Enkeli-Ellin äiti raskaana
Kommentit (27)
Hiusten värjäämisen turvallisuudesta raskausaikana ei ole olemassa luotettavaa tutkimustietoa. Mä en uskaltaisi riskeerata, ainakaan tuolla historialla.
Minä taas olen tuon äidin puolesta todella onnellinen. Ihanaa, että tällä kertaa kaikki meni hyvin ja hänellä on nyt suloinen pieni vauva.
Miksi synnytys käynnistettiin ennenaikaisesti?
Hyi että te ihmiset osaatte olla kuvottavia. :'( Nro 17 on ihan oikeassa, KUKAAN ei ole oikeutettu arvostelemaan äidin valintoja tuollaisessa tilanteessa! Miten kehtaatte, oikeasti? Mikään ei ole kamalampaa kuin joutua hautaamaan oma lapsensa, ja silti te kehtaatte tuomita ko. äidin milloin mistäkin valinnoista. Eikö teitä yhtään hävetä?
Tilanteesta on kuitenkin tehty julkinen avoimen blogin ja lukuisten annettujen lehtihaastattelujen ansiosta. Ei ihme, että herättää mielipiteitä. Tässä välissä on otettu jo jättikokoinen koirakin.
Ai että julkisuus oikeuttaa haukkumaan äitiä itsekkääksi ja huomionhakuiseksi? Mitäpä, jos hänen avoimuuden motiivina on ihan vain tarjota vertaistukea muille vastaavaa läpikäyneille? Ihmisten julmuus ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä ja surettamasta minua. :(
Ja saanko vielä kysyä: Mitä helvettiä se koira tähän liittyy?! Kyllä menee ihon alle ja pahasti... Olen itse nähnyt lastaan hautaavan äidin, ja sen jälkeen ei tulisi mielen viereenkään vielä lyödä lyötyä lisää. Hyi että, miten säälin teitä.
Siis. Edellinen lapsi kuoli joskus tammikuussa parin viikon ikäisenä, nyt näyttää jo synnyttäneen uuden. Mitä ihmettä!
http://ajatustenihuonossaseurassa.vuodatus.net/