Ejakuloin, mies raivoaa ja huutaa
Eli olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta ja olemme asuneet vuoden yhdessä. Suhteen alkuaikoina en saanut orgasmia juuri koskaan, nyt kun olen "vapauttanut" itseni, saan orgasmin joka kerta ja välillä ejakuloin, en ihan joka kerta mutta ainakin joka kolmas kerta. No, minähän en voi sille mitään voi, mutta mieheni ei ymmärrä sitä... Vaikka olisi pyyhe niin tulee helposti läpi ja roiskuu miehen päälle yms. Viimeksi kun ejakuloin, mies suuttui ja raivosi ihan hullun lailla. Heti kun laukesin niin mies huusi vaan: voi vit.. sun kanssa, ootko noin typerä että sun pitää sotkee joka paikka. Jäin makuuhuoneeseen yksin ja hän oli vihainen mulle loppu illan.
Kannattaisko mun vaan feikata orgasmi tästä lähtien niin olis mies tyytyväinen... Vai mitä mä teen? En jaksa jatkuvaa raivoamista asiasta mille en voi mitään :(
Kommentit (71)
...Olen sanaton. Miehesi on... idiootti.
Ei oo ainoo mies joka noin käyttäytyy. Samanlainen itsekäs idiootti on mulla "miehenä".
Hän on tosin todella pöpökammoinen ja siivoushullu. Saattaisko kyse olla vaan siitä että häntä ällöttää kaikki sotku?
Olis kyllä ihana sellainen mies joka arvostaisi mua joka asiassa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:48"]Ei oo ainoo mies joka noin käyttäytyy. Samanlainen itsekäs idiootti on mulla "miehenä".
[/quote]
Surullista että muillekin on sattunut näin itsekkäitä puolisoita :(
Ap
Mites ne miehesi "sotkut"? Mihin ne ruiskitaan? Eikö ällötä?
Joku toinen mies vaan haluaisi lisää! Ja antaisi sulle lisää... ;-)
Kannattaisiko kokeilla sellaisia asentoja, joissa virtsaputkeen ei kohdistu niin kovaa painetta.
Kai sinäkin raivoat ja huudat, kun miehesi ejakuloi? Sano vaikka että "ETTÄS KEHTAAT!!!!!"
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:51"]Mites ne miehesi "sotkut"? Mihin ne ruiskitaan? Eikö ällötä?
[/quote]
Nii, sanot sille et jos sä et voi roiskia niin ei sitten hänkään!!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:51"]Mites ne miehesi "sotkut"? Mihin ne ruiskitaan? Eikö ällötä?
[/quote]
Yleensä suuhun tai kortsuun. Häntä ei kyllä ällötä omat spermat yhtään. Mielellään roiskii ne vaikka naamalla.
Niin, sähän voisit vastavuoroisesti pyytää miestäsi olemaan ejakuloimatta!
minnekäs mies itse ejakuloi? Njoo, lähtisin kävelemään, tod. Näk. Tuo on vain esimakua tulevasta. Hullu.
Mä em katelis ja kuuntelua enää hetkeekään. Mulla oli kerran mies joka haukkui mua kuukautisten aikana olin veripossu veripalttu paskatorttu likavittu jne. Kaikki kuukautisiin liittyvä oli kamalaa ja ällöttävää. Mm. En saanut pitää tamponeitani ja siteitä vessan kaapissa kun niin YÖK ja noloa. Ai kumma kun jätin ja nopeaa. Tunnen toisenkin hänen eksänsä ja sekin nainen lähti samasta syystä. Jos haluatte tutustua niin mies löytyy suoli24 deitistä nykyään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:51"]Mites ne miehesi "sotkut"? Mihin ne ruiskitaan? Eikö ällötä?
[/quote]
Yleensä suuhun tai kortsuun. Häntä ei kyllä ällötä omat spermat yhtään. Mielellään roiskii ne vaikka naamalla.
[/quote]
Tähtää sinäkin suuhun. Pysyy peti puhtaana :D.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:56"]Mä em katelis ja kuuntelua enää hetkeekään. Mulla oli kerran mies joka haukkui mua kuukautisten aikana olin veripossu veripalttu paskatorttu likavittu jne. Kaikki kuukautisiin liittyvä oli kamalaa ja ällöttävää. Mm. En saanut pitää tamponeitani ja siteitä vessan kaapissa kun niin YÖK ja noloa. Ai kumma kun jätin ja nopeaa. Tunnen toisenkin hänen eksänsä ja sekin nainen lähti samasta syystä. Jos haluatte tutustua niin mies löytyy suoli24 deitistä nykyään.
[/quote]
Mikä kultakimpale. Veikkaan ettei ole vapailla markkinoilla pitkään.
Ei noin typerää miestä olekaan.