Ihastukseni ei pidä minusta - mikä avuksi?
En jaksa oikein edes avata koko juttua. Asia on nyt vain niin, että ihastukseni ei pidä minusta ja tunne minun ja hänen välillä on siis yksipuolinen. En edes halua enää koskaan kiinnostua kenestäkään muustakaan. Miten opin sietämään tätä elämäni pahinta ihmissuhteisiin kohdistuvaa epäonnistumistani?
Kommentit (27)
Kummasta asiasta tässä nyt puhutaan, siitä että ihastuksesi ei ole ihastunut sinuun vai siitä, että hän ei pidä sinusta ollenkaan?
On niitä itselläkin ollut. Jopa niin, että on pitänyt lopettaa suhde toisen vitkastelun takia vaikka on ollut ihanaa. Ottaa aikansa ja koville. Kannattaa vain purkaa sitä pettymystään ja hiukka visioida tulevaisuuteen uusia kuvioita.
Mistä tiedät, että ei ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Jätä hänet rauhaan. Jos häntä ei kiinnosta, ei kiinnosta. Sinun pitää vain hyväksyä se.
Se, että puhut omasta ihastumisestasi ihmissuhteena on aika hälyttävää.
Se taas, että et "voi" ikinä seurustella kenenkään muun kanssa tarkoittaa, ettet oikeasti halua seurustella edes ihastuksesi kanssa ja käytät häntä vain tekosyynä.
No jos kerran on ihastunut ja tietää ettei se ole molemminpuolista, niin silloin on jonkinlainen ihmissuhde olemassa. Mitä hälyttävää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja tyhmä roikuin ajatuksessa kiinni muutaman vuoden. Onneksi järkiydyin ja lopetin haaveilun. Asia on vaan hyväksyttävä ja jatkettava elämää.
Kuulostaa tutulta paitsi etten ole vielä kyennyt unohtamaan häntä. 💔
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tavallista, että elämässä vain pari sellaista ihmistä tulee vastaan.. yritä vielä. Mikä tausta?
Mitä tarkoitat taustalla? Se oli kohtaaminen yllättävässä tilanteessa, jossa edellinen, erittäin vaikea parisuhteeni veteli viimeisiään. Pyristelin vastaan pitkään, kunnes jokin hänessä vain meni "ihon alle" todella voimakkaasti, ja huomasin, että kaipasin häntä vain lisää ja lisää (siinä vaiheessa eropaperit oli jätetty jo sisään).
En osaa oikein edes kuvailla sitä kaikkea. Se, että häneen rakastuin, oli täysin masokistinen teko itseltäni. Menin vähän "soitellen sotaan" siinä ja tärvelin samalla omaa elämääni kohtalaisen pahasti jopa.
T. Ap
Tavallista, että elämässä vain pari sellaista ihmistä tulee vastaan.. yritä vielä. Mikä tausta?