Olen lyhyt mies
Olen tosi lyhyt mies vain 165cm. Olen kohta jo 19 joten tosiaankaan en enää kasva. Kukaan nainen ei minua huoli joten ainoa vaihtoehto on tehdä itsemurha.
Kommentit (9)
Minun mies on 163 cm. Eikä oo ikinä surkutellu sitä.
Minäkin olen keskivertoa lyhyempi mies. Jatkuvasti saa kuulla vittuilua, kuittailua ja hyljeksintää ja tämän takia olen erakoitumassa. Naiset haluaa aina yli 180 cm miehen.
No sähän olet ainakin av-mammojen mielestä kuuminta hottia.
Tuossa pitkän miehen kyselyketjussa naiset ylistivät lyhyitä miehiä, pitkä ei sytyttäisi yhtään ja pedojakin ne kaikenlisäksi ovat.
Tai sitten mammojen mielipiteet muuttuvat aina tarpeen mukaan... kunhan nyt pääsee miehen lyttäämään :D
Pituus ei ole este suhteelle. Mun ex on suunnilleen sun pituinen. Mua ei haitannut yhtään.
älä tapa itseäs tommosen takia! lyhyet miehet on söpöjä :3 okei, mä oon mies ja oot varmaan hetero, mut tunnen naisia, jotka tykkää lyhyistäkin. älä luovuta <3
Pääsiäisen jälkeen käyn rautakaupassa. Siellä onneksi myydään köysiä.
Ap
Ryhdy natsiskiniksi, ultimate fighteriksi tai kehonrakentajaksi. Sellaisiksi aikoinaan samalla luokalla olleet alle 170-senttiset alkoivat.
Pidä muuten ulkonäöstäsi, kunnostasi ja mielestäsi huolta. Ei pituus oikeasti ole se tärkein juttu. On lyhyillä miehilläkin parisuhteita, vaimoja ja lapsia.
Olet vain 30cm minua lyhyempi