Ihastukseni ei pidä minusta - mikä avuksi?
En jaksa oikein edes avata koko juttua. Asia on nyt vain niin, että ihastukseni ei pidä minusta ja tunne minun ja hänen välillä on siis yksipuolinen. En edes halua enää koskaan kiinnostua kenestäkään muustakaan. Miten opin sietämään tätä elämäni pahinta ihmissuhteisiin kohdistuvaa epäonnistumistani?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No, voisit kyllä avata vähän, kun nyt vaivauduit aloituksenkin tekemään. Ei kannata jäädä murehtimaan yhtä ihmistä, kun joku toinen voi olla yhtä hyvä, odottaa vain löytäjäänsä.
Hän on mielenkiintoisin ja ulkoisestikin kaikkein miellyttävin kohtaamani ihminen. En vain itse tainnut oikein säväyttää vastaavalla tavalla häntä. Suru on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Ihastu paremmin jatkossa.
Ei uutta kertaa enää tule. Pelkät muistotkin hänestä ovat parempaa kuin joku keskinkertainen suhde. Olen kaivannut häntä jo pitkään.
T. Ap
Niin... Minunkaan ihastukseni ei alussa lämmennyt. Vähän "väkisin" sain hänet treffeille, ja aluksi näytti että hän lämpeni.
Mutta nyt käytännössä asia ei enää siltä näytäkään. Tuntuu että hän haluaa tavata vain koska olen niin helposti saatavilla, muuten ei oikein tunnu kaipaavan.
Joten suosittelen vain eteenpäin siirtymistä sinullekin, itsekin sitä mietin nyt, vaikka toiset treffit tiedossa jo onkin.
Oot pettynyt, mutta se että tää tyyppi ei tykkää sinusta ei tarkoita sitä etteikö joku muu voisi tykätä. Anna itsellesi aikaa ja käy tunteita läpi, kirjoita vaikka päiväkirjaa.
Vain elämää, ei sen enempää. Luulen, että noin on läynyt suurimmalle osalle ihmisistä ainakin kerran elämässä.
Toisaalta kukaan ei ole täydellinen. Ehkä muutaman vuoden päästä huomaat olleesi onnekas, jos siitä ei tullut mitään.
Jätä hänet rauhaan. Jos häntä ei kiinnosta, ei kiinnosta. Sinun pitää vain hyväksyä se.
Se, että puhut omasta ihastumisestasi ihmissuhteena on aika hälyttävää.
Se taas, että et "voi" ikinä seurustella kenenkään muun kanssa tarkoittaa, ettet oikeasti halua seurustella edes ihastuksesi kanssa ja käytät häntä vain tekosyynä.
Itse ehdin ihastua ja varmaan rakastuakin yksipuolisesti jostain päiväkoti-ikäisestä 26-vuotiaaksi aikuiseksi asti varmaan kymmeniä kertoja.
Sitten vihdoin tapasin ihmisen, jonka kanssa olen viettänyt jo lähes puolet elämästäni ja haluan myös loppuikäni viettää.
Jos nyt vaan keskittyisit jouluvalmisteluihin ja läheistesi ilahduttamiseen sekä unohtaisit tämän jatkuvan itsesäälissä rypemisen vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaan keskittyisit jouluvalmisteluihin ja läheistesi ilahduttamiseen sekä unohtaisit tämän jatkuvan itsesäälissä rypemisen vauvapalstalla.
💔🥺 En osaa unohtaa häntä. Hän koko olemuksellaan vastaa johonkin ikiaikaiseen ikävään sisälläni. Ja hän parantaa, lämmittää, hoitaa läsnäolollaan kaiken rikkinäisen minussa. Hän olisi ollut mulle aivan täydellinen kaikilla tavoin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔🥺 En osaa unohtaa häntä. Hän koko olemuksellaan vastaa johonkin ikiaikaiseen ikävään sisälläni. Ja hän parantaa, lämmittää, hoitaa läsnäolollaan kaiken rikkinäisen minussa. Hän olisi ollut mulle aivan täydellinen kaikilla tavoin.
T. Ap
Niin, mutta pitäähän sinun saada olla yhtä tärkeä sydämesi valitulle kuin sinä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hänet rauhaan. Jos häntä ei kiinnosta, ei kiinnosta. Sinun pitää vain hyväksyä se.
Se, että puhut omasta ihastumisestasi ihmissuhteena on aika hälyttävää.
Se taas, että et "voi" ikinä seurustella kenenkään muun kanssa tarkoittaa, ettet oikeasti halua seurustella edes ihastuksesi kanssa ja käytät häntä vain tekosyynä.
Hänen kanssaan haluaisin kyllä, mutta muiden kanssa en. Ajatus parisuhteesta on aavistuksen ahdistava ja pelottavakin, myönnän. Sen verran huonoja ovat kokemukseni. Päädyn *aina* käskytettäväksi kynnysmatoksi ja jatkuvan sättimisen kohteeksi ja syntipukiksi parisuhteissa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Niin, mutta pitäähän sinun saada olla yhtä tärkeä sydämesi valitulle kuin sinä hänelle.
Periaatteessa se on noin, mutten usko löytäväni sellaista ihmistä koskaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Periaatteessa se on noin, mutten usko löytäväni sellaista ihmistä koskaan.
T. Ap
Enpä itsekään ajatellut löytäväni mutta näin kuitenkin kävi, tosin olin jo lähemmäs 40.
Ei helvetti mitä itsesäälissä rypevää kitinää. Ei ihme, ettei ihastuksesi lämmennyt.
Yritäpä hetken verran kehittää itseäsi ja kasva aikuiseksi.
Nyt otat mies itseäs niskasta kiinni ja lähdet baariin iskemään nuorempia, kauniimpia ja seksikkäämpiä naisia.
Noh, itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja tyhmä roikuin ajatuksessa kiinni muutaman vuoden. Onneksi järkiydyin ja lopetin haaveilun. Asia on vaan hyväksyttävä ja jatkettava elämää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt otat mies itseäs niskasta kiinni ja lähdet baariin iskemään nuorempia, kauniimpia ja seksikkäämpiä naisia.
Taisit olettaa sekä AP:n sukupuolen, että hänen seksuaalisuutensa. Kumpaakaan ei saa nykyaikana tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Kuulostaa pakkomielteeltä 🙄
No, voisit kyllä avata vähän, kun nyt vaivauduit aloituksenkin tekemään. Ei kannata jäädä murehtimaan yhtä ihmistä, kun joku toinen voi olla yhtä hyvä, odottaa vain löytäjäänsä.