Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia nimiä miehesi haluaisi/halusi antaa lapsillenne?

Vierailija
14.08.2008 |

joskus molemmat vanhemmat joutuu luopumaan suosikistaan jos toinen ei pidä nimestä.

millaisia nimiä miehesi halusi antaa? menikö toive läpi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen ehdotukset vei voiton. Ajattomia, kauniita nimiä, jotka ei yleensä näissä aihe vapaan nimilistauksissa herätä suuria intohimoja ;-)

Minun ehdotukset oli enemmän "vanhahtavia" nimiä

Vierailija
2/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni, Sonja, Jasmin...

Minä en noista tykännyt (eikä mieskään monesta minun ehdottomastani). Onneksi löytyi kaikille lapsille nimet joista molemmat tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita toiveita hänellä ei taida olla, mutta tuo onkin hyvin tärkeä.

Vierailija
4/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymättömälle lapselle toiseksi nimeksi Kallenpojan tai Kallentyttären. Hyi yök! En suostu.

Vierailija
5/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi halunnut pojalle nimeksi NEMO.

en oikein innostunut vaikka yritin siihen totutella. eli ei olisi pojasta nemoa tullut. saimmekin sitten tytön jolla löytyi onneksi kiva nimi ihan yhteisymmärryksessä.

Vierailija
6/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ovat Susanna, Helena ja Aleksi. Hän olisi halunnut ne etunimiksi, mutta miehelle kävi, että laitetaan toisiksi nimiksi. Muuten ollaan aika lailla yhdessä päätetty siten, että minä olen ehdottanut, ja mies on hyväksynyt.

Vierailija
7/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas halusin ehdottomasti suomalaiset nimet, joten päädyimme suomalais-ruotsalaisiin, kansaivälisestikin äännettäviin nimiin. Mutta kova vääntö niistä käytiin! ;)

Vierailija
8/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tainnut yhtä ainukaista ehdotusta sanoa. Minun ehdotuksiani hän on hylännyt tai hyväksynyt.

Vierailija
9/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin näistä: Kunto (siis yök yök), Sisu (ihan ok, mut ei mikään lemppari, tulee rekka mieleen) tai Erasmus (eiks se ole joku Roope Ankan sukulainen. yök) Mun ehdotukset ei sovi miehelle. Pappi saa päättää :))

Vierailija
10/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sellaisesta kuin Erasmus Rotterdamilainen? Se oli sellainen kuuluisa, ihan oikeasti elänyt (käsittääkseni) eurooppalainen mieshenkilö. :)

Lapselle en kyllä sitä antaisi nimeksi. Se kun tarkoittaa nykyään Euroopan sisäistä vaihto-ohjelmaa, tai lähinnä ohjelman opiskelijoista saatetaan käyttää tuota nimeä (ainakin ranskaksi käytetään).

Vierailija
11/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahonko vain että tuo Oskari on myöskin AINOA nimi, jotan minä syvästi inhoa, joten sitä ei meillä käytössä eikä tule...vaikka poikia meiltä löytyy 6:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi