Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellani jotakin pielessä?

Vierailija
05.04.2015 |

Olen kinnittänyt huomiota naisystävässäni seuraaviin seikkoihin, eli hänellä on usein, ellei aina todella suuret pupillit (se voi kai olla ihan synnynnäinen ominaisuus?) ja siristelee silmiään ulkona jopa ihan pilvisellä säällä. Silmänvalkuaiset ja kasvot punoittavat välillä aika voimakkaasti. Kävelee nopeasti ja tekee hirveällä vauhdilla kaiken, tavarat lentelee käsistä. En tiedä kuvittelenko, mutta mielestäni välillä kasvoille tulee sellainen tyhjä ja totinen ilme. Olen kysynyt onhan kaikki hyvin ja kuulemma on... Olenko neuroottinen vai aiheellinen huoli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko mielialalääkkeet aiheuttaa tuota?

Vierailija
2/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hormonaalinen ehkäisy jos on, niin voi aiheuttaa vaikka ja mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet tekee tuota. Siis on isot pupillit. Minäkin kävelen nopeasti. Silloinkin kun en käyttänyt lääkkeitä.

Vierailija
4/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki

Vierailija
5/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminta?

Vierailija
6/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät mielialalääkkeet tuollaista aiheuta. Käyttää amfetamiinia.

Vierailija
7/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syntymästö saakka ollut suuret pupillit ja jopa poliisit pysäyttäessä ovat useamman kerran tivanneet olenko etänyt jotain ja näyttänyt taskulampulla silmään, katsoen reagoiko pupillit valoon pienentyen... et ei pelkkä pupillien koko kerro mitään.

Vierailija
8/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologisia syitähän voi olla monenlaisia, mutta heti nämä palstan pahansuovat syyttelevät huumeista tuntematonta ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä