Miten herätä vasta sunnuntai iltana?
Monta melatoniinia pitäisi ottaa jotta heräis vasta esim. klo 20 seuraavana iltana? Jos nyt menis nukkuu. Tai miten saisin nukuttua tästä hetkestä huomiseen iltaan?
Kommentit (8)
No sun ei kannata vielä mennä nukkumaan, et voi nukkua mitenkäään 19 tuntia.
En vaan tahdo olla päivällä hereillä, surun vuoksi. Haluan olla unessa jotta en miettisi huonoja asioita :( ap
Diapamia tai Opamoxia otat. Laita sängyn vierelle muutama nappi, otat aina uuden kun heräät, nukahdat kyllä uudestaan. Mä ymmärrän ap:ta, itselläni joskus niin paha ahdistus ettei kestänyt olla hereillä...
Entä jos nyt menen nukkuman, herään aamulla, olen hetken hereillä ja otan yhden melatoniinin? Nukunko sitten iltaan asti? Eikai tuosta mee kroppa sekadin jos herättyä ottaa melaa :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]Diapamia tai Opamoxia otat. Laita sängyn vierelle muutama nappi, otat aina uuden kun heräät, nukahdat kyllä uudestaan. Mä ymmärrän ap:ta, itselläni joskus niin paha ahdistus ettei kestänyt olla hereillä...
[/quote]
Ei ole tuollaisia enkä uskaltaisi edes ottaa. En ole masentunut mutta nyt just on niin surkea olo ja surkeita asioita että en halua huomenna olla hereillä.. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]Diapamia tai Opamoxia otat. Laita sängyn vierelle muutama nappi, otat aina uuden kun heräät, nukahdat kyllä uudestaan. Mä ymmärrän ap:ta, itselläni joskus niin paha ahdistus ettei kestänyt olla hereillä...
[/quote]
Ei ole tuollaisia enkä uskaltaisi edes ottaa. En ole masentunut mutta nyt just on niin surkea olo ja surkeita asioita että en halua huomenna olla hereillä.. Ap
[/quote]
Huomenna lähdet ulos haukkaamaan happea. Syöt jotain hyvää ruokaa. Soitat ystävälle. Teet jotain, mistä tykkäät.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:51"]
Entä jos nyt menen nukkuman, herään aamulla, olen hetken hereillä ja otan yhden melatoniinin? Nukunko sitten iltaan asti? Eikai tuosta mee kroppa sekadin jos herättyä ottaa melaa :D
[/quote]
melatoniini on sen verran kesyä kamaa että jos sillä pitää mennä niin varmaan useampi kuin yksi tabletti kannattaa ottaa aamulla herätessä. ja verhot kiinni tiukasti, melatoniinhan on nimenomaan "pimeähormoni" joten luulis sen olevan edes hiukan tehokkaampi jos et kylve auringonvalossa koko päivää jos yrität nukkua.
Miksi?