Mitä karkkeja teillä on jouluksi?
Kommentit (13)
Walkersin toffeeta, M&Ms peanuts karkkeja sekä yritän löytää vielä huomenna Pandan Säde salty roasted corn konvehteja.
Ei oo vielä mitään =O
Olen dieetillä ja meinasin vasta huomenna käydä illalla kaupassa hakemassa nameja, ettei tule kiusausta vetää niitä jo tänään huiviin.
En ees tiedä tarkalleen xD ainakin geishaa, after eight, fazerin sininen, liidelin simpukkasuklaa, kettukarkkeja, vihreitä kuulia, finlandia kuulia, fazerin klassikkorasioita, fazer mint, pätkis, fazerina, talvikonvehteja. :D ei lopu kesken!
Ei mitään. Syötiin eile Fazerin tryffeli rasia, joka piti säästää. Oli muuten ihania!
Marmeladeja ja Fazerin piparisuklaalevy, lahjaksi tulee kuitenkin kaikille konvehtirasiat isovanhemmilta.
Lidlin Melanie ja Vanessa suklaata. Mun makuun just sopivia.
Emme syö jouluna karkkeja kun on jälkiruokia ja muuta. Mutta niitä värikkäitä marmeladikuulia ostan maljaan sisustuksellisista syistä. Joskus joku syö jokusen mutta usein olen heittänyt uudelta vuodelta osin poiskin.
Kettukarkkeja, vihreitä kuulia, Lidlin brandy-konvehteja, tikkunekkuja (lapsille), Fazerin tummasuklaakonvehteja ja jotain Pandan lumiukkokonvehteja.
Lindtin konvehtirasia ja vihreitä kuulia. Lisäksi kulhollinen joulukalentereista jääneitä paperipäällysteisiä karkkeja ja lahjaksi saatuja suklaita ja suklaalakuja. Tytär tekee fudgeja. Eiköhän näillä pärjätä.
Meillä on ihan hirveästi karkkeja, riittävät varmaan pitkälle helmikuuhun asti.
Mariannea, liköörikonvehteja ja pätkiksiä isot boksit, Lidlin suklaarasioita 2, kissankieliä rasiallinen, nekkuja, dumleja pussillinen, Pirkan suklaapalloja ja Tokmannin jääsuklaakonvehteja.