Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko vielä lukea Kalastajan vaimon blogia?

Vierailija
06.04.2015 |

Itse käyn silloin tällöin katsomassa, mutta ei enää oikein kiinnosta, koska asut on usein kummallisia ja aiheet tylsiä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimon blogi on suosikkini.

Tunnen itseni typeräksi kirjoitaessani tälle palstalle, mutta en halua kommentoida blogiin, koska pelkään ilkeitä vastauksia mitä pohdintani aiheuttaisi (tykkään blogista, mutta en sen kommenttipalstan "hengestä")...  Olen pohtinut tätä aihetta usein ja juuri Johannan blogin kohdalla erityisesti.

Johanna kirjoittaa itsetunnosta. Hyvä aihe. Mietin, että miksi sitten käsitellä kuvansa (valkaista hampaat ja silmänvalkuaiset ja silloin tällöin muutakin) kun on kaunis omana itsenään?

Tiedän, että moni käsittelee kuviaan ehkä enemmän. Mutta se tuskin lienee syy miksi juuri kaikkien olisi käsiteltävä kuvansa.

Eikö olisi hienoa jos joku arvostettu bloggaaja voisi olla ensimmäinen, joka myös käytännössä näyttäisi, että on kaunis omana itsenään, sellaisena kuin on? Julkaisisi kuvansa sellaisena kuin on? Se olisi arvokasta ja paitsi osoittaisi todellista itsetuntoa toisi sitä varmasti muidenkin naisten elämään. Rohkeutta olla oma itsensä.

Vierailija
2/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä blogi mielestäni. Kaikki on vaan niin valkoista ja lukee "bread". Ei jaksa edes sitä ihanaa sielun suuruutta. Tasapaksua kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?
[/quote]
Niin? Kaks alapeukkua, muttei kumminkaan hyvää selitystä miksi blogeja kannattaa lukea?
[/quote]

Tässä keskustelussa selvästi halutaan keskustelua Kalastajan Vaimo -blogista. Miksi osallistut, jos aihe ei mitenkään sinua kosketa?
[/quote]
No anteeksi :D ja kyllä aihe minua kosketti, kysyin kannattako lukea blogeja, vaikka tuota kalastajan vaimoa
[/quote]

Ethän sä niin kysynyt? Toistelit miten et ymmärrä blogeja lukevia ja kyllä, selvästikään et ymmärrä blogi -ilmiötä.

Vierailija
5/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä kurkkaamassa pitkästä aikaa. Ei tuo blogi minusta ensisilmäyksellä yhtään sen huonommalta vaikuttanut kuin ennenkään, mutta kun tarkkaan katsoo, niin eihän se enää samanlainen ole. Miten minusta tuntuu, että valokuvat ovat huonompia kuin ennen? Paljon suttuisempia, kuin kännykällä otettuja? Asuntokin on ihan erilainen, ovatko muuttaneet? (Sori, en tosiaan ole seurannut blogia pitkään aikaan, joten en tiedä.)

Överirusketus myös hieman hätkähdyttää. Eihän se ennen ihan noin ruskea ollut? (Vai oliko?)

Asuista en osaa sanoa, koska en koskaan Kalastajan vaimoa asujen takia seurannut, vaan hyväntuulisen tunnelman. Se muuttui kun blogi siirtyi Me Naisiin. En tiedä, mistä muutos johtui, mutta muuttui vain, ihan hetkessä. Ja tuon sivuston surkean layoutin ansiosta kauniitkaan kuvat eivät päässeet enää oikeuksiinsa - kyllä tuollaisetkin pikkuasiat vaikuttavat paljon.

Vierailija
6/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:10"]

Kävinpä kurkkaamassa pitkästä aikaa. Ei tuo blogi minusta ensisilmäyksellä yhtään sen huonommalta vaikuttanut kuin ennenkään, mutta kun tarkkaan katsoo, niin eihän se enää samanlainen ole. Miten minusta tuntuu, että valokuvat ovat huonompia kuin ennen? Paljon suttuisempia, kuin kännykällä otettuja? Asuntokin on ihan erilainen, ovatko muuttaneet? (Sori, en tosiaan ole seurannut blogia pitkään aikaan, joten en tiedä.)

Överirusketus myös hieman hätkähdyttää. Eihän se ennen ihan noin ruskea ollut? (Vai oliko?)

Asuista en osaa sanoa, koska en koskaan Kalastajan vaimoa asujen takia seurannut, vaan hyväntuulisen tunnelman. Se muuttui kun blogi siirtyi Me Naisiin. En tiedä, mistä muutos johtui, mutta muuttui vain, ihan hetkessä. Ja tuon sivuston surkean layoutin ansiosta kauniitkaan kuvat eivät päässeet enää oikeuksiinsa - kyllä tuollaisetkin pikkuasiat vaikuttavat paljon.

[/quote]

Tosin pitää lisätä, että tuo parisuhdekirjoitus oli minusta ihana. Siitä välittyi se sama aurinkoinen bloggaaja, josta ennen niin tykkäsin.

Vierailija
7/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]

En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?

[/quote]

Ihanaa, en olekaan yksin!

Mulle aina v...laan kun en lue blogeja.

Vierailija
8/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:10"]

[/quote]

Se oli just lomalla Kuubassa.

Vierailija
9/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan lukea ja kyllä kiinnostaa. Syy: Johanna on yksi ainoita bloggaajia, jotka ovat oikeasti luovia ja joilla on vahva oma tyyli. 

Vierailija
10/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Kalastajan vaimo ei ole täysin rehellinen eikä oikein avaa omasta sisimmästään mitään. Ei varmaan uskalla. Löysin (av-palstan kautta) Didemin blogin ja se on paljon kiinnostavampi, tykkään sen överihuonosta kirjoitustyylistä ja avoimuudesta. Vaikka sitäkin aina haukutaan. Pitää olla hyvin itsevarma että voi pitää blogia.

Vierailija
11/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kuvat. 

Vierailija
12/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?
[/quote]
Niin? Kaks alapeukkua, muttei kumminkaan hyvää selitystä miksi blogeja kannattaa lukea?
[/quote]

Tässä keskustelussa selvästi halutaan keskustelua Kalastajan Vaimo -blogista. Miksi osallistut, jos aihe ei mitenkään sinua kosketa?

Vierailija
13/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä? [/quote] Niin? Kaks alapeukkua, muttei kumminkaan hyvää selitystä miksi blogeja kannattaa lukea?

[/quote]

no minä saan niistä kivoja vaatevinkkejä, käsityövinkkejä, ruokavinkkejä, matkusteluun kivoja asioita. Oliko nämä ihan uutta?

Vierailija
14/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä? [/quote] Niin? Kaks alapeukkua, muttei kumminkaan hyvää selitystä miksi blogeja kannattaa lukea?

[/quote]

minä luen matkusteluun, ravintoloihin ja ruokaan liittyviä blogeja. Luen niitä, että saan uusia vinkkejä ja infoa mihin matkustaa, uusista ravintoloista vihiä jne. Mistä muualta niitä saisi?

Vierailija
15/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?
[/quote]
[/quote]

[/quote]
No anteeksi :D ja kyllä aihe minua kosketti, kysyin kannattako lukea blogeja, vaikka tuota kalastajan vaimoa

Vierailija
16/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luen. 

Vierailija
17/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]

En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?

[/quote]

no jospa lukisit sellaista blogia joka kiinnostaa sinua. Ehkei lifestyle blogit ole sinua varten. Kokeile vaikka jotain harrasteblogia.

Vierailija
18/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Linkolalla on vaimo ja sekin on kalastaja.

Vierailija
19/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue kovinkaan säännöllisesti. Silloin tällöin käyn kurkistamassa. Onhan siellä upeita maisemakuvia ja tykkään kyllä Johannan positiivisesta elämänasenteesta.

Vierailija
20/28 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää käydä lukemassa. Aina sitä samaa, toistaa itseään, vähän nukkavieruja ja utusia kuvia, pääh.