Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lahjoja tänä vuonna. Oikeastaan ei ole ilmoitettu yhtään mitään, aiemmin ainakin ilmoitettiin jos lahjat peruttiin syystä tai toisesta. AIka outo tilanne, normaalisti tulee lahja.
Ellei sitten käyttökelvotonta ePassia pidetä lahjana työntekijöille. Tasan 0 asiaa jota minua kiinnostaa ePassin eduissa.
Sama meillä, vaikuttaa siltä ettei tänä vuonna työnantajalla ollut edes munaa ilmoittaa että lahjat peruttu. Joskus aiemmin kun on peruttu niin ainakin ilmoitettu ja vedottu tilanteeseen, esim YT ja monelle potkut = vähän törkeää jaella lahjoja silloin. Mutta tänän vuonna ei edes YT:tä ollut.
Ehkä asiaan vaikutti viime vuoden Delicard lahjakortti joka sai valtavaa kritiikkiä, suurin osa tuotteista oli koko ajan loppu, siis vielä koko tämän vuoden ajan. Ehkä ei löydetty vastaavaa toimivaa vaihtoehtoa.
Hankin pienessä firmassa lahjoja työntekijöille. Kun kuuntelee valituksia siitä että mikään lahja ei ole hyvä alkaa olla mulle ihan sama vaikka eivät saisi mitään. Omistuspohja sellainen että jos en olisi aktiivinen niin lahjat jäisivät saamatta.
No älä anna mitään sitten. Mutta älä odota että työntekijät arvostaisi firmaanne silloin.
Kyllä työntekijöiden hyvään kohteluun kuuluu joululahja jolle käyttöäkin. Tuo Delicard missä yli puolet niistä 20-30 tuotteesta koko ajan loppu, vähän sama kuin antaisi ruokakorin jossa puolessa mennyt jo viimeinen käyttöpäivä.
Huomenna näen saanko lomautuslapun vai tuleeko myöhemmin jo irtisanomislappu.
No, johan sitä ehtikin olla töissä reilut 3kk edellisen lomautuksen jäljiltä.
Lomautuslapun. Kiitos paljon vaan.
Minä sain irtisanomislapun "joululahjaksi."
Tämä(kään) työnantaja ei kyllä edes anna lahjoja työntekijöilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lahjoja tänä vuonna. Oikeastaan ei ole ilmoitettu yhtään mitään, aiemmin ainakin ilmoitettiin jos lahjat peruttiin syystä tai toisesta. AIka outo tilanne, normaalisti tulee lahja.
Ellei sitten käyttökelvotonta ePassia pidetä lahjana työntekijöille. Tasan 0 asiaa jota minua kiinnostaa ePassin eduissa.
Sama meillä, vaikuttaa siltä ettei tänä vuonna työnantajalla ollut edes munaa ilmoittaa että lahjat peruttu. Joskus aiemmin kun on peruttu niin ainakin ilmoitettu ja vedottu tilanteeseen, esim YT ja monelle potkut = vähän törkeää jaella lahjoja silloin. Mutta tänän vuonna ei edes YT:tä ollut.
Ehkä asiaan vaikutti viime vuoden Delicard lahjakortti joka sai valtavaa kritiikkiä, suurin osa tuotteista oli koko ajan loppu, siis vielä koko tämän vuoden ajan. Ehkä ei löydetty vastaavaa toimivaa vaihtoehtoa.
Hankin pienessä firmassa lahjoja työntekijöille. Kun kuuntelee valituksia siitä että mikään lahja ei ole hyvä alkaa olla mulle ihan sama vaikka eivät saisi mitään. Omistuspohja sellainen että jos en olisi aktiivinen niin lahjat jäisivät saamatta.
Olen töissä yrityksessä, jossa on n 200 työntekijää. Korona on kurittanut.
Saatiin viime vuonna villasukat. Kävin yhdeltä ihmiseltä kysymässä tietääkö kuka valitsi nämä. Vastasi tietää. Sanoin voitko kiittää häntä. Lahja on aivan ihana. Vastasi hän itse valitsi. Pyysin kaikkia, jotka viitsivät, laittamaan kiitos viestin ja oli saanut niitä sitten yli 50.
Tänä vuonna saatiin interfloraan 25 euron lahjakortit. Hain joulukukan, otin kuvan ja laitoin kiitos viestin.
Jotain vuohia, kaivoja ja muut maailman parannuskamaa jonnekin...sanonko minne! Kiitti, kiitti ja ollaan niin hengessä mukana. Not.
Lomautus. Oli tosin tiedossa jo aiemmin. Korona runtelee alaani. En ole ravintola-alalla.
Lahjakortti ruokakauppaan ja lapaset.
150 euroa käytettäväksi etätyötarvikkeisiin.
Ei meidän työpaikalla anneta mitään joululahjoja.
Ja sen ymmärtää hyvin. Olen duunissa julkisella sektorilla ja eikä julkisella puolella ole budjetteihin ole varattu budjetteihin rahaa suuren määrän henkilökuntaa joululahjoja varten.
Jostainhan ne joululahja rahatkin pitää työnantajan aina ottaa, ja ne pitää etukäteen varata ja merkitä talousarvioon.
Kihomato kirjoitti:
Lomautuslapun. Kiitos paljon vaan.
Kuule, usko pois, tuo lomautus on työnantajalle yhtä v:ttumainen asia kuin sulle itsellesi.
Katsos, kun hänen on pakko lomautus pistää pystyyn, kun kauppa ei käy.
Tilauskirjat ovat tyhjiä, ja tällöin ei ole töitäkään, kun mitään ei tarvitse vaikkapa jossakin metallifirmassa valmistaa, kun tuotteille ei löydy ostajaa.
Kantsii muistaa sekin, ettei se työnantajakaan saa mitään tuloja, kun myynti ei vedä eikä kauppa käy.
Miten hän silloin pystyisi maksamaan palkkoja? Selitä se meille?
En tiedä vielä. Paketti+kuori odottaa kuusen juurella.
Pyyhkeitä, tai itseasiassa vain yhden pyyhkeen.
Tämän joulun osalta ei ole vielä tullut mitään. Voi olla että tänä vuonna ei tule mitään lahjaa. Ei tullut edes mitään boonuksia. Viime vuonna jäin ilman lahjaa, koska henkilöstön määrä oli laskettu väärin ja paketit jaettu salassa. Pistää kyllä v*t*ttamaan. Ei se lahjan takia vaan se että pitkän työuran tehnyt talossa ja edes sen yhden kerran vuodessa ei saa mitään kiitosta.
Linkin kaupunginjohtajan joulupuheeseen youtubessa.
Jouluruoka on aiempina vuosina saatu, mutta nyt kaikessa hiljaisuudessa sekin etu oli poistettu. Asiakkaiden ylijäämäruoka laitetaan mieluummin biojätteeseen.