Onko mainostenjakamisesta, puutarhanhoidosta yms. enemmän haittaa vai hyötyä Cv:ssä?
Olen kuullut kahdenlaisia mielipiteitä. Osan mielestä näistä on hyötyä, mutta osasta taas ne ovat noloja.
Kommentit (6)
Kaikki työ on parempi kuin ei mitään työtä. Mutta tietysti koulutusta vastaava työ on parempi kuin ei koulutusta vastaava. Eli riippuu mihin vertaa.
Riippuu onko sinulla mitä muuta kokemusta. Jos olet parikymppinen, niin niistä on hyötyä. Jos taas nelikymppinen akateeminen, niin silloin voi olla haittaa.
Jos olet puutarhahommiin hakemassa, niin tietysti siitä on etua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko sinulla mitä muuta kokemusta. Jos olet parikymppinen, niin niistä on hyötyä. Jos taas nelikymppinen akateeminen, niin silloin voi olla haittaa.
Olen parikymppinen. Haluaisin siis päästä pois noista paskahommista pikimmiten. Opiskelen yliopistossa parhaillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen. Haluaisin siis päästä pois noista paskahommista pikimmiten. Opiskelen yliopistossa parhaillani.
No ne kertovat, että olet aktiivinen ihminen, joka on valmis tekemään töitä. Eli ehdottomasti plussaa.
Puhun siis "paskatöistä" (juu kamala nimi).