Onneksi meillä on kaksi poikaa ei yhtään tyttöä.
Näin pääsee paljon helpommalla lasten suhteen.
Kommentit (21)
Ap, minkä ikäiset sun pojat ovat? Mikä tekee niistä niin helppoja? Miksi oletat, että tytöt ovat hankalia?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:01"]Mulla tyttö ja poika. Ero on kuin yö ja päivä :D
[/quote]
Kuinka niin ?
Meilläkin 2 poikaa. Joskus haikailin tyttöä, mutta en niin paljoa, että olisin viitsinyt vielä haluta lisää lapsia, no thanks ;)
Ihania viikareita ovat meidän pojat.
Joskus aattelin että olis kiva lakkailla tyttölapsen kynsiä, leikkiä barbeilla tms. mutta toisaalta olen miettinyt että on myös erittäin kiva jäädä paitsi siitä tyttöjenvälisestä draamasta ja nirppanokittelusta yms.. kavereiden tyttölapsia katsellessa (ja omaa lapsuutta muistellessa).
Toivottavasti otat ilolla ja onnella vastaan poikiesi tulevat tyttöystävät ja sinusta tulee huippuanoppi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:01"]
Mulla tyttö ja poika. Ero on kuin yö ja päivä :D
[/quote] Sama täällä, tytön kanssa ei oikeastaan mitään ongelmia mutta pojan kanssa miltei päivittäin jotain kahnausta (ja useaan kertaan) :(
Tai sitten on ihan vain yksilöstä/persoonasta kiinni lapsen helppous/hankaluus, eikä sukupuolesta.
Määrittääkö teillä ap ja muut samaa mieltä olevat sukupuoli lasta enemmän kuin persoona ja kasvatus?
Kyllä meillä on kaikista hankalin ollut poika. Olisi saanut hänkin olla tyttö.
Rauhalliset pojat on helpompia kuin vilkkaat tytöt, täytyy myöntää. Mutta kyllä minä rauhallisen tytön kanssa olisin pärjännyt. Jotenkin luulen kyllä, että terve murrosikäinen poika on murrosikäistä tyttöä helpompi.
Onneks mun mieheni nimi on Tomi eikä Timo. Pääsen elämässä paljon helpommalla.
Minulla on ns helppo tyttö ja ns haastava poika, joten en allekirjoita ap:n aloitusta, kyllä se temperamentti vaikuttaa enemmän kuin sukupuoli, myöhemmin myös kaverit vaikuttavat myös paljon.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:44"]
Minulla on ns helppo tyttö ja ns haastava poika, joten en allekirjoita ap:n aloitusta, kyllä se temperamentti vaikuttaa enemmän kuin sukupuoli, myöhemmin myös kaverit vaikuttavat myös paljon.
[/quote]
hehe helppo tyttö xD
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:42"]Rauhalliset pojat on helpompia kuin vilkkaat tytöt, täytyy myöntää. Mutta kyllä minä rauhallisen tytön kanssa olisin pärjännyt. Jotenkin luulen kyllä, että terve murrosikäinen poika on murrosikäistä tyttöä helpompi.
[/quote]
No eikös myös rauhalliset tytöt ole helpompia kuin vilkkaat pojat? Voihan luoja taas mitä järjenjättiläisiä täällä onkaan.
HAH! No en sanoisi.
Kahden pojan äiti