mikäs siinä on jollain halpislentoyhtiön tarjoilijalla kotiutua 15 miljoonan euron taloon. Samanlaisia tyhjänpäiväisiä loisia molemmat.

[/quote]

No kuule aika monella muullakin naisella suomessa se mies tuo suurimman elannon perheeseen. Vaikka ihan vaan mammaloman aikana. Jos Kimi nyt tienaa enemmän kuin keskivertosuomalainen mies, niin Minttu ei sitten saisi ostaa niillä rahoilla mieleisiään vaatteita? Ja ei tossa kuvassa nyt niin paljon niitä lahjoja edes ole.

Vierailija
13/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli mieleen.. :/ jotain epäaitoa noissa kuvissa on. Kaunis ja varmasti onnellinen perhe mutta kuvissa olisi petraamisen varaa :)

Vierailija
14/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perhekuva. Oli kivasti lahjakasseja ja vauvakin kuvassa.

Vierailija
15/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilillä on satoja miljoonia, kannattaisi ulospäin tuoda esiin varmaan jotain muuta kun rahaa. Nyt ei välity lämpö eikä inhimillisyys vaan logot ja minä minä minä.

Vierailija
16/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset mammat taas kaakattaa!
Go Minttu go!

Vierailija
17/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin, että täällä taas nuristaan turhasta ja kävin katsomassa kuvan. Ei jeesus, meni kyllä tovi, että romujen seasta erotti sen tähtösen, jonka mukaan kuvakin oli nimetty... Oliskohan ollu parempi otsikoida kuva näin: Piilikuva, etsi tähti!

Vierailija
18/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on mimi kinttu vai onko tuo joku lempi-/haukkumanimi?

Vierailija
19/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt tytön leveillä, eiköhän se iän ja ajan myötä rauhoitu ja hei, älkää seuratko sellaista julkkista joka ärsyttää. Insta on muutenkin ihan höpö juttu. Kävin kuvan katsomassa ja ei se minua ärsytä.

Vierailija
20/47 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva aina etusijalla :) Missä Robin luuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi