Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että isä ei halua

Vierailija
05.04.2015 |

Olen 12-vuotias ja mulla on 3 siskoa, 7v, 16v ja 17v joka täyttää 18 vuotta huhtikuussa. Oon alkanu lähiaikoina mietti, varsinki eilen ku iskä taas sanos ihan yhtäkkiä automatkalla et se ei ois halunnu neljää lasta, jostain lapsista me puhuttiin ja sitten se vaan ilmoitti että ei olis ees halunnu neljää lasta. Se sanoo sen oikeesti aika usein, se on ottanu sen tosi useasti äitin kanssa riidellessä esille, ja sit ku oon kysyny nii se vaan sanoo et "välillä sanoo asioita mitä ei tarkota jotta sais toisen suuttumaan", ja niin, onhan se totta. Me juteltiin tästä eilen mun vanhimman siskon kanssa ku oltiin lenkillä, et isän sanomisista tulee sellane olo ettei isä rakasta meitä. Ja mun sisko lisäski vielä, et "outoo ku se sanoo sen nii usein ja iha yhtäkkiä vaan" Joskus kun se puhu äidin kanssa se sanos et rakastaa meitä ihan mahottomasti ja no siit tuli hyvä mieli ku tietää et se rakastaa. Mut niin usein se aina kertoo ettei olis halunnu lapsia ja tuun tosi surulliseks siitä. Hän on ihana isä muuten, mut mulla on nykyään sellane olo ettei se halunnut lapsia, tai varsinkaan mun nuorinta pikkusiskoa, sille se on välillä jotenki viel normaalimpaa vihanen. Äiti on rakastava ja välittävä, tiiän et se halus meijät. Isästä en oo nii varma :(. Pahoittelen kappalejakojen puuttumista, kirjotan tätä mobiililla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijas on kusipää tai narsisti.

Vierailija
2/2 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä näet nyt mikä on homman nimi, voit olla enemmän äidin lapsi ja jättää isän huomiotta. Siinäpähän näkee sitten mitä on halunnut ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla