Exän aggressiivinen ja rähjäävä puhetyyli
Exälläni on tapana huutaa, sättiä, raivota ja rähjätä pienistäkin asioista. Ilmeisesti se on luonteenpiirre. Exän mielestä olen itse syyllinen siihen. Kiinnostaisi tietää, mikä voisi olla oikea syy moiseen kuumakallekäytökseen tai mikä minussa itsessäni aiheuttaa sellaista.
Kommentit (8)
Kotona opittu malli. Tämä parinkin exän kotona nähty mutta vasta kun on siinä sisäpiirissä, muuten "ihastuttavia". Isä huutanut äidille ja lapsille. Yleensä niin päin.
Ehdoton ei käytökselle. Jos lapsia niin siirrä keskustelu whatsappiin. Älä suostu huudettavaksi enää.
Mun äidillä on tuollainen puhetyyli. On aika narsistinen. Piti oikein keskittyä etten itse puhu samalla tavalla ihmisille. On hirveän raskas kommunikointityyli.
Ja muuttui tuollaiseksi seurassasi. Missä lienee syy?
Käyttääkö steroideja vai onko B-vitamiinien puutosta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö steroideja vai onko B-vitamiinien puutosta?
Ei liity kumpaankaan, mutta hän on ollut kuulemma jo lapsena kammottava huutaja (vanhempiensa mukaan) ja kotinsa on ollut hyvin riitaisa.
Vierailija kirjoitti:
Ja muuttui tuollaiseksi seurassasi. Missä lienee syy?
Hän on monien muidenkin seurassa samanlainen. Joitain ihan täysin vieraita mielistelee, ellei tule erimielisyyksiä, jolloin on vieraillekin kamala räyhääjä. Hän on monet kerrat riitaantunut jonkun täysin vieraan kanssa lähikaupassa tai liikenteessä jne.
Se on vain niin hassua, kun omat sukulaiseni ja kaverini ovat aika rauhallisia ja sopuisia monissa tilanteissa, kun taas exä raivoaa, kiroilee ja tekee suunnilleen lyöntieleitä, jos kaikki ei mene ihan putkeen. Lisäksi hänellä on taipumus kiroilla todella ronskisti ja sanoa ihmisille todella törkeästi, jos joku on eri mieltä hänen kanssaan.
Hänellä ei ole mitään itsehillintää sanoa jotain ihan absurdin epäkohteliasta, jos häntä sattuu niin huvittamaan. Muuten hän on ihan sivistynyt ja koulutettu. En vieläkään oikein ymmärrä häntä syvällisesti.