Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko lantionpohjalihakseni löysät?

Vierailija
06.04.2015 |

En tunne juurikaan puristustani kun kokeilen sormella. Toinen epäilyksiä herättävä syy on että pissani tulee todella hitaasti valuen ulos, ei nopeana suihkuna. Olen 24-vuotias.

Kuitenkin kaikki mieheni ovat kehuneet että tunnun tiukalta? Vaikea uskoa tätä, onko miehillä tapana valehdella naiselle tästä asiasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et tunne puristusta kertoo kyllä löysistä lihaksista. Muutenkin on hyvä treenata lantiopohjanlihaksia

Vierailija
2/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vahvasti siinä uskossa että olen löysä. Anteeksi tein kyllä kappalejaot, vaikka eivät nyt jostain syystä näykään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, niin ajattelinkin. Olenkin koittanut treenata mutta tuloksetta...

alkaa usko mennä koko jumppaan.

Vierailija
4/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:56"]2, niin ajattelinkin. Olenkin koittanut treenata mutta tuloksetta...

[/quote]

Osta kuula :) teneon smartball esim

Vierailija
5/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:56"]2, niin ajattelinkin. Olenkin koittanut treenata mutta tuloksetta...

[/quote]

[/quote]http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.mobile/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/Smartballs_Teneo_Uno&Locale=fi_FI

Vierailija
6/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:56"]2, niin ajattelinkin. Olenkin koittanut treenata mutta tuloksetta...

[/quote]

[/quote]

onko tuo kuula jotenkin erityisen hyvä? Koska sellaiset tavalliset kuulat (pakkauksessa tuli 3 eri kokoa) minulla jo on. Pidän niitä välillä sisälläni, mutta en osaa oikein tehdä niillä mitään liikkeitä siellä. Varmaan jos mulla on olemattomat lihakset, niin niitä on vaikea käyttää?

ap

Vierailija
7/7 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:56"]2, niin ajattelinkin. Olenkin koittanut treenata mutta tuloksetta...

[/quote]

[/quote]http://www.verkkosivuapteekki.fi/epages/JamsanApteekki.mobile/?ObjectPath=/Shops/JamsanApteekki/Products/Smartballs_Teneo_Uno&Locale=fi_FI

[/quote]

kiitos linkistä! Pidetäänkö tuota vaan sisällä vai tehdäänkö sillä jotain liikkeitä?