venlafaksin
Syön nyt venlafaksinia jo jonkin aikaa. En oo huomannu oleva mitään apua. Aiemmin escitalopram mutta se lopetettii ku ei toiminut. Ei oikee mitää lääke näytä auttavan oloa vaan pahentava
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:12"]
Mulla auttoi ahdistuneisuushäiriöön, mutta seksihalut toi lääke vei :(
[/quote]
Sama täällä. Halujen lisäksi katosivat myös miehiset kyvyt. Nyt olen ollut vuoden verran ilman, viimeksi toissa-aamuna sain sähköiskuja. Seksihalut ovat palautuneet mutta kyvyt eivät.
Mäkin söin tota joskus, ja ilmeisesti kohtalaisen isoa annostakin, mutta en mä oikeastaan huomannut mitään eroa enkä vaikutusta mihinkään. Ja sen lopettaminen oli tosi inhottavaa, kun se huimaus ja sähköiskut kesti monta viikkoa.
En oo tätä syönyt, mutta toisestakin mt-lääkkeestä reilusti lopettamisoireita, sähkäreitä 3kk, ja huimausta ja vaikka mitä muuta kivaa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"]
En oo tätä syönyt, mutta toisestakin mt-lääkkeestä reilusti lopettamisoireita, sähkäreitä 3kk, ja huimausta ja vaikka mitä muuta kivaa.
[/quote]Mikä lääke?
Mä taas käytän jatkuvasti ylläpitoannosta, tää lääke on mahdollistanut mun perhe-elämän.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"]
[/quote]Mikä lääke?
[/quote]
Cipralexin halpisversio
Olen ikuisesti katkera, kun minulle syötettiin tuota myrkkyä. Olin hyväuskoinen ja puollustuskyvytön.
Tuo lääke tekee ihmisestä zombin, latistaa tunteet. Kun lopetat syömisen, haluat tappaa ihmisiä.
Itse opin tajuamaan mistä ne kouluampujat oikein tulevat, kun tuosta lääkkeestä taistelin eroon.
Todella todella todella äärimmäisen surullista että tuota lääkettä määrätään ihmisille jotka ovat muutenkin jo pohjalla.
Erittäin epäeettistä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"] En oo tätä syönyt, mutta toisestakin mt-lääkkeestä reilusti lopettamisoireita, sähkäreitä 3kk, ja huimausta ja vaikka mitä muuta kivaa. [/quote]Mikä lääke? [/quote] Cipralexin halpisversio
[/quote]Kiitti. Söin venlafaxinia ja siitä oli hirveä päästä eroon. Vuosienkin jälkeen sähkäreitä.
Hyvä tietää tuostakin jotta tietää pysyä erossa. Ovatkohan nuo vieroitusoireet aina tuossa noin pahoja?
Hyviä kokemuksia tuosta Efexorista.
Vähän ot. Efe\Venla ei ole amp.tap.yhdistetty SSRI-lääke
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"] En oo tätä syönyt, mutta toisestakin mt-lääkkeestä reilusti lopettamisoireita, sähkäreitä 3kk, ja huimausta ja vaikka mitä muuta kivaa. [/quote]Mikä lääke? [/quote] Cipralexin halpisversio
[/quote]Kiitti. Söin venlafaxinia ja siitä oli hirveä päästä eroon. Vuosienkin jälkeen sähkäreitä.
Hyvä tietää tuostakin jotta tietää pysyä erossa. Ovatkohan nuo vieroitusoireet aina tuossa noin pahoja?
[/quote]Ups, tarkoitin siis onkohan vieroitusoireet kaikilla yhtä pahoja?
Olet syönyt jo jonkin aikaa? Venlaa pitää syödä useamman kuukauden ajan, ennen kuin saavutetaan sen teho.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:51"]
[/quote]
Eivät ole. Ihmiset ovat yksilöitä.
Venlaflaxin pelasti mielenterveyteni. Söin sitä 7 kk, olo koheni, ei sivuvaikutuksia eikä vieroitusoireita.
Venla latisti mun tunne-elämän täysin. Ei joo ahidstanut, mutta mikään ei kiinnostanut eikä tuntunut miltään. Jätin asioita hoitamatta, laskuja maksamatta, paskoin ihmissuhteita, harrastin irtosuhteita, joim holtittomasti.... mitään näistä en tehnyt ennen venlaa, olin vain masentunut, ahdistunut ja sulkeutunut.
Venlan kans meni päällisin puolin joo helvetin lujaa pari vuotta. Aika, jota en mielellään edelleenkään muistele. Alkuun ajattelin sen toimivan hyvin, koska lisäsi kyllä energiatasoja. Mutta tosiaan mikään ei tuntunut miltään. Ei hyvältä tai pahalta.
Kamala, kamala lääke.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:51"]
[/quote]
En tiedä. Mä pienensin annosta lopuksi ihan murusiksi, silti tuli oireet. Ne vaan piti sit kärsiä, oli kyllä jokapäivä ajatus että aloitan uudestaan lääkkeen että saan sähkärit loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:07"]Syön nyt venlafaksinia jo jonkin aikaa. En oo huomannu oleva mitään apua. Aiemmin escitalopram mutta se lopetettii ku ei toiminut. Ei oikee mitää lääke näytä auttavan oloa vaan pahentava
[/quote]
Mulla se ehkäisi masennuksen uudelleen puhkamista ja piristi hieman. eihän se miltään "tuntunut", auttoi ylläpitämään normaalia olotilaa. Eikä latistanut mitään todellakaan.
Jouduin vaihtamaan toisen sairauden lääkkeen vuoksi, eivät sopineet yhteen, toinen masislääke tilalle.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:48"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"] En oo tätä syönyt, mutta toisestakin mt-lääkkeestä reilusti lopettamisoireita, sähkäreitä 3kk, ja huimausta ja vaikka mitä muuta kivaa. [/quote]Mikä lääke? [/quote] Cipralexin halpisversio [/quote]Kiitti. Söin venlafaxinia ja siitä oli hirveä päästä eroon. Vuosienkin jälkeen sähkäreitä. Hyvä tietää tuostakin jotta tietää pysyä erossa. Ovatkohan nuo vieroitusoireet aina tuossa noin pahoja? [/quote]Ups, tarkoitin siis onkohan vieroitusoireet kaikilla yhtä pahoja? [/quote] En tiedä. Mä pienensin annosta lopuksi ihan murusiksi, silti tuli oireet. Ne vaan piti sit kärsiä, oli kyllä jokapäivä ajatus että aloitan uudestaan lääkkeen että saan sähkärit loppumaan.
[/quote]Tein samoin venlafaxinin kanssa. Monta kuukautta siinä meni. Oli yhtä helvettiä. T.sama
Mulla auttoi ahdistuneisuushäiriöön, mutta seksihalut toi lääke vei :(
Venla on vienyt todella tehokkaasti ahdistusta minultakin, ainoa joka siihen on tepsinyt yhtään. Mutta ikävä kyllä myös minulla vaikuttaa seksihaluihin...samoin verenpaineet nosti kattoon.
Ei kannata syödä venlaa. Vaan huonoja kokemuksia täällä.