n.10 euron joulusyömiset. Onko tämä lista hyvä?
Siis kahdeksi päiväksi:
Korpela suussasulva joulukinkkuviipale 500g 4,98
Saarioinen perunalaatikko 350g 2,49
Saarioinen rosolli 300g 2,29
Maitoa 1,00
Kaapista löytyy sinappia kinkulle ja puuroriisiä niin voi tehdä riisipuuron
Kommentit (7)
Ei tuo ihan hanurista oo. Korpela ei vaan osaa tehdä kinkkua, jos samaan hintaan tai halvemmalla saa jonkun toisen valmistajan kinkkua, suosittelen.
Aika hyvä kympin lista! Jos tarmoa ja jaksamista riittää, vaihtaisin valmiin perunalaatikon 2,49e porkkanoihin ja perunoihin. Tekisin laatikot itse. Porkkanoita sekä perunoita saa alle 1e/kg. Teen itse porkkanalaatikon paksuun riisipuuroon, joten porkkanalaatikko ei teettäisi paljon lisätyötäkään. Jos hyvä tuuri kävisi, jäisi pikkuisen rahaa ylikin. Sillä voisi ostaa suklaapatukan. Hyvää joulua!
Ai Korpela ei osaa tehdä kinkkua. No sit pitää valita vaikka Wurstin punasuolattu joulukinkku
ihan loistava lista! itse vaihtaisin perunalaatikon lanttulaatikkoon, koska ilman sitä ei joulua tule. Mutta, jos ei lantusta välitä, niin sitten. Ja jos kaapissa olis valmiina muutama peruna lisäksi...
Tosi hyvä meillä on sillipurkkia perunapussi ja leipää ja voita. Pekoni paistetaan uunissa leivinpaperilla ja pannulla munia ja paprika suikaleita. Kasvispitsa ja limsaa. Likööri snapsu lakkalikööri. Kynttilöitä ja muutama kuusen oksa tuo hajua. Uusivuosi menee syömällä nakkeja ja makea viini pullo. Patonkia.
Häh. Eikö ole Joulu ex-perttiä paikalla? No johan on kumma