Arvon mammat, pitäisikö minun olla vihainen miehelleni?
Olemme nuoria ja olemme seurustelleet vuoden. Alussa mies painotti sitä, kuinka seksuaalisuus on hänelle tärkeää, ja kuinka haluaisi kokeilla kaikkea. Itselläni on vähän päinvastoin, olen kokenut kaiken kokeilun arvoisen, joiden johdosta en pidä seksiä niin korkealla jalustalla. No, nyt asiat ovat kääntyneet päälaelleen. Tuntuu, kuin minulla olisi jatkuva tarve seksiin, ja mies kokee olevansa painostettuna. Olen hirveästi pähkäillyt, onko minussa jotain vikaa vai tukahduttavatko seurustelun tuomat (huom. molemminpuoliset) lisäkilot seksielämämme.
.
Eräänä talvisena iltana otin asian puheeksi; "huomaatko, että viime kerrastamme on aikaa pian viikko, pitäisikö minun olla huolissaan?" Mies kertoi masennuksen vievän halujaan, ei kuulemma hätää. Olin ymmärtäväinen alkukeväiseen yöhön asti, kunnes epäilin miehen vetäneen käteen, vieressäni, yhteisessä sängyssämme! En ollut kuitenkaan aivan täysin varma tapahtuneesta, joten kysyin häneltä; "milloin viimeksi olet runkannut, voisiko se vaikuttaa hiljentyneeseen seksielämäämme?" Mies oli hämmästynyt. Sanoi jotain epämääräistä viime syksystä, siis siitä ajasta, kun seksiäkin oli päivittäin. Olin helpottunut, kunnes tänä aamuna heräsin siihen, kun mies veti käteen, vieressäni, yhteisessä sängyssämme.
.
Mies jatkaa nyt uniaan, miten siis käyttäydyn kun hän herää? Kuin mitään ei olisi tapahtunut? En haluaisi tekisi tästä muuten niin suurta numeroa, mutta nykyisin harrastamme seksiä vain hänen aloitteestaan, ettei hän koe oloaan painostetuksi. Esimerkiksi eilen kävi niin, ettähän lämmitti itsensä valmiiksi suihkussa, tuli riisumaan minut ja täytti tarpeensa. Aivan kuin olisin vain joku varaviemäri.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:53"]Olet viemäri.
[/quote]
Niin että se varaviemäri olisikin siellä suihkussa? ;)
Ap
Olisi ollut mukava saada mammojen perspektiiviä tähän, mutta ehkä annan asian olla. Niin täällä keskusteluissa, kuin meillä kotona.
Ap
No jos on masentunut eikä oikein jaksa, niin onhan se oma käsi helppo ja nopea tapa saada tyydytys. Silloin sä juuri olet spermaviemäri jos ei jaksa kuin juuri ja juuri omat tarpeensa tyydyttää.
Ja nehän voi tulla mieleen tyydyttää vaikkei seksiä varsinaisesti halua, kunhan nopean orkun rentouttaakseen itseään.
Tuota, tuntuu omituiselta, jos mies vetelisi vieressä käteen niin, ettei ole tarkoitettu toisen huomattavaksi. Samoin tuo, että mies lämmittelee ensin itsensä suihkussa ja sitten vain pruits sinuun. Itse en soisi tuollaista tapahtuvan, en pystyisi, nostaisin varmaan melkoisen mekkalan ja jos ei ymmärrä niin adios.
Meidän seksielämä on hyvin avointa. Kaikesta voidaan puhua ja uskalletaan olla rohkeita, mitä kumpikin haluaa ja myös siinä, jos toista ei haluta. Seksi varmaan erilaista jokaisessa suhteessa. Rohkeus, toisen arvostaminen, viehkeys ja toisen kiihottaminen tyylikkään särmästi on seikkoja, jotka toimivat. Ensin parisuhde muutoin kohdilleen avoimuudessa, luottavuudessa ja toisen arvostamisessa, sen jälkeen heijastuu seksiinkin.
Itsetyydytyksestä on täysin turha ottaa itseensä. Sitä harrastaa kaikki joilla on normaalit halut. En kyllä toisen vieressä runkkaisi. Vaikka aika vapaamielinen ja kokeilunhaluinen olen niin aika vaikea oli pyynnöstä näyttää miten vedän käteen. Pervo tuo muijakin tai sitten hän on saanut multa vaikutteita. Mä keksin kaikenlaista mutta niin kyllä tuokin. Ei tarvinut sentään loppuun asti kun halusi sisälleen. Onhan tuo vähän kreisi mutta mä tykkään.
Olet viemäri.