Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko joku Kaija koon keikalla eilen Tulisuudelmassa? Oliko hyvä?

Vierailija
05.04.2015 |

Mua oli houkuteltu madame Kaija Koon keikalle Vantaa-hotelliin 4.4. mutta en sitten jaksanutkaan lähteä. Oliko joku siellä ja menetinkö paljon? Onneksi Jenni Vartiainen on siellä ensi pe ja mä ooonnn niiiiin paikalla enkä missaa sitä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ollut Kaijan keikalla. En halua maksaa 25 euroa siitä että keski-ikäinen siiderivalas kiljuu ja hikoilee hirveessä makkarankuoriasussa lenkkarit jalassa lavalla. 

Vierailija
2/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:59"]

Enpäs ollut Kaijan keikalla. En halua maksaa 25 euroa siitä että keski-ikäinen siiderivalas kiljuu ja hikoilee hirveessä makkarankuoriasussa lenkkarit jalassa lavalla. 

[/quote]

Aika moni muu tuosta siiderivalaasta maksoi, paikka oli tupaten täysi. Mulle keikka oli vähän pettymys, ihan kuin Kaija vetäisi liialla rutiinilla eikä ole oikein fiiliksellä mukana enää livenä. En tiiä, mun tuntemus, joku muu voi olla eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tältä palstalta löytyy Kaija Koon keikalla kävijöitä, koska he ovat fiksuja koulutettuja naisia eikä tällaisia av-kananperseitä.

Vierailija
4/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:14"]Tuskin tältä palstalta löytyy Kaija Koon keikalla kävijöitä, koska he ovat fiksuja koulutettuja naisia eikä tällaisia av-kananperseitä.
[/quote]
Ootko tosissasi? Minun kokemukseni mukaan ne suurimmat fanit on just wt-kansaa. Kukaan tuntemani koulutettu ja työelämässä menestynyt ei voi sietää Kaija Koota. :)

Vierailija
5/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:14"]Tuskin tältä palstalta löytyy Kaija Koon keikalla kävijöitä, koska he ovat fiksuja koulutettuja naisia eikä tällaisia av-kananperseitä. [/quote] Ootko tosissasi? Minun kokemukseni mukaan ne suurimmat fanit on just wt-kansaa. Kukaan tuntemani koulutettu ja työelämässä menestynyt ei voi sietää Kaija Koota. :)

[/quote]

Tosi. Kaijan fanit ovat keski-ikäisiä vahvasti ylipainoisia käkättäviä naisia, jotka kykenee samaistumaan kokoiseensa ja ikäiseensä artistiin ja räkäkännissä huutaa korkkarit kattoon. Kaija oli ihan ok 20v sitten mutta nyt ei enää tajua ettei yhdellä ainoalla nuotilla voi saada aikaan hyvää musaa. Ei tosin tee itse biisejään eli syy ei ole Kaijan. No silti, Hartwall areena loppuunmyyty eli faneja löytyy ja good for them.