Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen arvioi kuinka monta % miehistä kelpuuttaisit?

Vierailija
04.04.2015 |

Tarkoitus ei ole sanoa oman ikäisistä, vaan sen ikähaarukan miehistä joista ylipäätään voisit olla kiinnostunut,kuinka suuren prossan kelpuuttaisit (mihin tahansa) suhteeseen? (ei mahtunut otsikoksi).

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kovin kummat vaatimukset eli ei esim. ulkonäkövaatimuksia ollenkaan, mutta pitäis olla:

- älykäs

- tupakoimaton

- ei mitään addiktioita (ei alkoholia, ei peli- tai muitakaan riippuvuuksia)

- ei väkivaltainen

- ei petturi

- ei äkäinen

Tuntuu, että noilla kriteereillä ehkä 1 sadasta kelpais. Miten hirveän vähän ns. kunnollisia miehiä onkaan?

Vierailija
22/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:32"] Olen kiinnostunut omanikäisistä (muutaman vuoden heitolla suuntaan tai toiseen) ja 25 % voisi olla melko lähellä. [/quote] Tosin prosentti pienenee, koska en halua kenenkään jämiä ja miestä, joka itkee exänsä perään, on ollut koko kylän pyörä... yms. [/quote] Oletko varma ettet itse ole jämä?

[/quote]

Minulla ei ole exiä. Olen 21-vuotias ja inua lähestyy aika paljon esim. melkein kolmekymppiset, jotka ovat ehtineet olla kihloissakin ja mitä kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen kelpaa varmaan 2% sillä etsin tulevaa aviomiestä ja imiehet ärsyttävät minua usein. Kelpaan itse varmaan samalle määrälle miehiä suhteeseen, joten mahdollisuudet sen oikean löytämiseen on todella pienet.

Vierailija
24/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 0,1%. Olen nirso, se on myönnettävä.

Vierailija
25/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suuri voi olla, koska miehen pitää olla absolutisti ja muutenkin järkevä ja rauhallinen.

Vierailija
26/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1%. Paljon on kivoja miehiä, jotkut heistä ihan ok näkösiäkin, mutta ei vaan sytytä. En voi alkaa suhteeseen kaverifiiliksillä. Miespuolisia kavereita mulla on aina ollutkin paljon. Nykyään on kyllä aviomieskin, että en ole ketään etsimässä.

Vierailija
27/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="04.04.2015 klo 21:43"]

Mulla ei ole kovin kummat vaatimukset eli ei esim. ulkonäkövaatimuksia ollenkaan, mutta pitäis olla:

- älykäs

- tupakoimaton

- ei väkivaltainen

- ei petturi

- ei äkäinen

Tuntuu, että noilla kriteereillä ehkä 1 sadasta kelpais. Miten hirveän vähän ns. kunnollisia miehiä onkaan?

[/quote]

Miehet on ihan kunnollisia, vaikka heidän elämänsä ei sinun navan ympärillä ja sinun miellyttämisessä pyörisikään.

Vierailija
28/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vois tehdä yhteenvedon, että naiset itse kelpaa lähes poikkeuksetta 80-90% miehistä ja heille kelpaa 0-5% tarjolla olevista. Miten kukaan ilkeää oikeasti tulla väittämään ettei naisilla ole helpompaa kuin miehillä?

Vierailija
29/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:54"]

[quote author="melba" time="04.04.2015 klo 21:43"]

- älykäs

- tupakoimaton

- ei väkivaltainen

- ei petturi

- ei äkäinen

[/quote]

Miehet on ihan kunnollisia, vaikka heidän elämänsä ei sinun navan ympärillä ja sinun miellyttämisessä pyörisikään.

[/quote]

Oliko tuossa listassa joku kohta, jossa vaadin, että pitäisi minua miellyttää? Mikä noista kohdista on sellainen, jota ei saisi toivoa? 

Se on kyllä totta, että joku voi olla kyllä tyhmä ja kunnollinen ja ei silti minulle kelpaa. Uskon kuitenkin, että jokainen mies haluaa, että vaimo ihailee häntä ja en pystyisi ihailemaan tyhmää miestä, joten siksi tuo älykäs-kriteeri on kyllä hyvä paitsi minua, niin miestänikin kohtaan.

Vierailija
30/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:56"]

Tästä vois tehdä yhteenvedon, että naiset itse kelpaa lähes poikkeuksetta 80-90% miehistä ja heille kelpaa 0-5% tarjolla olevista. Miten kukaan ilkeää oikeasti tulla väittämään ettei naisilla ole helpompaa kuin miehillä?

[/quote]

Koska ei naiselle ole väliä jos sen haluaa 1000 miestä, jos ei saa sitä yhtä minkä itse haluaa :)

Vierailija
31/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Koska ei naiselle ole väliä jos sen haluaa 1000 miestä, jos ei saa sitä yhtä minkä itse haluaa :)

[/quote]

Ja väität ettei se asetelma ole helpompi hyväksyä kuin olla se 1 joka kelpais ainoastaan joka tuhannennelle, vaikka itse hyväksyisi niistä kaikki?

Jos kelpaisin 95% naisista, voisin kävellä tuolla kadulla ja kaikki ihailis minua, vai sitten että olisin se 1-5% josta ei kukaan kiinnostuisi yhtään, mutta ihan satumaisella tuurilla voisi löytää jonkun joka sinustakin kiinnostuisi?

Vierailija
32/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pitkän (n. 190 cm), komean, suomalaisen, rakastavan, kunnioittavan, huomioivan, luotettavan, seksuaalisen, viisaan, huumorintajuisen ja keskustelevan introverttimiehen, kuka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Olin jo valmistautunut elämään loppuelämäni yksin, kunnes tapasin tähän yhteen prosenttiin kuuluvan miehen. Vähempään en olisi koskaan tyytynyt.
N24

Vierailija
33/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:07"]

Ja väität ettei se asetelma ole helpompi hyväksyä kuin olla se 1 joka kelpais ainoastaan joka tuhannennelle, vaikka itse hyväksyisi niistä kaikki?

Jos kelpaisin 95% naisista, voisin kävellä tuolla kadulla ja kaikki ihailis minua, vai sitten että olisin se 1-5% josta ei kukaan kiinnostuisi yhtään, mutta ihan satumaisella tuurilla voisi löytää jonkun joka sinustakin kiinnostuisi?

[/quote]

Ei ole helpompi hyväksyä. Yhtälailla naiset elää yksin eikä koskaan saa sitä miestä, minkä haluaisi.

Ja normaalia tavisnaista ei kyllä miesjoukot kadulla ihaile, ihan tiedoks sulle.

Eikä tavisnainen ole se, jonka 95 % miehistä huolii. Se on paskaa, jota vain ääliöt uskoo kun on tarpeeksi selannut ylilautaa ja muita paskasivustoja :D Jos on jotain kriteerejä vakavalle ja hyvälle suhteelle se prosentti liikkuu kummallekin sukupuolelle tavisten top-levelillä maksimissaan 30 %, ei korkeammassa.

Vierailija
34/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:32"] Olen kiinnostunut omanikäisistä (muutaman vuoden heitolla suuntaan tai toiseen) ja 25 % voisi olla melko lähellä. [/quote] Tosin prosentti pienenee, koska en halua kenenkään jämiä ja miestä, joka itkee exänsä perään, on ollut koko kylän pyörä... yms. [/quote] Oletko varma ettet itse ole jämä?

[/quote]

Minulla ei ole exiä. Olen 21-vuotias ja inua lähestyy aika paljon esim. melkein kolmekymppiset, jotka ovat ehtineet olla kihloissakin ja mitä kaikkea.

[/quote]

Olet 21 vuotias etkä ole seurustellut? Sinussa on jotain erittäin pahasti vikaa

Vierailija
35/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen pelkkiä seksisuhteita, ehkä 1%. Parisuhteeseen ehkä 1‰. Kavereiksi kelpaa monet :)

Vierailija
36/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:09"]Halusin pitkän (n. 190 cm), komean, suomalaisen, rakastavan, kunnioittavan, huomioivan, luotettavan, seksuaalisen, viisaan, huumorintajuisen ja keskustelevan introverttimiehen, kuka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Olin jo valmistautunut elämään loppuelämäni yksin, kunnes tapasin tähän yhteen prosenttiin kuuluvan miehen. Vähempään en olisi koskaan tyytynyt.
N24
[/quote]

Sama! :) tapasitteko yliopistossa?

Vierailija
37/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:14"]

[/quote]

Ei ole helpompi hyväksyä. Yhtälailla naiset elää yksin eikä koskaan saa sitä miestä, minkä haluaisi.

Ja normaalia tavisnaista ei kyllä miesjoukot kadulla ihaile, ihan tiedoks sulle.

Eikä tavisnainen ole se, jonka 95 % miehistä huolii. Se on paskaa, jota vain ääliöt uskoo kun on tarpeeksi selannut ylilautaa ja muita paskasivustoja :D Jos on jotain kriteerejä vakavalle ja hyvälle suhteelle se prosentti liikkuu kummallekin sukupuolelle tavisten top-levelillä maksimissaan 30 %, ei korkeammassa.

[/quote]

Justhan tuossa oli ketju jossa naisilta kysyttiin että mille % miehistä he arvelevat käyvänsä ja suurin osa vastaili jotain 80-90% siihen. Sitten tässä vastataan että teille itselle kävis joku 0-5% tarjolla olevista miehistä.

Kyllä minusta ainakin olisi helpompi olla, jos 80-90% naisista olis kiinnostuneita musta ja nirsoilisin niin paljon kuin huvittaa ja voisin milloin tahansa kuitenkin poimia jonkun heistä, jos yksin olo alkais kyllästyttämään.

Verrattaen että olen mies joka kelpaa ainoastaan 0-5% naisista, eli jouduin epätoivoisesti käymään läpi yli 95% naisista että löytäisin sen jolle satun kelpaamaan.

Vierailija
38/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:44"]

[/quote]

[/quote]

Olet 21 vuotias etkä ole seurustellut? Sinussa on jotain erittäin pahasti vikaa

[/quote]

Nyt on jollain katkeralla/moniongelmaisella se hetki illasta, kun omaa pahaa oloa tulee purkamaan anonyymeille netissä. Aika surullista kun oikeesti miettii :(

Vierailija
39/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]

Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa.  Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni. 

Terve ihminen EI ajattele niin.

Vierailija
40/60 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:09"]Halusin pitkän (n. 190 cm), komean, suomalaisen, rakastavan, kunnioittavan, huomioivan, luotettavan, seksuaalisen, viisaan, huumorintajuisen ja keskustelevan introverttimiehen, kuka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Olin jo valmistautunut elämään loppuelämäni yksin, kunnes tapasin tähän yhteen prosenttiin kuuluvan miehen. Vähempään en olisi koskaan tyytynyt.
N24
[/quote]

Sama! :) tapasitteko yliopistossa?
[/quote]

Ei. Huoltoasemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän