Ejakuloin, mies raivoaa ja huutaa
Eli olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta ja olemme asuneet vuoden yhdessä. Suhteen alkuaikoina en saanut orgasmia juuri koskaan, nyt kun olen "vapauttanut" itseni, saan orgasmin joka kerta ja välillä ejakuloin, en ihan joka kerta mutta ainakin joka kolmas kerta. No, minähän en voi sille mitään voi, mutta mieheni ei ymmärrä sitä... Vaikka olisi pyyhe niin tulee helposti läpi ja roiskuu miehen päälle yms. Viimeksi kun ejakuloin, mies suuttui ja raivosi ihan hullun lailla. Heti kun laukesin niin mies huusi vaan: voi vit.. sun kanssa, ootko noin typerä että sun pitää sotkee joka paikka. Jäin makuuhuoneeseen yksin ja hän oli vihainen mulle loppu illan.
Kannattaisko mun vaan feikata orgasmi tästä lähtien niin olis mies tyytyväinen... Vai mitä mä teen? En jaksa jatkuvaa raivoamista asiasta mille en voi mitään :(
Kommentit (71)
Huuda ja raivoa sinä hänelle, kun seuraavan kerran ejakuloi ja pistä sen jälkeen äijä pihalle. Tai pelkkä kakarahan tuollainen vielä on.
Ejakulointi ei johdu paineesta virtsaputkeen. Minulle se on upein mahdollinen orgasmi, jonka vain yksi seksikumppanini on kyennyt mulle tuottamaan. Sen sijaan, että mies raivoaa häne pitäisi olla ylpeä itsestään, hän pystyy tuottamaan naiselle todella poikkeuksellisen hyvän olon. Minä ejakuloin, kun olen todella rento, olen todennäköisesti saanut jo emätin orkkuja ja mies stimuloi g-pistettä. Se orgasmi, joka sitten tulee on todella täysivaltainen ja saa mut hetkeksi täysin kyvyttömäksi liikkumaan.
Jos mies ei ymmärtäisi ejakulointiani lähtisi mies vaihtoon. Mun rakastajani taas ravoittelee sitä ja ennätys yhden illan aikana on, että olen ejakuloinut neljästi.
Huoh... Anteeksi naiset. Tää on taas niitä hetkiä kun hävettää olla mies. Itselläni ei ole hävettävää , mutta olen vaan niin pöyristynyt siitä mihin kaikkeen me pystytäänkään.
En meinaa millään uskoa.. Teillä on kyllä ihan saatanan huonoja "miehiä". Mitkäköhän kriteerit teillä on miesten valinnassa?
41v m
Muistan kun erään naisen kanssa puoli sänkä kastui ja minä selkää myöten kun hän sai orgasmin. Ap, jos tämä ei ole provo niin laita mies vaihtoon. T: mies
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:56"]Mä em katelis ja kuuntelua enää hetkeekään. Mulla oli kerran mies joka haukkui mua kuukautisten aikana olin veripossu veripalttu paskatorttu likavittu jne. Kaikki kuukautisiin liittyvä oli kamalaa ja ällöttävää. Mm. En saanut pitää tamponeitani ja siteitä vessan kaapissa kun niin YÖK ja noloa. Ai kumma kun jätin ja nopeaa. Tunnen toisenkin hänen eksänsä ja sekin nainen lähti samasta syystä. Jos haluatte tutustua niin mies löytyy suoli24 deitistä nykyään.
[/quote]
Kuulostaa max 15-vuotiaan jutuilta :-o mikä nimimerkki?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:45"]
Huono.
[/quote]
Toden totta. Täällä trollien ja provojen taso on laskenut suorastaan luokattomalle tasolle. Ennen täällä oli sentään hauskoja ja hieman vaivaakin nähden tehtyjä trollauksia, nykyään lähinnä haukottavia ja myötähäpeää herättäviä, kuten tämäkin lonkalta vetästy räpellys.
Oletko oikeasti tosissasi? Jos tämä ei OLE TROLLI niin ei vittu kannata tollasen pellen kanssa jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:01"]
Ejakulointi ei johdu paineesta virtsaputkeen. Minulle se on upein mahdollinen orgasmi, jonka vain yksi seksikumppanini on kyennyt mulle tuottamaan. Sen sijaan, että mies raivoaa häne pitäisi olla ylpeä itsestään, hän pystyy tuottamaan naiselle todella poikkeuksellisen hyvän olon. Minä ejakuloin, kun olen todella rento, olen todennäköisesti saanut jo emätin orkkuja ja mies stimuloi g-pistettä. Se orgasmi, joka sitten tulee on todella täysivaltainen ja saa mut hetkeksi täysin kyvyttömäksi liikkumaan.
Jos mies ei ymmärtäisi ejakulointiani lähtisi mies vaihtoon. Mun rakastajani taas ravoittelee sitä ja ennätys yhden illan aikana on, että olen ejakuloinut neljästi.
[/quote]
Anteeksi, mutta miten on mahdollista stimuloida g-pistettä aiheuttamatta samalla painetta virtsaputkeen?
Hienoa, että teillä tuo asia on iloinen asia. Aloittajan parisuhteessa se ei sitä ole, vaan aiheuttaa riitoja. Hän kysyy, pitäisikö hänen alkaa feikata. Minun mielestäni on ihan rakentavaa ehdottaa häntä koettamaan miehensä kanssa erilaisia asentoja, mikäli kommunikaatio-ongelmat eivät itsessään ole syy lopettaa suhdetta.
Juu ei ole provo eikä trolli. Miestäni en jätä sillä hän on muuten täydellinen! Haluan vaan, että hän arvostaa minua tossa asiassa ja ymmärtää minun "huonot puolet".
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]Juu ei ole provo eikä trolli. Miestäni en jätä sillä hän on muuten täydellinen! Haluan vaan, että hän arvostaa minua tossa asiassa ja ymmärtää minun "huonot puolet".
Ap
[/quote]
Taidat olla vähän yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]Juu ei ole provo eikä trolli. Miestäni en jätä sillä hän on muuten täydellinen! Haluan vaan, että hän arvostaa minua tossa asiassa ja ymmärtää minun "huonot puolet".
Ap
[/quote]
Taidat olla vähän yksinkertainen.
[/quote]
En yksinkertainen, todella huono itsetunto vain. Enkä koe ansaitsevani mitään hyvää.
bakteerikammoisuus tuo heti mieleen neuroottisuuden.
bakteerikammoisuus tuo heti mieleen neuroottisuuden.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:07"]
Oletko oikeasti tosissasi? Jos tämä ei OLE TROLLI niin ei vittu kannata tollasen pellen kanssa jatkaa.
[/quote]
Mitä v..ttua? Kyllä minuakin ällöttäisi sängyn märäksi lotraava partneri, oli sitten mies tai nainen, eikä se tee minusta sen pellempää kuin ko. asiasta tykkääminenkään. Ihan sama vaikka kastelisitte punkkanne 3 krt päivässä, good for you jos siitä tykkäätte, mutta älkää kuvitelko että se on tai että sen pitäisi olla kaikkien muiden mielestä tosi upeata.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:01"]
[/quote]
Anteeksi, mutta miten on mahdollista stimuloida g-pistettä aiheuttamatta samalla painetta virtsaputkeen?
Hienoa, että teillä tuo asia on iloinen asia. Aloittajan parisuhteessa se ei sitä ole, vaan aiheuttaa riitoja. Hän kysyy, pitäisikö hänen alkaa feikata. Minun mielestäni on ihan rakentavaa ehdottaa häntä koettamaan miehensä kanssa erilaisia asentoja, mikäli kommunikaatio-ongelmat eivät itsessään ole syy lopettaa suhdetta.
[/quote]
Ejakuloiva nainen voi saada esim yhdynnän aikana. On täysin mahdotonta löytää sellaista asentoa, jossa ei tarpeeksi kiihottuneena voisi ejakuloida. Minä olen ejskuloinut myös pepun sormettamisesta. En koe, että mun virtsaputkeatai rakkoa stimuloida, jos g-pisteeseen kosketaan. Mutta ihan kaikkihan tuolla alapäässä on kosketuksissa toisiinsa.
Mun neuvoni ap:lle on ykdinkertaisesti vaihtaa miestä. Jos niin totaalisen hyvän orgasmin voi saasa, ei ole mitään järkeä joutua sitä pidättelemään.
Tyhmänä kysyn mitä on ejakulointi ?
Jos tuommoista käytöstä alat katteleen niin pian voit unohtaa oman nautintosi kokonaan. Luuletko että kauan saat orgasmeja, jos saat kuulla raivoamista aina jälkikäteen. Ihan sairasta. Todella törkeää käytöstä mieheltäsi. Minä olisin lähtenyt jo ensimmäisen kerran jälkeen. Onneksi niitä ihania ja tervepäisiäkin miehiä on olemassa.
Kiitos 13 ja 14, seuraavalla kerralla alan huutamaan hänelle kun sotkee kaikki paikat! :D Tai sanon, että kyllä muille miehille kelpais/on kelvannut. Teen sen mustasukkaseks niin tajuaa ehkä lopettaa.
Ap