Kuinka usein seksiä vauvavuotena?
Miehet ja naiset kuinka usein teidän perheessä seksiä vauvavuotena?
Meillä 10kk lapsi ja seksiä on 2xviikossa. Minun mielestä voisi olla useammin mutta rouvan mielestä ei.
Kuinka teidän perheessä?
Kommentit (15)
Keskimäärin joka toinen päivä. Samoin menty kaikkien kolmen vauvavuonna. Välillä väsymyksestä johtuen on voinut olla jopa viikon tauko, mutta noin yleisesti ottaen 3-4 kertaa / vko.
4 lasta ja ihan normaali tahti 1-2 x viikossa. Heti kun jälkivuoto on loppunut n 6-8 vkoa synnytykestä
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:01"]Kerran. Koko vuonna. Pistäkää paremmaksi!
[/quote]
Sain viimeksi seksiä, kun kohta 9 kk vauva pantiin alulle! No ei tässä enää tekis mielikään, melkein unohtanut jo mitä se on, seuraava kertaa tuntuu varmaan jo uudelta ekalta kerralta...
Minun puolestani voisi olla joka päivä, miehelle sopii korkeintaan kerran viikossa.
Niin usein kuin jaksoi lähteä huoriin!
Kerran koko vuonna. Olen yh. Sitä miestä en tavannut uudestaan, koska hän olisi halunnut tavata niin usein, enkä halunnut hänen tapaavan vauvaa.
Ainaki 5-7 kertaa viikossa, taloudessa vauva ja 4-vuotias
Vauva on nyt 7kk ja seksiä ollut ehkä 10 kertaa.
Meillä oli seksiä vauvavuotena keskimäärin 5 kertaa viikossa.
Me odotellaan että vauva suostuisi nukkumaan muuallakin kuin minun vieressäni tai ulkona vaunuissa. Meillä siis taapero ja 3 kk vauva. Hyvin harvoin nukkuvat yhtäaikaa, niin että voisimme harrastaa seksiä.
Vauva 2kk ja tähän mennessä tainnut 4kertaa olla.. Syynä koliikki ja miehen hankala työrytmi. Eli ei oo vielä muita kertoja oltu yhtäaikaa hereillä niin ettei vauva huuda tai syö.
3 kertaa koko 11 kuukauden aikana..
Kerran. Koko vuonna. Pistäkää paremmaksi!