Nainen arvioi kuinka monta % miehistä kelpuuttaisit?
Tarkoitus ei ole sanoa oman ikäisistä, vaan sen ikähaarukan miehistä joista ylipäätään voisit olla kiinnostunut,kuinka suuren prossan kelpuuttaisit (mihin tahansa) suhteeseen? (ei mahtunut otsikoksi).
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:09"]Halusin pitkän (n. 190 cm), komean, suomalaisen, rakastavan, kunnioittavan, huomioivan, luotettavan, seksuaalisen, viisaan, huumorintajuisen ja keskustelevan introverttimiehen, kuka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Olin jo valmistautunut elämään loppuelämäni yksin, kunnes tapasin tähän yhteen prosenttiin kuuluvan miehen. Vähempään en olisi koskaan tyytynyt.
N24
[/quote]
Sama! :) tapasitteko yliopistossa?
[/quote]
Ei. Huoltoasemalla.
[/quote]
En tiedä kenet kyseinen henkilö on tavannut huoltoasemalla, mutta minä löysin mieheni kaupungin yöelämästä - selvinpäin :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:19"]
Justhan tuossa oli ketju jossa naisilta kysyttiin että mille % miehistä he arvelevat käyvänsä ja suurin osa vastaili jotain 80-90% siihen. Sitten tässä vastataan että teille itselle kävis joku 0-5% tarjolla olevista miehistä.
Kyllä minusta ainakin olisi helpompi olla, jos 80-90% naisista olis kiinnostuneita musta ja nirsoilisin niin paljon kuin huvittaa ja voisin milloin tahansa kuitenkin poimia jonkun heistä, jos yksin olo alkais kyllästyttämään.
Verrattaen että olen mies joka kelpaa ainoastaan 0-5% naisista, eli jouduin epätoivoisesti käymään läpi yli 95% naisista että löytäisin sen jolle satun kelpaamaan.
[/quote]
1) Ihmiset ei osaa ylipäänsä arvioida tasoaan oikein
2) Ihmiset ei osaa arvioida myöskään sitä kuinka monelle oikeasti kelpaisi
3) Se, mikä sun mielipide on omasta haluttavuudesta teoreettisesta =/= reaalitotuus ja miten asioiden pitäisi olla ja mikä on moraalinen arvio asioiden oikeasta laidasta. Mulle naisena ei ole valinnanvaraa eikä mua huoli miehistä 80-90 %, vaikka tikkaan miltei kaikki täydellisen tyttöystävän kriteerit. Miksei? Koska tää on oikea elämä eikä ylilautaidioottien strategista peliä. Siltikään en ulise elämän vaikeudesta, koska mulla on tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä miksen teoreettisesti kelpaa miehille ja miksei siis mua palvo kukaan tuolla kaduilla!!111
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:00"]
Ja väität ettei se asetelma ole helpompi hyväksyä kuin olla se 1 joka kelpais ainoastaan joka tuhannennelle, vaikka itse hyväksyisi niistä kaikki?
Jos kelpaisin 95% naisista, voisin kävellä tuolla kadulla ja kaikki ihailis minua, vai sitten että olisin se 1-5% josta ei kukaan kiinnostuisi yhtään, mutta ihan satumaisella tuurilla voisi löytää jonkun joka sinustakin kiinnostuisi?
[/quote]
Ei ole helpompi hyväksyä. Yhtälailla naiset elää yksin eikä koskaan saa sitä miestä, minkä haluaisi.
Ja normaalia tavisnaista ei kyllä miesjoukot kadulla ihaile, ihan tiedoks sulle.
Eikä tavisnainen ole se, jonka 95 % miehistä huolii. Se on paskaa, jota vain ääliöt uskoo kun on tarpeeksi selannut ylilautaa ja muita paskasivustoja :D Jos on jotain kriteerejä vakavalle ja hyvälle suhteelle se prosentti liikkuu kummallekin sukupuolelle tavisten top-levelillä maksimissaan 30 %, ei korkeammassa.
[/quote]
Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa. Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni.
Terve ihminen EI ajattele niin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"]Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa. Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni.
[/quote]
Keskinkertaiset ihmiset tyytyköön keskinkertaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:23"]
Justhan tuossa oli ketju jossa naisilta kysyttiin että mille % miehistä he arvelevat käyvänsä ja suurin osa vastaili jotain 80-90% siihen. Sitten tässä vastataan että teille itselle kävis joku 0-5% tarjolla olevista miehistä.
Kyllä minusta ainakin olisi helpompi olla, jos 80-90% naisista olis kiinnostuneita musta ja nirsoilisin niin paljon kuin huvittaa ja voisin milloin tahansa kuitenkin poimia jonkun heistä, jos yksin olo alkais kyllästyttämään.
Verrattaen että olen mies joka kelpaa ainoastaan 0-5% naisista, eli jouduin epätoivoisesti käymään läpi yli 95% naisista että löytäisin sen jolle satun kelpaamaan.
[/quote]
1) Ihmiset ei osaa ylipäänsä arvioida tasoaan oikein
2) Ihmiset ei osaa arvioida myöskään sitä kuinka monelle oikeasti kelpaisi
3) Se, mikä sun mielipide on omasta haluttavuudesta teoreettisesta =/= reaalitotuus ja miten asioiden pitäisi olla ja mikä on moraalinen arvio asioiden oikeasta laidasta. Mulle naisena ei ole valinnanvaraa eikä mua huoli miehistä 80-90 %, vaikka tikkaan miltei kaikki täydellisen tyttöystävän kriteerit. Miksei? Koska tää on oikea elämä eikä ylilautaidioottien strategista peliä. Siltikään en ulise elämän vaikeudesta, koska mulla on tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä miksen teoreettisesti kelpaa miehille ja miksei siis mua palvo kukaan tuolla kaduilla!!111
[/quote]
No ylläri että sulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin miettiä itsestäänselvyyksiä. Onhan se miehen saaminen naisille itsestäänselvyys ja ei siitä tarvitse mitään teorioita tai käytäntöjä miettiä, kun se vain tapahtuu mitään sen eteen tekemättä.
Jos olisit se mies joka ei kelpaa kenellekkään, niin kyllä varmasti miettisit paljonkin, että miksi näin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:17"]
Jos ajattelen pelkkiä seksisuhteita, ehkä 1%. Parisuhteeseen ehkä 1‰. Kavereiksi kelpaa monet :)
[/quote]
Minulle ei kelpaa kaveriksi nainen jolle en kelpaisi parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:32"] Olen kiinnostunut omanikäisistä (muutaman vuoden heitolla suuntaan tai toiseen) ja 25 % voisi olla melko lähellä. [/quote] Tosin prosentti pienenee, koska en halua kenenkään jämiä ja miestä, joka itkee exänsä perään, on ollut koko kylän pyörä... yms. [/quote] Oletko varma ettet itse ole jämä?
[/quote]
Minulla ei ole exiä. Olen 21-vuotias ja inua lähestyy aika paljon esim. melkein kolmekymppiset, jotka ovat ehtineet olla kihloissakin ja mitä kaikkea.
[/quote]
Olet 21 vuotias etkä ole seurustellut? Sinussa on jotain erittäin pahasti vikaa
[/quote]
Nyt on jollain katkeralla/moniongelmaisella se hetki illasta, kun omaa pahaa oloa tulee purkamaan anonyymeille netissä. Aika surullista kun oikeesti miettii :(
[/quote]
Jos tuon ikäisenä ei ole saanut ketään niin todella surkea tapaus on. Koska siitähän tuossa kiinni on. Kyseinen tapaus on sellainen että kukaan ei häntä huoli.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"]Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa. Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni. Terve ihminen EI ajattele niin. [/quote] Keskinkertaiset ihmiset tyytyköön keskinkertaisuuteen.
[/quote]
Sinä olet sen keskinkertaisuuden alapuolella.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:27"]
Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa. Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni.
[/quote]
Huokaus. Tietysti silloin kun ON IHASTUNUT ei halua kuin sen tietyn yhden miehen, tästä syystä kellään muulla ei ole väliä. Ei ole olemassa "sitä oikeaa".
Millä perustelet sen, että tavisnaisen huolisi 98 %? Tiedän monia kivoja ja kauniita naisia, joita ei todellakaan ole kuka tahansa mies huolinut :) Tutkimukset kehiin jolla todistat väitteesi! :) Jos ei seuraavaan kommenttiin ei tule faktoja kehiin en sellaseen paskalässytykseen enää edes kommentoi, kiitos ole hyvä jään odottamaan josko saisit edes jotain älyllistä viestiä aikaan :/
Eli kaikki naiset saa miestä helposti, mut miesten on vaikeeta saada nainen? No kenen kanssa ne naiset jotka saa sitten on?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:32"] Olen kiinnostunut omanikäisistä (muutaman vuoden heitolla suuntaan tai toiseen) ja 25 % voisi olla melko lähellä. [/quote] Tosin prosentti pienenee, koska en halua kenenkään jämiä ja miestä, joka itkee exänsä perään, on ollut koko kylän pyörä... yms. [/quote] Oletko varma ettet itse ole jämä?
[/quote]
Minulla ei ole exiä. Olen 21-vuotias ja inua lähestyy aika paljon esim. melkein kolmekymppiset, jotka ovat ehtineet olla kihloissakin ja mitä kaikkea.
[/quote]
[/quote]
Nyt on jollain katkeralla/moniongelmaisella se hetki illasta, kun omaa pahaa oloa tulee purkamaan anonyymeille netissä. Aika surullista kun oikeesti miettii :(
[/quote]
Jos tuon ikäisenä ei ole saanut ketään niin todella surkea tapaus on. Koska siitähän tuossa kiinni on. Kyseinen tapaus on sellainen että kukaan ei häntä huoli.
[/quote]
Niin, sulle ei varmaan olis kelvannu Adriana Limakaan, joka menetti neitsyyden 27-vuotiaana :D Eipä tietenkään.
Joku av-mamma, kertokaa koska nää ylilautatyypit on tulleet tänne palstalle? Vai onko täällä aina ollut näitä mielenterveysongelmaisia, jotka purkaa tosiaan paineitaan kirjoittamalla provoa provon perään?
Mun on oikeaati tosi vaikeata vastata tälläiseen kysymykseen, sillä mun täytyy tuntwa mies aika hyvin edes, että harrastaisin tämän kanssa seksiä. Mua miellyttää miehissä ominaisuudet, jota silmillä ei näe. Ulkonäöllä yksikään mies ei saisi minua sänkyyn. Siis se prosessi, että kiinnostun josta kusta miehestä vie niin kauan, etten osaa arvioida kuinka monta mulle sopivaa miestä olisi mulle olemassa. Näin 47-vuotiaana, olen ollut sängyssä 4 miehen kanssa. Yksi noista neljästä on mies, joka olisi mulle täydellinen, mutta häntä en voi saada omakseni. Ajotus mättää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"]Tavisnaisen huolii sellaiset 98% miehistä. Naiset elää yksi koska ei saa sitä kenet haluaa? Ei ihmiselle ole vain yhtä kumppania. Kaikki sielunkummanuus paskat ovat pelkkää paskaa. Kuka terve ihminen ei laita mitään listoja siitä minkälainen toisen pitää olla että se kelpaa tai ajattele että minulle kelpaa vain tuo yksi mies lopun elämääni. Terve ihminen EI ajattele niin. [/quote] Keskinkertaiset ihmiset tyytyköön keskinkertaisuuteen.
[/quote]
Sinä olet sen keskinkertaisuuden alapuolella.
[/quote]
Miksi? Koska sain hänet, kenet halusinkin? Tulevaisuudesta en tiedä, mutta tällä hetkellä kelpuutan vain hänet - sielunkumppanini. Minulla oli lista siitä, millainen kumppanini EI saisi olla, kuten väkivaltainen alkoholisti, mutta sinun tapauksessani minun olisi pitänyt "kelpuuttaa" sellainenkin mies.
Onnea valitsemallesi tielle.
Hauska ketju. Jos miehet olisivat tehneet samanlaisen ketjun niin se olis täynnä ikäviä kommentteja siitä miten miehille ei kelpaa mikään jos prosentit olisi olleet samanlaisia. Minulle kelpaisi 60% ikähaarukkani naisista, mutta kelpaisin heistä ilmeisesti 1% Ei maksa vaivaa yrittää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:39"]
Eli kaikki naiset saa miestä helposti, mut miesten on vaikeeta saada nainen? No kenen kanssa ne naiset jotka saa sitten on?
[/quote]
Älä hei kysy noin vaikeeta kysymystä, nyt näiden luuserimiesten aivot räjähtää kun joutuu miettimään tollaseen kompaan vastausta.
Absolutistia on vaikea löytää kaljoittelijoiden maassa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Heh... itse en ollut seurustellut vielä 24-vuotiaana, eikä minussa mitään vikaa ollut eikä ole. Arvioisin, että n.70-80% naisista kelpuuttaisi minut :-)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:40"]
Hauska ketju. Jos miehet olisivat tehneet samanlaisen ketjun niin se olis täynnä ikäviä kommentteja siitä miten miehille ei kelpaa mikään jos prosentit olisi olleet samanlaisia. Minulle kelpaisi 60% ikähaarukkani naisista, mutta kelpaisin heistä ilmeisesti 1% Ei maksa vaivaa yrittää.
[/quote]
Naiset ovat kaksinaismoralistin mestareita
5% ehkä. Suurin osa on liian tyhmiä, lihavia tai juoppoja.