Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tekisin,epätoivo

Vierailija
05.04.2015 |

Yli kuukauden ollut aviokriisi päällä. Mies tunnekylmä haluton pariterapiaan. Syyn olen saanut selville. Se on lähinnä minä ja myös vuosia kaihertaneet jutut. Pettämisiä ei ole kummankaan puolelta. Katkeruutta ja puhumattomuutta miehen puolelta. Olen sanonut etten saa tekemättömäksi vanhoja juttuja,mutta tiedän missä minulla on parannettavaa kuten missä miehelläkin on. Hän ei juurikaan näe kuitenkaan itsessään vikoja. Eilen sitten halusi pusun ja myös tapasimme pitkään. Ajattelun että ok, nyt hän on valmis etenemään asiassa parempaan suuntaan. Olin väärässä.Tänään sama kylmyys jatkui ja hän ei kuulemma tiedä miksi teki niin... Olen ihan rikki ja mies tietää sen. Lapsille koitetaan olla normisti,mutta kun,jäämme kahden hän ihan jäykistyy ja on kylmä. Olen sanonut etten jaksa tällaista henkistä väkivaltaa enään kauaa. Olen myös ilmaissut että minä en tästä suhteesta lähde ensimmäisenä vaan hänen pitää Se itse minulle sanoa mitä haluaa.
Mitä te tekisitte ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat sanoneet asioita joita ei olisi pitänyt sanoa. En ole itsekään ollut Se ihanin,ihminen. Tiedän sen ja olen sen,monesti miehelleni sanonut. Ja ne asiat joissa itselläni on parannettavaa,myös parannan ja alan niitä työstämään. Voi olla ettei mies usko. Tekemättämiksi niitä ei saa. Mutta miten tästä eteenpäin? Miten voin osoittaa rakkautta ja hellyyttä kun,hän ei halua kosketustani tai muuta sellaista. ?

Vierailija
22/23 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin henkistä väkivaltaa, jollei suostu puhumaan?

Ap, mitä sä siis olet menneisyydesssä tehnyt, joka vieläkin vaivaa miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö.... kuka jaksaa jaaritella tuntikausia jostain epäolennaisesta?