Miten haluaisit sinua kosittavan?
Ajattelen kosia miestäni, sormukset ovat jo ostettu, en vain tiedä kuinka ja missä ja milloin sen teen. Miten miehet haluaisivat että heitä kositaan?
Kommentit (13)
Jotain hyvää ruokaa, kahden keskeistä aikaa. Sinun ei tarvitse polvistua miehen eteen.
Kyllä sinun pitää polvistua miehen eteen
Mies kyllä kosii, jos haluaa sinut. Nainen ei koskaan kosi! Tietenkin jos mies on täysi vässykkä, niin ei uskalla pistää vastaan ja sanoo "no joo"...mutta tahdotko sellaisen miehen?
Kyllä naisetkin kosivat. Hän on monta kertaa pyytänyt että jos menisimme kihloihin mutta en ole vastannut myöntävästi. Pelkäsin että on liian aikaista. Nyt kuitenkin toivon että mies arvostaa kosintaani. Ap
Jos olisit minun naiseni olisin suunnattoman onnellinen
En haluaisi että mua kositaan julkisesti. Olisi hirveää.
En ole edes ajatellut aikaisemmin, koska olen aina ajatellut olevani se joka kosii. Mutta nyt äkkiseltään sanottuna haluaisin romanttisen illan yhteydessä, silmiin katsottuna ja jonkin herkän rakkaudentunnustuksen kera. Ei vitsi miten kliseistä. Mutta en ainakaan mitään huolimatonta, "tos on sormus, jos kelpaa" -heittoa.
-mies
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:36"]Piilota sormus kakun sisään.
[/quote]
En
Minun mieheni ainakin haluaisi jotain superromanttista ja omaperäistä. Joskus kuulin kommenttina, etteivät naiset osaa kosia tarpeeksi romanttisesti mutta minulla ei ole aavistustakaan mikä olisi mieheni mielestä tarpeeksi romanttista. Sen verran tiedän, että hänestä olisi hienoa saada ilmeet nauhalle. Henkilökohtaisesti välttelisin julkisia paikkoja, joissa on paljon ihmisiä. Joku ranta illalla on ok, jos asiasta ei tee meteliä mutta ravintolat yms on ehdottomasti ei. Minusta kosinta on sen verran intiimi asia, että haluaisin sen pysyvän kahden keskisenä.
Jotakin romanttista.