Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen Viking Gracella havaittua, suomalaiset on todella läskejä

Vierailija
06.04.2015 |

Kun eilen Viking Gracella oli varmaankin 3000 ihmistä, suuri osa oli reilusti ylipainoisia. Vaikkei Bull Mentulakaan itse mikään ilo silmille ole, niin jaan kyllä hänen mielipiteensä siinä, että lihavaa on hirvittävää katsoa. On se vaan aivan vitun ruma. Itse olen 44-vuotias sopusuhtainen mies. Ilmeisesti olisin jo tähän ikään mennessä alkanut lihota, jos olisin sitä sorttia.
Kun sitten katseli läskien ostoksia, ei varmaan ne 8 lonkerolaatikkoa tai massiiviset karkki -ja suklaavuoret sitä läskiä poista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon aina miettinyt, että noi ostokset kertoo aika paljon. Miten kaloreita esim on jossain makeessa sidukassa?

Vierailija
2/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aivan saman havainnon viimeksi samassa paikassa. Valitettavasti tänä ilmiö ei rajoitu vain kyseiseen laivaan tai pelkästään laivoihin ylipäätään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:14"]Mäkin oon aina miettinyt, että noi ostokset kertoo aika paljon. Miten kaloreita esim on jossain makeessa sidukassa?
[/quote]
no kyllä ne laihatkin herkuttelee. Ne vaan myös osaa kuluttaa ne kalorit.

Vierailija
4/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kauheempaa on kattoo näitä miestissisiä pullukkapoikia, jotka on selvästikin ehtineet painaa muutaman sipsipussin ja limun menemään. Normaalilla ruualla ei lapsi tollai liho.

Vierailija
5/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu kyllä ihan asiaa, vaikkei tuota ääneen saisikaan sanoa.

Vierailija
6/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana on kiva olla. Kukaan ei odota sulta mitään, siis laihtumista tai jotai terveellisiä eväitä tms.

Vierailija
7/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli ainoa, mitä jäi risteilystä mieleesi!? No, järjen köyhyys loistaa tällä palstalla joka päivä kirkkaasti ja korkealta!

Vierailija
8/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä ja lotinaa!

Vierailija
9/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on helppo kätkeä kuikeloon vartaloon.

Vierailija
10/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:00"]Lihavana on kiva olla. Kukaan ei odota sulta mitään, siis laihtumista tai jotai terveellisiä eväitä tms.
[/quote]
ei tietenkään odota, mutta silloin sä olet sairas. Mieti kaikkia sydän- ja verisuonitauteja, ja muutenkin sun ruumista. Et ole kykenevä tehdä läheskään kaikkea, mitä normaalikokoiset pystyvät. Et näytä läheskään niin hyvältä, ja ainakin naisilla lapsettomuuskin lisääntyy ylipainon takia. Itse olet kuitenkin sen valinnut, ei kukaan muu. Eikä kukaan muu odotakkaan sinulta mitään. Vastaat itsellesi

Vierailija
11/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se surullista, että ap ei pysty risteilylläkään nauttimaan vain kivasta reissusta, vaan pitää kytätä muita matkustajia kriitikon lasit nokalla. Ole onnellinen, että itse olet hoikkaa sorttia; kaikki eivät ole.

Noita ostoksia minäkin jaksan ihmetellä, samoin kuin ihmisten ahmimista seisovasta pöydästä. Sodan jälkeen Suomessa oli pula-aika ja puute ruuasta. Silloin oli ymmärrettävää, että laivalla ahmittiin niin paljon kuin mahaan mahtui kaikkia herkkuja, mutta tänä päivänä elämme yltäkylläisyydessä entisiin aikoihin verrattuna, mutta jossain selkäytimessä häälyy vieläkin muisto pula-ajasta ja nälästä. Sama koskee laivalta tuotavia tuliaisia. Ennen oli mahtavaa, kun sai ison Maraboun suklaalevyn ja ison karkkipussin. Nyt ne lähinnä yököttävät. Kaikkea saa kaupastakin eikä hinnoissakaan taida enää olla paljonkan eroa. Valtavien viinamäärien raahaamista en ole koskaan käsittänyt.  

Vierailija
12/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:01"]

Tuo oli ainoa, mitä jäi risteilystä mieleesi!? No, järjen köyhyys loistaa tällä palstalla joka päivä kirkkaasti ja korkealta!

[/quote]

Väittikö ap jossain, että tuo olisi ollut ainoa asia? Mutta tuo on ihan todellinen ongelma: välillä on ihan shokeeraavaa kävellä jossain ja huomata miten uskomattoman lihavia jotkut ihmiset ovat. 

Vierailija
13/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:04"]

Tyhmyys on helppo kätkeä kuikeloon vartaloon.

[/quote]

Tällaiset kommentit on kyllä ärsyttäviä. Jos joku sanoo ääneen, että monet ihmiset on muuten aika lihavia (mikä on siis aivan totta), niin hän on sitten tyhmä ja aivoton. Miksi päivänselvää faktaa ei saa sanoa ääneen? 

Vierailija
14/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus miettinyt, että kuinka köyhää on laihojen elämä. Jatkuvasti vahditaan toisten ja varmasti omienkin syömisiä. Edes lomamatkalla ei pystytä rentoutumaan ja nauttimaan omasta olosta. Koko ajan pitää miettiä, miltä joku näyttää ja mitä muut ajattelee.

Toivottavasti teille ei ikinä tapahdu elämässänne mitään oikeasti vakavaa. Osaisitteko käsitellä asiaa? Maailma romahtaisi!

Vierailija
15/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:19"]

Minä olen joskus miettinyt, että kuinka köyhää on laihojen elämä. Jatkuvasti vahditaan toisten ja varmasti omienkin syömisiä. Edes lomamatkalla ei pystytä rentoutumaan ja nauttimaan omasta olosta. Koko ajan pitää miettiä, miltä joku näyttää ja mitä muut ajattelee. Toivottavasti teille ei ikinä tapahdu elämässänne mitään oikeasti vakavaa. Osaisitteko käsitellä asiaa? Maailma romahtaisi!

[/quote]

Missäköhän sanottiin, ettei risteilyllä pystynyt keskittymään mihinkään muuhun? Jälleen joku läski otti herneen nokkaan, kun kiloja vähän arvosteltiin. Se nyt vaan on niin, että poikeuksellisen hienot ja rumat näyt jäävät mieleen; ja joku läski metrin leveän perseensä ja siiderilaatikko vuoren kanssa nyt vaan on aika ällöttävä näky...

Vierailija
16/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:19"]Minä olen joskus miettinyt, että kuinka köyhää on laihojen elämä. Jatkuvasti vahditaan toisten ja varmasti omienkin syömisiä. Edes lomamatkalla ei pystytä rentoutumaan ja nauttimaan omasta olosta. Koko ajan pitää miettiä, miltä joku näyttää ja mitä muut ajattelee.

Toivottavasti teille ei ikinä tapahdu elämässänne mitään oikeasti vakavaa. Osaisitteko käsitellä asiaa? Maailma romahtaisi!
[/quote]
ei vittu mitä yleistämistä! Sulla taitaa itselläsi olla suuri ongelma painon kanssa, ja yrität puolustella sitä haukkumalla terveitä laihoja ihmisiä, jotka ovat omilla valinnoillaal pysyneet terveinä ja laihoina

Vierailija
17/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:00"]Lihavana on kiva olla. Kukaan ei odota sulta mitään, siis laihtumista tai jotai terveellisiä eväitä tms.
[/quote]
ei tietenkään odota, mutta silloin sä olet sairas. Mieti kaikkia sydän- ja verisuonitauteja, ja muutenkin sun ruumista. Et ole kykenevä tehdä läheskään kaikkea, mitä normaalikokoiset pystyvät. Et näytä läheskään niin hyvältä, ja ainakin naisilla lapsettomuuskin lisääntyy ylipainon takia. Itse olet kuitenkin sen valinnut, ei kukaan muu. Eikä kukaan muu odotakkaan sinulta mitään. Vastaat itsellesi
[/quote]

En mieti, voi laihatkin sairastua mihin vaan. Tai jäädä auton alle. Kokonaisuus ratkaisee, ei kilot.

Vierailija
18/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:00"]Lihavana on kiva olla. Kukaan ei odota sulta mitään, siis laihtumista tai jotai terveellisiä eväitä tms. [/quote] ei tietenkään odota, mutta silloin sä olet sairas. Mieti kaikkia sydän- ja verisuonitauteja, ja muutenkin sun ruumista. Et ole kykenevä tehdä läheskään kaikkea, mitä normaalikokoiset pystyvät. Et näytä läheskään niin hyvältä, ja ainakin naisilla lapsettomuuskin lisääntyy ylipainon takia. Itse olet kuitenkin sen valinnut, ei kukaan muu. Eikä kukaan muu odotakkaan sinulta mitään. Vastaat itsellesi [/quote] En mieti, voi laihatkin sairastua mihin vaan. Tai jäädä auton alle. Kokonaisuus ratkaisee, ei kilot.

[/quote]

Onnettomuuksia voi aina sattua, niin lihaville kuin laihoille. Mutta ne ovat onnettomuuksia - lihavuus ja sen mukana tuleva korkeampi riski sairastua on ihan itseaiheutettua. Asiaan voisi itse vaikuttaa, mutta ilmeisesti oma terveys ei kiinnosta sen vertaa. 

Vierailija
19/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka neljäs lapsi on lihava. Liikuntaa kehiin, koneet naftaliiniin välillä, peliaika rajattua, kotiruoka kunniaan, herkkuja joskus, välipalat ravitsevia, hedelmiä, kasviksia, vihanneksiajoja päivittäin.

Vierailija
20/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti onkin jossain Ruotsin laivalla missä alempi sosioekonominen luokka on yliedustettuna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan