Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat, millainen joulu teille tulossa?

Vierailija
22.12.2021 |

Tapaatteko sukua tai ystäviä? Vai oletteko oman perheen kesken? Miltä tuntuu kun ei ole toista aikuista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulu. Poika tuli tänään opiskelupaikkakunnalta kotiin joulun viettoon ja huomenna vielä viimeiset jouluvalmistelut ja sitten alkaa joulunvietto. Olen ollut yh vuodesta 2008, eli ei tämä mitään uutta enää ole. En kaipaa toista aikuista tähän.

Vierailija
2/5 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä joulua. Tavallinen päivä se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole toista aikuista ei ole sen kummempaa kuin muutenkaan. Ollaan sekä oman perheen kesken että mennään vanhempieni luokse. Veljeni ei tänä vuonna pääse perheensä kanssa, joten on itsestään selvää, että minä menen lapsieni kanssa vanhempiamme tervehtimään halusin tai en. Sisarussarjastamme on 2 lasta kuollut. Siksi joulu kuten muutkin juhlat voivat olla ja yleensä ovatkin rankkoja vanhemmillemme ja toki myös veljelleni ja minulle.

Vierailija
4/5 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni monessa ydinperheessä tulee riitoja joulluun kuuluvasta siivouksesta, rahasta, sukulaisista, koristelujen määrästä, lahjoista ha muista tavoista ja perinteistä. Yksinhuoltajalla ei tällaisia riitoja ole.

Vierailija
5/5 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva joulu, mennään lasten kanssa isovanhempien luo. Kotiinkin on joulua laitettu. Rauhallista ja leppoisaa yhdessäoloa.

Kaipaan kyllä toista aikuista, parisuhteen läheisyyttä, mutta en anna sen asian liikaa tulla ajatuksiin. Ehkä joskus vielä niin on. Paljon parempi kuitenkin näin kuin se mitä on joskus jättänyt taakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan