Raskaus ja jioksuharrastus. Vinkkejä kaipailen.
Mistä saisin vatsaa tukevat juoksutrikoot vai mitä olette käyttäneet?
Kommentit (12)
Minä olen juossut kaikissa raskauksissa n. viikolle 30 saakka, mutta en ole kokenut tarvitsevani mitään tukivyötä. Loppua kohden juoksin toki aika hiljaa.
Valitettavasti en osaa sanoa tähän mitään tyhjentävää. Ehkä voisit raskauden ajaksi vaihtaa ratsastukseen?
t. raskausfetissimies
Voisin juosta takanasi ns. tappituntumassa ja kannatella käsilläni mahaasi.
t. raskausfetissimies
Juoksu ei varmaan ole fiksua enää siinä vaiheessa, kun tuntuu epämukavalta ja vatsaa joutuu kannattelemaan. Sen takia ei ole olemassa juoksemiseen tarkoitettuja raskausajan vaatteita.
Mä olen juossut rv 25 asti ja sitten maha alkoi haitata. Normijuoksupöksyi pidin
Mulla on melkein heti plussattua tuntunut pahalta juosta, mut tääkin on varmaan henkilökohtaista. Eipä tullut juoksijaa raskauden jälkeenkään.
Itse olen juossut aika loppuviikoille asti kaikkien kolmen raskauden ajan. Itse yritin käyttää tukivyötä, mutta ne enemmänkin hankasi ihoa ja en kokenut olevan mitään apua. parhaaksi koin sellaiset alushousut joissa oli tuki kiinni, joka mahan ylitse (ostin ne alusvaate lliikkeestä, jostain poistolaarista) Itselläni ei ollut suuria "huonoja" tuntemuksia raskaudenajan juoksusta. Loppuviikoilla vain hiljentelin vauhtia, jos alkoi supistella. Tosin synnytyksen jälkeen piti pitää muutaman viikon taukoa, että sais treenattua syviä vatsalihaksia.
Kukaan juossut raskausaikana??
Ap