Kahden vuoden yrittämisen jälkeen oon raskaana.
Ja te, rakkaat av-ihmiset, ootte ekat jotka tästä tietää. Mies on veljensä luona vielä. Ja muille ei aivan vielä kerrota.
En kestä. Silleen hyvällä tavalla :)
(Ja kyllä, tiedän että tässä voi moni asia mennä vielä pieleen. Mutta yksistään jo se että oon kykenevä tulemaan raskaaksi, on jo ihan mahtava juttu)
Kommentit (28)
Onnea! Ihana juttu ! Toivottavasti kaikki menee hyvin ! Nauti :)
Tiedän tunteen :)
Itse olen nyt raskaana kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Viikkoja 15+5 enkä vieläkään oikein meinaa uskoa.
Onnea odotukseen!
EN MALTA OOTTAA ETTÄ SUN MIES KUULEE!!! ONNEA
Teit sitte ilman miestä testin? et viitsiny miehes kans tuota hetkeä jakaa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:41"]Teit sitte ilman miestä testin? et viitsiny miehes kans tuota hetkeä jakaa?
[/quote]
Idiootti. He ovat KAKSI vuotta yrittäneet! On varmaan muutama testi tullut jo tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:41"]Teit sitte ilman miestä testin? et viitsiny miehes kans tuota hetkeä jakaa?
[/quote]
Kyllä, tein ilman miestä testin. Mutta ihan tarkoituksella. Minä tykkään tehdä niitä "varalta", mies taas jännittää joka ikistä testiä hurjasti. Joten ollaan sovittu että teen niitä silloin kun siltä tuntuu:) Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]Miten kerrot miehelle? Onnea!
[/quote]
Ihan kai kerron vaan? Ei siihen taida suurta showta tarvita kun uutinen itsessään on jo aika show :D Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:50"]Olitteko jo hoidoissa?
[/quote]
Ei oltu. Oon joutunu katsomaan vierestä hyvän ystävän hedelmöityshoitoja ja heille ne oli hyvin rankkoja. Mutta lähiaikoina oltas varmaan uudestaan asiaa harkittu. Ap
Ihanaa! Tule kertomaan miten kerroit miehellesi, miten otti uutisen jne.
Onnea❤️❗️
Onnea! Toivottavasti pieni pysyy matkassa :)
Oi ihanaa, valtavasti onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
Kaikkea hyvää teidän perheelle, onnea pikkuisesta!
Onnea! Itsekin vuoden yrittämisen jälkeen raskaana. Nyt rv 16 ja kuitenkin todennäköisesti joudumme keskeyttämään raskauden sikiöpoikkeavuuden vuoksi... Sinulle sen sijaan sydämellisesti onnea! :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"]Huonosti siinä kumminki käy
[/quote]
Jep ja sitten ttullaan av:lle itkemään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:06"]Onnea! Itsekin vuoden yrittämisen jälkeen raskaana. Nyt rv 16 ja kuitenkin todennäköisesti joudumme keskeyttämään raskauden sikiöpoikkeavuuden vuoksi... Sinulle sen sijaan sydämellisesti onnea! :)
[/quote]
Ihan älyttömästi voimia sinulle ja miehelles♥ Ap
Oih, onnea! Kaikkea hyvää teille!! :3