Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi seksitaidot ja kerro oman miehesi esitys

Vierailija
05.04.2015 |

Olen alkanut haaveilemaan intohimoisemmasta miehestä. Omani kanssa pari minuuttia lämmittelyä, housut pois sanaakaan sanomatta ja lähetyssaarnaajaa ellen hyppää itse päälle.

Mites teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihanaa, spontaania, luovaa ja hellää seksiä. Sovimme ruumiinrakenteiltamme yhteen, kuin nakutettu! Vähän vaikea kuvailla yleistävästi, mutta koskettelemme ja hyväilemme toisiamme paljon, suudelmissakaan ei säästellä. Suuseksiä on silloin, kun siltä tuntuu ja mies huomioi toiveeni koko ajan. Mitään akrobatiaa tai esineillä kikkailua emme juuri harrasta, mutta ehkä sekin tulee joskus kuvioihin:) Onnekseni saan nykyisen mieheni kanssa parasta seksiä ikinä!

Vierailija
2/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea parin minuutin pikapano muutaman kerran vuodessa. Toisinsanoen seksielämämme on täyttä paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä poikaystävän kanssa 2 -3 tuntia päivässä. Aina ehotan jotain uutta asentoo ja jos se on hyvä, niin sitä tehdään niin kauan ku huvittaa T: Homo

Vierailija
4/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Joskus on maksalaatikkoa ja joskus pippuripihviä. Niin sen mun mielestä pitää ollakin. Hyvä, huono, nopea, hidas mitä milloinkin. Hyvä vaihtelu ei käy tylsäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän