Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa vyötäröläskejä vähemmäksi kun ei ehdi treenaamaan?

Vierailija
06.04.2015 |

Vyötärönympärysmitta on 82cm vaikka muuten olen vielä normaalipainon rajoissa. Läski kertyy ensimmäisenä vyötärölle. Miten saisin pidettyä sen kurissa ja mielellään pienennettyä ns. kotikonstein? Minulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta käydä salilla, jumpissa tms.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaisesti ja ilman treenausta: laihduttamalla.

Vierailija
22/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:59"]

Ihmettelen alapeukkujen määrää. Onko muka niin erikoista, ettei ole mahdollisuutta päivittäiseen kodin ulkopuolella harrastamiseen, kun lapset on pieniä ja töissä pitää käydä? Kyllä minä ennen lapsia kävin treenaamassa, töiden jälkeen jumppaan ja kotona olin aikaisintaan klo 18. Ei se vaan enää onnistu, ennen kuin lapset ovat teinejä ja hoitavat itse itsensä. ap

[/quote]

Alapeukut johtuu varmaan siitä, että sulle ei kelpaa mikään ohje. Vai luulitko että täällä joku kertoisi, että juo joka aamu lasillinen vettä yhdellä jalalla seisten ja tee sen jälkeen kaksi kumarrusta länteen päin joka aamu kolmen viikon ajan, ja läskit lähtee? Ei ole mitään ihmedieettejä olemassa ja se pitäisi olla tiedossa kyllä jokaisella tyhmemmälläkin aikuisella. Läskit lähtee jos liikkuu tarpeeksi ja syö vähemmän mitä kuluttaa. Ja jos et "pysty" (= halua, koska arkiliikuntaa voivat ihan kaikki lisätä, se että mies ei halua että kävelet kauppaan ei ole mikään oikea syy) liikkumaan niin sun pitäis vähentää syömistä ihan todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten jännittäminen; tuota voit tehdä missä vain ja milloin vain.

Lanteiden pyöritys; tee vaikka hammaspesulla tai laita musiikki soimaan ja sen tahdissa pyörittelet välillä suuntaa vaihtaen.

Vierailija
24/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:24"]

Pilates. Kehittää keskivartalon lihaksia. Lankutus. Googlaa!

[/quote]

Kumpikin noista on ihan huuhaata. Situppeja jenkkiarmeijan tyyliin ja hyväähuomenta-liike, sillä saa lihaksia keskivartaloon.

Vierailija
25/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:59"]

Ihmettelen alapeukkujen määrää. Onko muka niin erikoista, ettei ole mahdollisuutta päivittäiseen kodin ulkopuolella harrastamiseen, kun lapset on pieniä ja töissä pitää käydä? Kyllä minä ennen lapsia kävin treenaamassa, töiden jälkeen jumppaan ja kotona olin aikaisintaan klo 18. Ei se vaan enää onnistu, ennen kuin lapset ovat teinejä ja hoitavat itse itsensä. ap

[/quote]

Alapeukut johtuu varmaan siitä, että sulle ei kelpaa mikään ohje. Vai luulitko että täällä joku kertoisi, että juo joka aamu lasillinen vettä yhdellä jalalla seisten ja tee sen jälkeen kaksi kumarrusta länteen päin joka aamu kolmen viikon ajan, ja läskit lähtee? Ei ole mitään ihmedieettejä olemassa ja se pitäisi olla tiedossa kyllä jokaisella tyhmemmälläkin aikuisella. Läskit lähtee jos liikkuu tarpeeksi ja syö vähemmän mitä kuluttaa. Ja jos et "pysty" (= halua, koska arkiliikuntaa voivat ihan kaikki lisätä, se että mies ei halua että kävelet kauppaan ei ole mikään oikea syy) liikkumaan niin sun pitäis vähentää syömistä ihan todella paljon.
[/quote]

Kyllä mulle kelpaa ohjeet, mutta en vaan pysty tekemään sali/jumppatreeniä kuten ennen. Ruokavalio ja arkiliikunta ovat ainoat mahdollisuudet. Anteeksi nyt sitten kun kyselin, olisi ollut ihan kiva kuulla, jos joku samassa jamassa oleva olisi pystynyt pääsemään jenkoista eroon. Ap

Vierailija
26/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:35"]

Kuljen autolla töihin ja matkan varrella kauppaan. Mies valittaa jos yritän lähteä kävelylle arkena. Ei onnistu. Pitää olla kotikonsteja, jotta voi tehdä enemmän kuin kerran viikossa sunnuntaisin. ap

[/quote]

Miehesi olisi varmaan iloissaan jos tehostaisit siivousta ja tekisit sitä jatkuvasti hiki päässä. Et tarvitse salitreeniä kun viet matot ulos monta kertaa päivässä ja ravistelet ne yksin, kuuraat lattiat polvillasi joka päivä puhtaaksi, peset ikkunat kerran viikossa ja silität kaiken pyykin seisaaltasi miehen kalsareita ja sukkia myöten. Lakkaa istumasta kokonaan, ja seiso ja kävele päivät läpeensä. Pidä nilkkapainoja puuhastellessasi kotona. Kyllä takaan, että mahaläskit lähtee. 

[/quote]

Polvensa tuolla saa kyllä hajalle, mutta ei se laihduta tai edes juuri kasvata lihaksia.

Vierailija
27/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu vähemmän. Syö vähemmän viljoja ja sokeria.

Vierailija
28/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laihduttamalla multa on vyötäröläskit lähteneet. Ihan jollain kitukuurilla tai tiukalla Ketokarppauksella. Ei liikunnalla ole siinä kovinkaan paljon tekemistä. 

Vierailija
29/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ohjeellani. terv. 24, jolla on nykyään vyötärökin.

Vierailija
30/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:59"]Ihmettelen alapeukkujen määrää. Onko muka niin erikoista, ettei ole mahdollisuutta päivittäiseen kodin ulkopuolella harrastamiseen, kun lapset on pieniä ja töissä pitää käydä? Kyllä minä ennen lapsia kävin treenaamassa, töiden jälkeen jumppaan ja kotona olin aikaisintaan klo 18. Ei se vaan enää onnistu, ennen kuin lapset ovat teinejä ja hoitavat itse itsensä. ap
[/quote]
Miksihän mäkin saan totaaliyksinhuoltajana harrastettua liikuntaa... Kyllä musta vähän tuntuu että ap keksii tekosyitä laiskuudelleen. Kyllä mäkin voisin vaan sanoa ettei mulla ole lapsen kanssa aikaa pitää huolta itsestäni, mutta sen sijaan mä lähden ulos lapsen kanssa tai jumppaan sen kanssa kotona. 10-kiloinen lapsi on hyvä paino kyykyissä ja nauraa rätkättää ihan innoissaan kun otan sen mukaan jumppaamaan.

Vierailija
31/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:07"]

Vatsalihasten jännittäminen; tuota voit tehdä missä vain ja milloin vain.

[/quote]

Varot vaan ettei pöksyihin samalla plörähdä. Toivottavasti et ole harrastanut hurjasti anaaliseksiä.

Vierailija
32/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:59"]Ihmettelen alapeukkujen määrää. Onko muka niin erikoista, ettei ole mahdollisuutta päivittäiseen kodin ulkopuolella harrastamiseen, kun lapset on pieniä ja töissä pitää käydä? Kyllä minä ennen lapsia kävin treenaamassa, töiden jälkeen jumppaan ja kotona olin aikaisintaan klo 18. Ei se vaan enää onnistu, ennen kuin lapset ovat teinejä ja hoitavat itse itsensä. ap
[/quote]
Miksihän mäkin saan totaaliyksinhuoltajana harrastettua liikuntaa... Kyllä musta vähän tuntuu että ap keksii tekosyitä laiskuudelleen. Kyllä mäkin voisin vaan sanoa ettei mulla ole lapsen kanssa aikaa pitää huolta itsestäni, mutta sen sijaan mä lähden ulos lapsen kanssa tai jumppaan sen kanssa kotona. 10-kiloinen lapsi on hyvä paino kyykyissä ja nauraa rätkättää ihan innoissaan kun otan sen mukaan jumppaamaan.
[/quote]

Kiva sulle, olet super. Minäkin kävin yhden lapsen kanssa salilla ja äitiyslomilla sain ulkoiltua tosi mukavasti. Nyt vaan ei onnistu: työmatka on niin pitkä että arkisin aikaa jää alle 4 h kotiinpaluun ja lasten nukkumaanmenon välillä. Jos nipistän tästä 1,5-2 tuntia vielä omaan harrastamiseeni, niin arki on täysin miehen vastuulla. Meillä on muuten kolme lasta. Laiskuutta on tietysti se, etten lähde kävelylle puoli kymmenen jälkeen illalla, mutta siihen ihan rehellisesti sanon, etten viitsi talvella pimeässä. Keväisin ja kesäisin on tullut ulkoiltua muutenkin enemmän. Talvet tuntuu matalalennnolta. ap

Vierailija
33/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:24"]

Pilates. Kehittää keskivartalon lihaksia. Lankutus. Googlaa!

[/quote]

ja hyväähuomenta-liike, sillä saa lihaksia keskivartaloon.

[/quote]

Aamuseksiäkö tarkoitat? Termi on outo.

Vierailija
34/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:59"]Ihmettelen alapeukkujen määrää. Onko muka niin erikoista, ettei ole mahdollisuutta päivittäiseen kodin ulkopuolella harrastamiseen, kun lapset on pieniä ja töissä pitää käydä? Kyllä minä ennen lapsia kävin treenaamassa, töiden jälkeen jumppaan ja kotona olin aikaisintaan klo 18. Ei se vaan enää onnistu, ennen kuin lapset ovat teinejä ja hoitavat itse itsensä. ap [/quote] Miksihän mäkin saan totaaliyksinhuoltajana harrastettua liikuntaa... Kyllä musta vähän tuntuu että ap keksii tekosyitä laiskuudelleen. Kyllä mäkin voisin vaan sanoa ettei mulla ole lapsen kanssa aikaa pitää huolta itsestäni, mutta sen sijaan mä lähden ulos lapsen kanssa tai jumppaan sen kanssa kotona. 10-kiloinen lapsi on hyvä paino kyykyissä ja nauraa rätkättää ihan innoissaan kun otan sen mukaan jumppaamaan. [/quote] Kiva sulle, olet super. Minäkin kävin yhden lapsen kanssa salilla ja äitiyslomilla sain ulkoiltua tosi mukavasti. Nyt vaan ei onnistu: työmatka on niin pitkä että arkisin aikaa jää alle 4 h kotiinpaluun ja lasten nukkumaanmenon välillä. Jos nipistän tästä 1,5-2 tuntia vielä omaan harrastamiseeni, niin arki on täysin miehen vastuulla. Meillä on muuten kolme lasta. Laiskuutta on tietysti se, etten lähde kävelylle puoli kymmenen jälkeen illalla, mutta siihen ihan rehellisesti sanon, etten viitsi talvella pimeässä. Keväisin ja kesäisin on tullut ulkoiltua muutenkin enemmän. Talvet tuntuu matalalennnolta. ap

[/quote]

Ja sitten ap ihmettelee saamiaan alapeukkuja. Ap tosiaankin vaikuttaa aidan matalammista kohdasta kiipeävältä, jolle ei kelpaa mikään ehdotus jonka vuoksi joutuisi jotain oikeasti tekemäänkin. Ryydy niihin vyötäröläskeihisi sitten. Tiedoksi vaan, että niitä kertyy ajan mittaan jollet elämäntapojasi oikeasti muuta. Pian ole siiderivalaiden runsaslukuista heimoa.

Vierailija
35/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:47"]No jos olen kotona klo 17, niin ei siinä ymmärrettävästi jää arkisin paljon aikaa harrastaa kodin ulkopuolella. Minulla on kuitenkin yksi harrastus kerran viikkoon. ap
[/quote]

Syöt, morjestat miestä ja sitten salille klo 18 -20, kotiin pesemään salikamat, iltapala ukolle ja itselle ja kylkeen kiehnäämään. Hyvin ehtii. Useimmat on himassa siinä viiden jälkeen, siinähän on vielä viisi tuntia (!) aikaa ennenkuin pitää nukkumaan mennä.

Vai mikä voi olla tärkeämpää, olla olohuoneessa klo 17 - 22 joka päivä, wtf? Ota mies mukaan salille, jos se ei halua olla ilman sua hetkeäkään. Tai sitten kauppaat ajatuksen niin, että nyt se saa olla hetken omassa rauhassa.

Vierailija
36/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsarasvaa polttamaan ja insuliiniaineenvaihdunnan korjaamiseksi tarvitsee isoja lihaksia. Eli sen arkiliikunnan pitää olla raskasta, tarvitset vastuksen, hanki painoja kotiin, jumppaa niiden kanssa.

Vierailija
37/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:47"]No jos olen kotona klo 17, niin ei siinä ymmärrettävästi jää arkisin paljon aikaa harrastaa kodin ulkopuolella. Minulla on kuitenkin yksi harrastus kerran viikkoon. ap
[/quote]

Syöt, morjestat miestä ja sitten salille klo 18 -20, kotiin pesemään salikamat, iltapala ukolle ja itselle ja kylkeen kiehnäämään. Hyvin ehtii. Useimmat on himassa siinä viiden jälkeen, siinähän on vielä viisi tuntia (!) aikaa ennenkuin pitää nukkumaan mennä.

Vai mikä voi olla tärkeämpää, olla olohuoneessa klo 17 - 22 joka päivä, wtf? Ota mies mukaan salille, jos se ei halua olla ilman sua hetkeäkään. Tai sitten kauppaat ajatuksen niin, että nyt se saa olla hetken omassa rauhassa.
[/quote]

mun mielestä mun lapsilla on oikeus tavata mua iltaisin.

t. Ei-ap

Vierailija
38/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, lapset. Mutta ei ne tartte äitiä ihan jokaikinen päivä eikä se mieskään. Äidin täytyy huolehtia myös omasta jaksamisestaan.

Vierailija
39/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ehdit liikkumaan jos haluat. Ota lapset mukaan lenkille.
Joka päivä ei tarvitse käydä kaupassa tai tehdä ruokaa. Ja miten ihmeessä annat miehesi kieltää lenkkeilyn? Ihan sairasta.

Vierailija
40/44 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla saleilla lapsiparkki: pärjäävät siellä tunnin paristi viikossa ja voit käydä talvisin lasten kanssa hiihtämässä,pulkkamäessä tai lenkillä esim jäällä, keväällä sit kunnon lenkit ja lapset pyörällä mukaan! Kysy naapurin tytöltä,jos vaikka voisi katsoa pentuja parina iltana pikkusummaa vastaan,jos (ilmeisesti)kusipää miehesi ei voi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan