29.12 nightwish + hotelli ? Tänään sais vielä peruutettua
Hotellin ilman lisäkuluja. Mitä kannattais tehdä?
Kommentit (27)
Konsertti perutaan 99 prosentin todennäköisyydellä.
Pirkanmaan koronanyrkki esitti eilen, että kaikki tapahtumat (mm. konsertit) kielletään kahdeksi viikoksi.
Lopullisen päätöksen tekee avi, joka eilen antoi alustavan ilmoituksen, että se noudattaa koronanyrkin suosituksia.
Oman kokemukseni mukaan hotellit kyllä joustavat silloin, kun peruutus tulee koronatilanteen kiristymisen takia. Itselläni näin on käynyt jo kaksi kertaa.
Dire Straits Experience 5.1. ei tule toteutumaan myöskään.
En peruisi. Ainutkertainen elämys tiedossa. Kuka tietää milloin seuraavan kerran olisi mahdollisuus vastaavaan..
Ehkä lippulafkaan yhteyttä tai Nightwishin someen ja sinne kysymys, että siirtyykö keikka. Tuskin ne kyllä lippulafkassa tietää, eivätkä somessa vastaa ajoissa...
Ihan sinusta kiinni kirpaiseeko hotelli niin pahasti, jos sen joutuu maksamaan turhaan, tai haluatko käväistä Tampereella muuten vain, jos keikka peruuntuu.
Itse en peruisi. Minua kirpaisisi enemmän se, että perun hotellin, keikka pidetään, ja joudun sitten ajamaan yötä myöden kotiin (2,5 tuntia minulla Tampereelta matkaa).
Soitti ne Norjassa noin kuukausi sitten.
Mielestäni on jo selvää, että keikkaa ei järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, koska kaikki perutaan.
Vierailija kirjoitti:
Konsertti perutaan 99 prosentin todennäköisyydellä.
Pirkanmaan koronanyrkki esitti eilen, että kaikki tapahtumat (mm. konsertit) kielletään kahdeksi viikoksi.
Lopullisen päätöksen tekee avi, joka eilen antoi alustavan ilmoituksen, että se noudattaa koronanyrkin suosituksia.
Oman kokemukseni mukaan hotellit kyllä joustavat silloin, kun peruutus tulee koronatilanteen kiristymisen takia. Itselläni näin on käynyt jo kaksi kertaa.
Sitä avin päätöstä odotetaan tulevaksi tänään. Siinä on sulle pelivaraa iltaan asti. Aamulehden sivuilla varmasti kerrotaan heti, varmaan myös iltalehdet uutisoi.
Kannattaa perua, saathan varattua uudelleen, jos jostain kumman syystä keikka toteutuisikin.
Aamulehti nyt
Pirkanmaan pandemiaohjausryhmä esittää aluehallintovirastolle kaikkien yleisötilaisuuksien ja yleisten kokouksien kieltämistä ja liikunta-, urheilu-, huvi- tai virkistystilojen sulkua kahden viikon ajaksi.
Tapahtumat ja tilat eivät olisi asiakkaiden käytettävissä edes koronapassilla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa perua, saathan varattua uudelleen, jos jostain kumman syystä keikka toteutuisikin.
Näin juuri!
Vierailija kirjoitti:
Jep, nopeasti katsottuna hotelleissa tuohon aikaan tilaa vaikka muille jakaa.
Konserttia ei ainakaan määräysten vuoksi ole tarpeen perua, jos sinne saadaan yleisölle istumapaikat.
En peruisi, olen köynyt keikoilla 2020 ja 2021 ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Konserttia ei ainakaan määräysten vuoksi ole tarpeen perua, jos sinne saadaan yleisölle istumapaikat.
En peruisi, olen köynyt keikoilla 2020 ja 2021 ahkerasti.
AVI määrää peruttavaksi ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Dire Straits E perutaan 5.1., niin tuskin lentävät Helsinkiin 7.1.-keikalle.
Tapahtuma siis tampereella
Ap